• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Nyligen släpptes fyra stycken nya Air Force 1 som ser riktigt fina ut imo!
nike-air-force-1-820266-001-black-pivot-pack.jpg

nike-air-force-1-07-488298-627-gym-red-pivot-pack.jpg

nike-air-force-1-07-488298-437-loyal-blue-pivot-pack.jpg
nike-air-force-1-07-488298-160-white-white-pivot-pack.jpg

Är riktigt sugen på både den blåa och den röda!
Ja de var riktigt fina!

Inte nog med den makulerade ordern hos caliroots någon dag innan jul så gör nu SNS samma sak. 3/5 varor i ordern plötsligt "slut i lager". Man blir förbannad.

Är det webben som gäller när man ska köpa sneakers? Eller finns några smultronställen i Stockholm?
Sneakersnstuff och Caliroots är bäst tycker jag. Nitty Gritty och Aplace får lite roliga saker då och då, typ Yeezy.
Footlocker i Gallerian ska också vara bra, har aldrig handlat där, men hört att dom har mycket Jordan.

Imorgon öppnar Sneakersnstuff en outlet i Stockholm som är öppen en begränsad tid.

Har du möjligen länk?
http://m.caliroots.se/adidas-originals-stan-smith-s75108/p/48077

Sneakersnstuff och Caliroots är bäst tycker jag. Nitty Gritty och Aplace får lite roliga saker då och då, typ Yeezy.
Footlocker i Gallerian ska också vara bra, har aldrig handlat där, men hört att dom har mycket Jordan.

Imorgon öppnar Sneakersnstuff en outlet i Stockholm som är öppen en begränsad tid.

http://m.caliroots.se/adidas-originals-stan-smith-s75108/p/48077
Måste säga att jag tycker om de blå bättre om man kollar på Caliroots bilder, tycker den grå modellen är lite för grå.

Jag kör 44 normalt och kör 43 i CP som sitter perfekt!

Nya stans
Stan Smith är trevliga. Ägde ett par för flera år sedan, långt innan de blev såhär populära. Nu håller dessa klassiker på 'Conversedöden' till mötes. Så jävla muntert är det inte att var och varannan kotte glider omkring i ett par. De gråa var fina!

Ni som kan det här med sneakers ordentligt. Nike Air Max Halloween, någon form av limited edition när jag beställde om jag inte är ute & cyklar. Idag står skorna bara & samlar damm, i princip oanvända. Det kanske är dags att börja träna i skiten eller något.

Vad är det jag har i kartongen?:D
nike-air-max-halloween-release-reminder-5.jpg

Ni som kan det här med sneakers ordentligt. Nike Air Max Halloween, någon form av limited edition när jag beställde om jag inte är ute & cyklar. Idag står skorna bara & samlar damm, i princip oanvända. Det kanske är dags att börja träna i skiten eller något.
Verkar vara ett Quickstrike släpp, dvs tillverkade i begränsad upplaga, aka limiterad. Brukar kolla på ebay vad de går för, om man nu ska sälja. Annars skulle jag personligen behålla och börja använda. :)
http://goo.gl/PNsA9S

Verkar vara ett Quickstrike släpp, dvs tillverkade i begränsad upplaga, aka limiterad. Brukar kolla på ebay vad de går för, om man nu ska sälja. Annars skulle jag personligen behålla och börja använda. :)
http://goo.gl/PNsA9S
Jag provade dom precis, sitter kanon. Ska börja använda dom! På jobbet använder jag nästan uteslutande mina helsvarta air max. Det har fungerat kanon & skorna börjar ge upp ifrån insidan, yttre skicket är sjukt nog fortfarande intakt. Bekväma skor, men jag använder dom väldigt sällan på fritiden!

nike-air-max-halloween-release-reminder-5.jpg
Dom där är riktigt feta!
Och eftersom att dom sitter bra och för att dom resellar så billigt så hade jag också börjat använda dom :)

Och här kommer ännu mer AF1!
Den 4e februari släpps det två Air Force 1 Flyknit, en i multicolor och en i vitt.
Mutli är läskigt snygg tycker jag :)

nike-flyknit-air-force-1-low-multi-color-white-release-dates-02.jpg

Tillbaka
Topp