fredrik!
Basic
Fast fan va snygga dom är!!!
Edit: Blev tvungen att slänga på mig mina 350 för att lugna ner suget lite
![]()
Ska du försöka klippa nästa CW imorgon?
De är införskaffade..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast fan va snygga dom är!!!
Edit: Blev tvungen att slänga på mig mina 350 för att lugna ner suget lite
![]()
Ska du försöka klippa nästa CW imorgon?
Har du ett par 350 Tan för mycket?!De är införskaffade..Har ett par extra 42 om någon vill köpa under resale men ändå till ok pris!
Har du ett par 350 Tan för mycket?!
Vad tänkte du för pris?Yes sir
Tänkte dra ut dem för typ 4kVad tänkte du för pris?![]()
Sålda? Eller kvar?Tänkte dra ut dem för typ 4k![]()
Sålda? Eller kvar?
Surt att man missat det. Hoppas de får innan snart då jag hade bestämt mig för ett par!https://axelarigato.com 40% på massa skor, börjar bli utplockat nu, men finns fortf några guldkorn kvar![]()
Funkar för mig fortfarande, eller vad menar du? Att storlekarna är slut?Surt att man missat det. Hoppas de får innan snart då jag hade bestämt mig för ett par!
Ja precis slut på storlekFunkar för mig fortfarande, eller vad menar du? Att storlekarna är slut?![]()
Nyligen släpptes fyra stycken nya Air Force 1 som ser riktigt fina ut imo!
![]()
![]()
![]()
![]()
Är riktigt sugen på både den blåa och den röda!
Eller hur?! Det rycker i köp-nerven... Klickar nog hem dom på fredag, när lönen kommerBlåa var sjukt feta!
Det gör du rätt i, dom var helt sinnesjuka! Hade inte mina fötter sett ut som två Finlandsbåtar i Air Force så hade jag också slagit till på dom.Eller hur?! Det rycker i köp-nerven... Klickar nog hem dom på fredag, när lönen kommer![]()
Haha, skön liknelse!Det gör du rätt i, dom var helt sinnesjuka! Hade inte mina fötter sett ut som två Finlandsbåtar i Air Force så hade jag också slagit till på dom.
Haha dom ser för jävliga ut på mig, det gör även Air Max 90..Haha, skön liknelse!
Vet inte om jag ska köpa båda, eller bara dom blåa till en början...
Likadant för mig i alla AM tråkigt nog... Glad dock att AF fungerar!Haha dom ser för jävliga ut på mig, det gör även Air Max 90..
Dom blåa är spikade och dom röda är faktiskt feta dom med, men dom blåa är 10 av 10!
De är väldigt stora i storleken, så jag skulle absolut rekommendera att du går ner en storlek.Jag tror att mina nästa skor blir ett par Common Projects. Hur upplever ni som har dessa dosor i storleken? Jag är vanligtvis storlek 42.
![]()
Det är vad jag har kommit fram till efter allt läsande. Kommer dessvärre att behöva beställa...De är väldigt stora i storleken, så jag skulle absolut rekommendera att du går ner en storlek.
Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!Det är vad jag har kommit fram till efter allt läsande. Kommer dessvärre att behöva beställa...
Dom blåa och gråa skulle jag gärna ha!Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!
Nya stans
![]()
Dom blåa och gråa skulle jag gärna ha!
Vet du vart dom finns?
De gråa var ju förjäkla snygga!!Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!
Nya stans
![]()