• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vonlind

Panerai
9628C596-D4CD-4F01-A08F-1A384EA82EF1.jpeg

Prada gör oerhört bra skor, väger mycket men inget mig emot.
 

JohanHLM

Rolex
Har haft mina CP Achilles lite drygt 1/2 år och använt dom ungefär varannan dag. Skinnet hade lite knastrande/knakande ljud redan från början men jag tänkte att det berodde på att de var nya och att det skulle gå över när jag gått in dom.
Har dock inte blivit bättre, någon annan som upplever samma ”problem”?
 
Har haft mina CP Achilles lite drygt 1/2 år och använt dom ungefär varannan dag. Skinnet hade lite knastrande/knakande ljud redan från början men jag tänkte att det berodde på att de var nya och att det skulle gå över när jag gått in dom.
Har dock inte blivit bättre, någon annan som upplever samma ”problem”?
Japp, samma här. Jag har dock inte provat någon av alla metoder som det tipsas om på nätet.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Var hittar jag mer klassiska runners a’la New Balance 577 nuförtiden? Tycker det mesta hos sneakersnstuff och caliroots ser ut som rejects från kostymavdelningen till en femtiotals sci-fi, och det som inte gör det är slutsålt i normala storlekar. Eller så är det en klassik överdel med nån modern jäkla sula, och det vill jag ju slippa. Finns det ens hopp för oss som gillar sneakers förknippade med öl, cockney och fotboll längre?
Nike internationalist, air Pegasus 83 etc. har nog kört slut på ett tio-tal internationalist senaste åren.

Adidas har ju massor men för en med bred fot är de omöjliga, utom då stan Smith och Rod Laver.
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Nike internationalist, air Pegasus 83 etc. har nog kört slut på ett tio-tal internationalist senaste åren.

Adidas har ju massor men för en med bred fot är de omöjliga, utom då stan Smith och Rod Laver.

Blev ett par Nike Air Vortex nyligen, men de var inte heller helt enkla att hitta. Pegasus 83 har jag inte sett i butik på flera år, och jag ångrar att jag inte köpte fler par när jag sist hade ett par grå...

Adidas jävlas genom att sätta boostsulor på alla snygga överdelar, inte okej!
 

Bas

Patek
Blev ett par Nike Air Vortex nyligen, men de var inte heller helt enkla att hitta. Pegasus 83 har jag inte sett i butik på flera år, och jag ångrar att jag inte köpte fler par när jag sist hade ett par grå...

Adidas jävlas genom att sätta boostsulor på alla snygga överdelar, inte okej!
Boostsulan är ju guds gåva till mänskligheten :)
 
Topp