• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Rber

Audemars
2-Faktor
Snyggt. Jag högg beiga Racquet! Hoppas och antar att de är betydligt svalare än Common Projects.
Kör samma storlek men tyvärr har kvalitén varit något sämre på CQP (märkt det på framförallt sömmar). Supergym kundservice dock då de ersatt mina Racquets två gånger utan frågor när tyget spruckit (då det är mycket tunt - även om det är själva vitsen med dem och de är sjukt sköna). Andra gången fick jag välja fritt hur hela sortimentet..

Jag har även Tarmac och Racquet Sr. De släpper en uppdatering av Racquet till våren.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Kör samma storlek men tyvärr har kvalitén varit något sämre på CQP (märkt det på framförallt sömmar). Supergym kundservice dock då de ersatt mina Racquets två gånger utan frågor när tyget spruckit (då det är mycket tunt - även om det är själva vitsen med dem och de är sjukt sköna). Andra gången fick jag välja fritt hur hela sortimentet..

Jag har även Tarmac och Racquet Sr. De släpper en uppdatering av Racquet till våren.
Jag lär väl förstöra mina på en vecka. :)
 

Grabbenvetvad

Omega
2-Faktor
Älskar den här modellen
Screenshot_20191226_211704_com.instagram.android.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Tjena alla! Förutom klockor har jag en stor passion till sneakers, och nu är det så att jag är med i en tävling där man kan vinna lite sneakers! Lr ja inte så lite man vinner ett par Jordans i månaden resten av året!
Efter första omröstningen är jag nu i top 6 och behöver nu allas hjälp för att vinna!
Så snälla gå in på Instagram och ge mig en like och en view! 11 skor är många skor, därför har jag nu även bestämt att Om jag vinner kommer minst 3 par auktioneras ut till välgörenhet bland annat BCF!

stort tack på förhand!
Daniel

982723CD-8207-4942-8D2E-7A8C2D8BCC1D.jpeg
 

LéKrâk

Omega
2-Faktor
Tjena alla! Förutom klockor har jag en stor passion till sneakers, och nu är det så att jag är med i en tävling där man kan vinna lite sneakers! Lr ja inte så lite man vinner ett par Jordans i månaden resten av året!
Efter första omröstningen är jag nu i top 6 och behöver nu allas hjälp för att vinna!
Så snälla gå in på Instagram och ge mig en like och en view! 11 skor är många skor, därför har jag nu även bestämt att Om jag vinner kommer minst 3 par auktioneras ut till välgörenhet bland annat BCF!

stort tack på förhand!
Daniel

982723CD-8207-4942-8D2E-7A8C2D8BCC1D.jpeg

Det kan vi väl hjälpa dig med :) Hojta till när det är dags för auktion.
 

Nudelpalm

Omega
Tjena alla! Förutom klockor har jag en stor passion till sneakers, och nu är det så att jag är med i en tävling där man kan vinna lite sneakers! Lr ja inte så lite man vinner ett par Jordans i månaden resten av året!
Efter första omröstningen är jag nu i top 6 och behöver nu allas hjälp för att vinna!
Så snälla gå in på Instagram och ge mig en like och en view! 11 skor är många skor, därför har jag nu även bestämt att Om jag vinner kommer minst 3 par auktioneras ut till välgörenhet bland annat BCF!

stort tack på förhand!
Daniel

982723CD-8207-4942-8D2E-7A8C2D8BCC1D.jpeg
Men vad har du för klocka på dig i videon?!
 
Topp