romanov
Silver
Ja de var riktigt fina!Nyligen släpptes fyra stycken nya Air Force 1 som ser riktigt fina ut imo!
Är riktigt sugen på både den blåa och den röda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de var riktigt fina!Nyligen släpptes fyra stycken nya Air Force 1 som ser riktigt fina ut imo!
Är riktigt sugen på både den blåa och den röda!
Hittade dom gråa på Caliroots, men färgen såg mycket sämre ut på deras bilder...De gråa var ju förjäkla snygga!!
De gråa var ju förjäkla snygga!!
Har du möjligen länk?Hittade dom gråa på Caliroots, men färgen såg mycket sämre ut på deras bilder...
Helvete, det här kommer att bli dyrt.. Måste ha alla fyra!!!!Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!
Nya stans
Sneakersnstuff och Caliroots är bäst tycker jag. Nitty Gritty och Aplace får lite roliga saker då och då, typ Yeezy.Är det webben som gäller när man ska köpa sneakers? Eller finns några smultronställen i Stockholm?
http://m.caliroots.se/adidas-originals-stan-smith-s75108/p/48077Har du möjligen länk?
Måste säga att jag tycker om de blå bättre om man kollar på Caliroots bilder, tycker den grå modellen är lite för grå.Sneakersnstuff och Caliroots är bäst tycker jag. Nitty Gritty och Aplace får lite roliga saker då och då, typ Yeezy.
Footlocker i Gallerian ska också vara bra, har aldrig handlat där, men hört att dom har mycket Jordan.
Imorgon öppnar Sneakersnstuff en outlet i Stockholm som är öppen en begränsad tid.
http://m.caliroots.se/adidas-originals-stan-smith-s75108/p/48077
Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!
Nya stans
Fanns ju dessvärre inte i detta falletALLTID!
För övrigt går ju Svart före blått.
Haha, känns som att du behöver dom blåa ocksåMen vafan!?
Nu måste jag ju köpa ett par gråa med..
Stan Smith är trevliga. Ägde ett par för flera år sedan, långt innan de blev såhär populära. Nu håller dessa klassiker på 'Conversedöden' till mötes. Så jävla muntert är det inte att var och varannan kotte glider omkring i ett par. De gråa var fina!Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!
Nya stans
Fanns ju dessvärre inte i detta fallet
Haha, känns som att du behöver dom blåa också
Okej Tack!
Verkar vara ett Quickstrike släpp, dvs tillverkade i begränsad upplaga, aka limiterad. Brukar kolla på ebay vad de går för, om man nu ska sälja. Annars skulle jag personligen behålla och börja använda.Ni som kan det här med sneakers ordentligt. Nike Air Max Halloween, någon form av limited edition när jag beställde om jag inte är ute & cyklar. Idag står skorna bara & samlar damm, i princip oanvända. Det kanske är dags att börja träna i skiten eller något.
Vad är det jag har i kartongen?
Jag provade dom precis, sitter kanon. Ska börja använda dom! På jobbet använder jag nästan uteslutande mina helsvarta air max. Det har fungerat kanon & skorna börjar ge upp ifrån insidan, yttre skicket är sjukt nog fortfarande intakt. Bekväma skor, men jag använder dom väldigt sällan på fritiden!Verkar vara ett Quickstrike släpp, dvs tillverkade i begränsad upplaga, aka limiterad. Brukar kolla på ebay vad de går för, om man nu ska sälja. Annars skulle jag personligen behålla och börja använda.
http://goo.gl/PNsA9S
Dom där är riktigt feta!Ni som kan det här med sneakers ordentligt. Nike Air Max Halloween, någon form av limited edition när jag beställde om jag inte är ute & cyklar. Idag står skorna bara & samlar damm, i princip oanvända. Det kanske är dags att börja träna i skiten eller något.
Vad är det jag har i kartongen?
Diadora, det var ett tag sen! Kommer ihåg när man hade Roberto Baggios fotbollsskor som var Diadora när man var liten, då var man kung på planen!
Nytt från Diadora
Diadora, det var ett tag sen! Kommer ihåg när man hade Roberto Baggios fotbollsskor som var Diadora när man var liten, då var man kung på planen!