• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Satt och letade efter en sko och hamnade på denna site. Känns ju ruskigt skum.......en databutik i Smedjebacken. Gick inte att ringa heller. Hittar inget på nätet!! Nån som kapat domänen med skumrask. Priserna är ju lite för bra....nån som känner till siten?
http://www.rexdata.se/
Finns massor av motsvarande sidor. Dom köper domäner som tidigare varit aktiva och lägger in samma webshop på alla. Det finns aldrig några ordentliga kontaktuppgifter och dom har alltid fantastiskt stora lager på produkter som varit slutsålda i flera år till osannolika priser.
Stor rödflagg.

Jag rekommenderar att inte ens tillbringa tid på dessa sidor. Har en känsla av att dom minar cryprovaluta. Man ska absolut inte uppge någon e-mail adress och absolut inga kortuppgifter.

Handla bara av etablerade skohandlare är mitt tips.
Sneakersnstuff
Caliroots
Zalando
Sportamore
Footish

Om det verkar för bra för att vara sant...

Finns massor av motsvarande sidor. Dom köper domäner som tidigare varit aktiva och lägger in samma webshop på alla. Det finns aldrig några ordentliga kontaktuppgifter och dom har alltid fantastiskt stora lager på produkter som varit slutsålda i flera år till osannolika priser.
Stor rödflagg.

Jag rekommenderar att inte ens tillbringa tid på dessa sidor. Har en känsla av att dom minar cryprovaluta. Man ska absolut inte uppge någon e-mail adress och absolut inga kortuppgifter.

Handla bara av etablerade skohandlare är mitt tips.
Sneakersnstuff
Caliroots
Zalando
Sportamore
Footish

Om det verkar för bra för att vara sant...
Ordning!

Dagens promenadsneaker
Nike LeBron Zoom Soldier 9 Black/Red
IMG_20200415_130627.jpg

Satt och letade efter en sko och hamnade på denna site. Känns ju ruskigt skum.......en databutik i Smedjebacken. Gick inte att ringa heller. Hittar inget på nätet!! Nån som kapat domänen med skumrask. Priserna är ju lite för bra....nån som känner till siten?

Vanlig bluff att köpa upp utgångna domäner och lägga in en fakebutik. Google brukar leverera några hundra vid sökningar på vissa plagg och skor.

Edit: här var man jävligt sen på bollen ja.

Den där kändes inte särskillt bra..
Priserna är dessutom lite för bra för att vara sanna, jag skulle inte handla där..

Google translate text och inga kontaktvägar bådar gott.......:shifty:

Frakt & Retur
På grund av det faktum att våra objekt köps via Internet, inte kan prövas på i förväg och köps webbplats osedda, har vi utvecklat följande avkastning och valutapolitik för kundservice ändamål. Naturligtvis hoppas vi att du är nöjd med ditt val. Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt val, är vår avkastning och valutapolitik på följande sätt:

Haha, då öppnades precis en slot för 44,5 i andra färgen o lyckades köpa, får se vad som händer, lite sämre färgval men ändå trevliga tycker jag...
F07AB877-B3A7-455B-BCB9-C6AFF73ECC17.jpeg

Vad tycker du om Sweyd? Alltså att du gillar de förstår jag men vågar du på dig ett litet omdöme? Har sneglat på märket ett par veckor nu....
Nej, jag vågar mig nog egentligen inte på något riktigt omdöme. Jag köpte dem för ett år sedan men använt dem enbart ett fåtal gånger. Jag tycker de är snyggare än vad de är bekväma. Jag har och har haft flera par sneakers från Sandays. De är "oslagbara" i komfort, fantastiskt sköna och Sweyd är inte i samma komfortklass, tycker jag. Men de är klart bättre än många andra. Som exempel kan jag ta ett par från J Lindeberg som är usla i komfort. Där är Sweyd ett par klasser bättre. Så allt är ju som bekant relativt. Men, jag har inte använt Sweyd tillräckligt mycket för att du ska våga lita alltför mycket på vad jag skriver. :confused:

Nej, jag vågar mig nog egentligen inte på något riktigt omdöme. Jag köpte dem för ett år sedan men använt dem enbart ett fåtal gånger. Jag tycker de är snyggare än vad de är bekväma. Jag har och har haft flera par sneakers från Sandays. De är "oslagbara" i komfort, fantastiskt sköna och Sweyd är inte i samma komfortklass, tycker jag. Men de är klart bättre än många andra. Som exempel kan jag ta ett par från J Lindeberg som är usla i komfort. Där är Sweyd ett par klasser bättre. Så allt är ju som bekant relativt. Men, jag har inte använt Sweyd tillräckligt mycket för att du ska våga lita alltför mycket på vad jag skriver. :confused:
Fullgott omdöme tycker jag :)

Hej alla sneakerskännare! Jag har typ alltid kostym och om jag väl använder sneakers är det svarta. Blev just akut sugen på ngt mer färgglatt... Kan man ha sådan här? Andra tips?
916207.jpg
Askoola ju....gillar bjärta färger. Annars kanske dessa faller på läppen. Har sällan haft skönare sneakers.....kört slut på mina så det blir nyköp när bästa rabattkoden dyker upp....

238ADDE4-FAC2-4F74-8794-D2E8E4C61B38.jpeg

Ps: finns i fler färger....

Hej alla sneakerskännare! Jag har typ alltid kostym och om jag väl använder sneakers är det svarta. Blev just akut sugen på ngt mer färgglatt... Kan man ha sådan här? Andra tips?
916207.jpg
Jag är lite främmande för att ha sneakers till kostym. Lite som att ha läderoxfords till shorts och piké ;) Ett par sneakers i kalvskinn och svarta eller bruna kanske skulle funka men inte dessa som du visar på bild. Tycker jag.

Jag är lite främmande för att ha sneakers till kostym. Lite som att ha läderoxfords till shorts och piké ;) Ett par sneakers i kalvskinn och svarta eller bruna kanske skulle funka men inte dessa som du visar på bild. Tycker jag.
Det är kontrasterna som skapar det intressanta.
IMG_20190522_155400.jpg

Condor Steel toe sneakerboots och illrosa Craftstrumpor.

Våga sticka ut!

Tillbaka
Topp