• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

gronvit

Panerai
2-Faktor
Köpte ett par sådana här för typ 1 år sedan eller något. Och nu ett par till på 70% rea (Caliroots). Sjuuukt sköna.
1D41D5DA-D91F-4980-B140-A561D3B9E7EB.jpeg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor

gronvit

Panerai
2-Faktor
Nice, tack. Bekvämare än ub låter imponerande, värt att testa. Var hittar du till 70%? Caliroots har 50% men inte min storlek.
Caliroots köpte jag på. De hade 70% alldeles nyss. Köpte även min förra där.

Sen är det ju såklart olika/individuellt beroende på vikt, fotens form osv vilka som är skönast.
Men jag har just nu 2 par ub jag använder. Och de här är fan ännu lite skönare.
 
H

Hysteria

Guest
Caliroots köpte jag på. De hade 70% alldeles nyss. Köpte även min förra där.

Sen är det ju såklart olika/individuellt beroende på vikt, fotens form osv vilka som är skönast.
Men jag har just nu 2 par ub jag använder. Och de här är fan ännu lite skönare.
Haft Yeezys 350? Om ja, som måttstock - är de likvärdiga eller t.o.m. bättre? Kul med lite nytt i övrigt!
 

Sicko

Cartier
Är det någon som har erfarenhet av franska märket Zespa och kan uttala sig om komfort och kvalité? Tycker dessa ser fina ut och funderar på att slå till :cool:
8DDB9C5C-4E62-41E9-8D99-319DF7F7F36F.jpeg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Satt och letade efter en sko och hamnade på denna site. Känns ju ruskigt skum.......en databutik i Smedjebacken. Gick inte att ringa heller. Hittar inget på nätet!! Nån som kapat domänen med skumrask. Priserna är ju lite för bra....nån som känner till siten?
http://www.rexdata.se/
 
Topp