Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, samma här. Jag har dock inte provat någon av alla metoder som det tipsas om på nätet.Har haft mina CP Achilles lite drygt 1/2 år och använt dom ungefär varannan dag. Skinnet hade lite knastrande/knakande ljud redan från början men jag tänkte att det berodde på att de var nya och att det skulle gå över när jag gått in dom.
Har dock inte blivit bättre, någon annan som upplever samma ”problem”?
Fick ett par gröna, men givetvis hellre haft nån annan färg.Ingen som fick tag på nya Sacai? Sugen på svarta/vita men omöjliga att få verkar det som![]()
Fick både svarta och vita i us 8.5 samt ett par vita i us 4Ingen som fick tag på nya Sacai? Sugen på svarta/vita men omöjliga att få verkar det som![]()
Köpte du dom till dina barn?Fick både svarta och vita i us 8.5 samt ett par vita i us 4![]()
NixKöpte du dom till dina barn?
Visst att jag har köpt byxor med lite väl optimistisk midjemått nån gång, men att banta fötterna till us4 tror jag är omöjligt.
Finns ju andra alternativ än att köpa ett par US4 till sina barn? T.ex. köpa till någon annan, köpa för att sälja osv osv..Visst att jag har köpt byxor med lite väl optimistisk midjemått nån gång, men att banta fötterna till us4 tror jag är omöjligt.
Nike internationalist, air Pegasus 83 etc. har nog kört slut på ett tio-tal internationalist senaste åren.Var hittar jag mer klassiska runners a’la New Balance 577 nuförtiden? Tycker det mesta hos sneakersnstuff och caliroots ser ut som rejects från kostymavdelningen till en femtiotals sci-fi, och det som inte gör det är slutsålt i normala storlekar. Eller så är det en klassik överdel med nån modern jäkla sula, och det vill jag ju slippa. Finns det ens hopp för oss som gillar sneakers förknippade med öl, cockney och fotboll längre?
Nike internationalist, air Pegasus 83 etc. har nog kört slut på ett tio-tal internationalist senaste åren.
Adidas har ju massor men för en med bred fot är de omöjliga, utom då stan Smith och Rod Laver.
Boostsulan är ju guds gåva till mänsklighetenBlev ett par Nike Air Vortex nyligen, men de var inte heller helt enkla att hitta. Pegasus 83 har jag inte sett i butik på flera år, och jag ångrar att jag inte köpte fler par när jag sist hade ett par grå...
Adidas jävlas genom att sätta boostsulor på alla snygga överdelar, inte okej!
Boostsulan är ju guds gåva till mänskligheten![]()
Den där överdelen verkar ha hamnat på fel sulor. Fyfan va det ser ut.Fick ett par![]()
![]()
Eller hur, bland det fulaste jag settDen där överdelen verkar ha hamnat på fel sulor. Fyfan va det ser ut.
Måste vara ett skämtEller hur, bland det fulaste jag sett![]()
Hahah du är sjuk min vän
HahahaHahah du är sjuk min vän![]()
Gtx och boost, nice. Vad heter modellen exakt?Passar dessa puppor här? Smidiga och lätta samt bekväma.
![]()
Hyyype.Fyllt på med Yeezy clouds
![]()
Snyggt, grattis!!! Fick också ett par reflectives utöver dom på bilden fast cloudsHyyype.
Knep ett par citrin reflective själv utöver cloud. Ska bli kul när paketen kommer.
Ett par clouds infant 24or till dottern ska också hämtas ut ( för att skickas tillbaka då frun sa att jag var helt dum i huvet)Snyggt, grattis!!! Fick också ett par reflectives utöver dom på bilden fast clouds![]()
Jag är helt med dig på den!Ett par clouds infant 24or till dottern ska också hämtas ut ( för att skickas tillbaka då frun sa att jag var helt dum i huvet)
Jag är helt med dig på den!
Kittade hela familjen med denna yeezy släpp(skulle behövt ett par kids 30 1/2 också till äldsta dottern)
![]()
Fyllt på med Yeezy clouds
![]()