• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

H

Hysteria

Guest
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)
Ultraboost 20 får min röst då
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)

Går du på asfalt kan du nog klara det med rätt många modeller. Jag gör såna promenader i ett par New Balance 574 eller ett par Nike Air Vortex några gånger i veckan.
 

Jens

Greedo
8C10401E-8912-48DF-AFF6-3E6CCB6F7E71.jpeg

Jag fortsätter väl då. Dålig bild på ett par riktigt coola Diadora Heritage 1975. Somriga som få.

Diadora är ett litet märke i Sverige jämfört med Sydeuropa. Deras premium-sneakers är verkligen nåt extra. Materialkvalitet av rang och hög nivå på arbetet är nåt som Diadora har lyckats med.
 
Senast ändrad:

AndyJ

Panerai
Har försökt vara modig i år och inte bara gå i Adidas och Onitsuka. Köpt de här tre. De ljusbeige från Artisan lab är mycket trevliga. De gula Paul Smith är också trevliga. De svarta från Human Scales var sämre men ändå okej.
IMG_20200730_152600.jpg
 

Jens

Greedo
Har försökt vara modig i år och inte bara gå i Adidas och Onitsuka. Köpt de här tre. De ljusbeige från Artisan lab är mycket trevliga. De gula Paul Smith är också trevliga. De svarta från Human Scales var sämre men ändå okej.
IMG_20200730_152600.jpg
Det är klokt att vidga sina vyer lite (så länge man inte börjar snegla åt Nike).
Har själv fått upp ögonen för Onitsuka, tycker att det finns flera lämpliga modeller.
Fast det blev ett par Adidas idag. ZX850 i samarbete med japanska Moussy.
5C5E5478-E366-4499-9B77-8F01B1A36A4A.jpeg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Det är klokt att vidga sina vyer lite (så länge man inte börjar snegla åt Nike).
Har själv fått upp ögonen för Onitsuka, tycker att det finns flera lämpliga modeller.
Fast det blev ett par Adidas idag. ZX850 i samarbete med japanska Moussy.
5C5E5478-E366-4499-9B77-8F01B1A36A4A.jpeg
Jag har mer eller mindre alltid rockat Adidas å har väl ett tiotal sneakers från de i skrivande stund men är nyfiken på ett par Nike (minns ej modell nu) men kul å höra, vad är det som får dig att avstå Nile?
 

Jens

Greedo
Jag har mer eller mindre alltid rockat Adidas å har väl ett tiotal sneakers från de i skrivande stund men är nyfiken på ett par Nike (minns ej modell nu) men kul å höra, vad är det som får dig att avstå Nile?
Skrev nåt liknande tidigare;
Jag kan konstatera att jag har sett fullt normala barn bära Nike och jag kunde inte heller se nåt direkt avgörande fel på vårdnadshavarna heller.

Om du vill jag jag utvecklar det så får du hojta till.
 

falten

Cartier
Super detailing på mina favorit UB, bootsen hade börjat gulna rejält så blev att färga om och sedan gummi impregnera på boost o cagen... nöjd! Ser som nya ut efter ca tre år:)
90E0185A-0E13-4B18-9E9A-3DA643BE671C.jpeg
 
Topp