Även min erfarenhet säger samma.Hur är storlekarna på CQP kontra Common Projects?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även min erfarenhet säger samma.Hur är storlekarna på CQP kontra Common Projects?
Jag hade 43 i mina CP i suede och samma i mina CQP i suede
Nice. Hittade ett par beiga Racquet i min storlek för 2 lax. Lite sugen.Även min erfarenhet säger samma.
Kör! Racquet är de skönaste dressade sneakers jag ägt!Nice. Hittade ett par beiga Racquet i min storlek för 2 lax. Lite sugen.
Nice. Mina har töjt sig typ 1 storlek men annars är dom trevligaNice. Hittade ett par beiga Racquet i min storlek för 2 lax. Lite sugen.
Nice. Hittade ett par beiga Racquet i min storlek för 2 lax. Lite sugen.
Självklart. Finns en del annat kul också.Får man fråga var?
Snyggt. Jag högg beiga Racquet! Hoppas och antar att de är betydligt svalare än Common Projects.Grymt! Högg de sista Tarmac![]()
Kör samma storlek men tyvärr har kvalitén varit något sämre på CQP (märkt det på framförallt sömmar). Supergym kundservice dock då de ersatt mina Racquets två gånger utan frågor när tyget spruckit (då det är mycket tunt - även om det är själva vitsen med dem och de är sjukt sköna). Andra gången fick jag välja fritt hur hela sortimentet..Snyggt. Jag högg beiga Racquet! Hoppas och antar att de är betydligt svalare än Common Projects.
Jag lär väl förstöra mina på en vecka.Kör samma storlek men tyvärr har kvalitén varit något sämre på CQP (märkt det på framförallt sömmar). Supergym kundservice dock då de ersatt mina Racquets två gånger utan frågor när tyget spruckit (då det är mycket tunt - även om det är själva vitsen med dem och de är sjukt sköna). Andra gången fick jag välja fritt hur hela sortimentet..
Jag har även Tarmac och Racquet Sr. De släpper en uppdatering av Racquet till våren.
Pajade det andra paret på 6hJag lär väl förstöra mina på en vecka.![]()
HahaPajade det andra paret på 6h![]()
Fräscha, något hypeat som är svåra att få tag på antar jag?Älskar den här modellen![]()
Dem var inte så svåra. Kolla på nätet bör finnas.Fräscha, något hypeat som är svåra att få tag på antar jag?
Hittade ett par snygga lila som jag klickar hem. Tack!Dem var inte så svåra. Kolla på nätet bör finnas.
Kollade på footish dem hade några storlekar.
LugntHittade ett par snygga lila som jag klickar hem. Tack!
Dem har några år på nackenRBK G Unit G 6 (NOS) hittat i gömmorna.
![]()
///E
RBK G Unit G 6 (NOS) hittat i gömmorna.
![]()
///E
Dem har några år på nacken![]()
Firar väl snart 20 års jubileum? Köpta i Stockholm från Sneakersnstuff vid Norrmalmstorg. Vill minnas att de hade där en lagerrensning.
///E
Jäklar de där va asfula!Haha. Hittade ett par till.
RBK Iverson Off the Clock Signature Series
![]()
///E
Jag såg en gubbe (75 år typ) på bussen med ett par sådana förra veckan, skrattade inombords för att det var rätt fint på nått sätt.RBK G Unit G 6 (NOS) hittat i gömmorna.
![]()
///E
Tjena alla! Förutom klockor har jag en stor passion till sneakers, och nu är det så att jag är med i en tävling där man kan vinna lite sneakers! Lr ja inte så lite man vinner ett par Jordans i månaden resten av året!
Efter första omröstningen är jag nu i top 6 och behöver nu allas hjälp för att vinna!
Så snälla gå in på Instagram och ge mig en like och en view! 11 skor är många skor, därför har jag nu även bestämt att Om jag vinner kommer minst 3 par auktioneras ut till välgörenhet bland annat BCF!
stort tack på förhand!
Daniel
![]()
SjälvklartDet kan vi väl hjälpa dig medHojta till när det är dags för auktion.
Men vad har du för klocka på dig i videon?!Tjena alla! Förutom klockor har jag en stor passion till sneakers, och nu är det så att jag är med i en tävling där man kan vinna lite sneakers! Lr ja inte så lite man vinner ett par Jordans i månaden resten av året!
Efter första omröstningen är jag nu i top 6 och behöver nu allas hjälp för att vinna!
Så snälla gå in på Instagram och ge mig en like och en view! 11 skor är många skor, därför har jag nu även bestämt att Om jag vinner kommer minst 3 par auktioneras ut till välgörenhet bland annat BCF!
stort tack på förhand!
Daniel
![]()
Rolex OPMen vad har du för klocka på dig i videon?!