Absolut. Håller med dig. Men att sticka ut är ju hellätt men att sticka ut helrätt är inte så lätt.Det är kontrasterna som skapar det intressanta.
Condor Steel toe sneakerboots och illrosa Craftstrumpor.
Våga sticka ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Håller med dig. Men att sticka ut är ju hellätt men att sticka ut helrätt är inte så lätt.Det är kontrasterna som skapar det intressanta.
Condor Steel toe sneakerboots och illrosa Craftstrumpor.
Våga sticka ut!
Hemligheten är väl som vanligt tryggheten. Om man känner sig utklädd eller utspökad som kommer det även se så ut. Om man däremot är bekväm i det man bär så "kommer man undan" på ett helt annat sätt.Absolut. Håller med dig. Men att sticka ut är ju hellätt men att sticka ut helrätt är inte så lätt.
Håller med dig även här. När det kommer till kostym kommer jag från det ”formella” håller då jag arbetar sedan länge i en konservativ miljö där jag förväntas av kunderna klä mig på visst sätt = konservativt. Jag har aldrig haft sneakers till kostym men har en kollega som ibland kör det och han kommer undan med det. IblandHemligheten är väl som vanligt tryggheten. Om man känner sig utklädd eller utspökad som kommer det även se så ut. Om man däremot är bekväm i det man bär så "kommer man undan" på ett helt annat sätt.
Många kommer till en punkt i livet då man slutar bry sig så mycket om vad andra tycker.Håller med dig även här. När det kommer till kostym kommer jag från det ”formella” håller då jag arbetar sedan länge i en konservativ miljö där jag förväntas av kunderna klä mig på visst sätt = konservativt. Jag har aldrig haft sneakers till kostym men har en kollega som ibland kör det och han kommer undan med det. Ibland
Men jag är den första att skriva under på det du skriver i ditt inlägg för med åren har jag lärt mig (inbillar jag mig) att blanda på ett lite udda sätt och vara bekväm med det. Har väl med mognad att göra.
Trainers = 100pSenaste inköpen.
Kollade du denna kompis?https://klocksnack.se/threads/nike-sb-zoom-dunk-high-elite-sneakers-slutsålda.123200/
Någon som är intresserad av dessa Nikes?
Eller vet ett bra ställe som jag kan sälja dem på i Sverige. Är medlem i en sneakergrupp på facebook som heter "Sneaker Sweden". Någon som har tips om andra grupper?
Kollade du denna kompis?
Får tacka för alla förslag! Ska fundera lite, men de där Loake såg riktigt vassa ut...
Köpte någon av Er eller någon annan Loake's sneakers? Lite sugen på att testa.Japp, fast det flesta s k dressade sneakers är ganska likvärdiga, även om skillnader såklart finns. Blir intressant att se hur Loakes variant står sig mot övriga map passform och kvalitet.
Nop, jag inte köpt någraKöpte någon av Er eller någon annan Loake's sneakers? Lite sugen på att testa.
Tjusiga! Mina löparpjuks från Saucony är jäkla trevliga men de sneakers jag köpte var lite hårdare om man säger så men man får nog trampa in dem ett tagHar alltid kört Saucony som löparskor.....nu ska jag testa deras sneakers....
Krispiga ändå. Bättre än crocs som folk ränner runt medLa du ruset till Lidl eller finns de möjligtvis kvar?
Behövs något starkare än "gilla" för dom där...Hämtade ut dessa idag!
Sjukt detaljrika! Hittade nya hela tiden när jag inspektera domBehövs något starkare än "gilla" för dom där...
Säljs väl för tusenlappen på Ebay ocksåKrispiga ändå. Bättre än crocs som folk ränner runt med