Gjorde du helt jävla rätt iNajs! Beställde ett par på studs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde du helt jävla rätt iNajs! Beställde ett par på studs.
Vad är det för något, förutom vibram sulan?Köpte ett par sådana här för typ 1 år sedan eller något. Och nu ett par till på 70% rea (Caliroots). Sjuuukt sköna.
Vad är det för något, förutom vibram sulan?
Nice, tack. Bekvämare än ub låter imponerande, värt att testa. Var hittar du till 70%? Caliroots har 50% men inte min storlek.BrandBlack, startat av David Raysse, tidigare Fila och Adidas. Lite tech/fashion.
Har en del kul grejer, har dock bara testat Kite som den på bilden heter. Skönaste dojan jag haft, t.o.m skönare än ultra boost.
lite mer om märket
https://hypebeast.com/tags/brandblack
https://hypebeast.com/tags/brandblack
Caliroots köpte jag på. De hade 70% alldeles nyss. Köpte även min förra där.Nice, tack. Bekvämare än ub låter imponerande, värt att testa. Var hittar du till 70%? Caliroots har 50% men inte min storlek.
Udda.Caliroots köpte jag på. De hade 70% alldeles nyss. Köpte även min förra där.
Sen är det ju såklart olika/individuellt beroende på vikt, fotens form osv vilka som är skönast.
Men jag har just nu 2 par ub jag använder. Och de här är fan ännu lite skönare.
Haft Yeezys 350? Om ja, som måttstock - är de likvärdiga eller t.o.m. bättre? Kul med lite nytt i övrigt!Caliroots köpte jag på. De hade 70% alldeles nyss. Köpte även min förra där.
Sen är det ju såklart olika/individuellt beroende på vikt, fotens form osv vilka som är skönast.
Men jag har just nu 2 par ub jag använder. Och de här är fan ännu lite skönare.
Inga Yeezys tyvärrHaft Yeezys 350? Om ja, som måttstock - är de likvärdiga eller t.o.m. bättre? Kul med lite nytt i övrigt!
Alright, ska kika om de har några i större storleken låter ju iallafall helt klart värt att testaInga Yeezys tyvärr
Ewing High 33 red/white/gold - Oris Miles Tonneau Chronograph
Tackar!Härlig bild. Vart är den tagen?