Färg kombinationen älskar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som tycker att den vänstra skon är bra mycket snyggare än den högra?Signat 10 raffles på dessa, känns ändå som det kommer bli ett stort L
![]()
Många som sagt den högre på bild är snyggareÄr det bara jag som tycker att den vänstra skon är bra mycket snyggare än den högra?![]()
Tolv är jag uppe i nu, åt en polare som är asics-samlare.Signat 10 raffles på dessa, känns ändå som det kommer bli ett stort L
![]()
Hehe fasen jag ligger efterTolv är jag uppe i nu, åt en polare som är asics-samlare.
Haha, flest L "vinner"Hehe fasen jag ligger efter![]()
Hur går det, reggade precis raffle nr 21 haha.Hehe fasen jag ligger efter![]()
16st, orkar fan inte mer nuHur går det, reggade precis raffle nr 21 haha.
Noll för mig, men polaren jag hjälpe lyckades knipa en från SNS så allt löste sig.Hur gick det med alla SW-raffles?
Vann två par 38.5 till frugan om du kan fila av nån centimeter på hälarnaTog ett stort L igår på yeezy droppet... Vill trösta mig med ett par, är det någon som säljer yeezy 350 v2 i storlek 43, 43 1/3?
Önskar att jag kundeVann två par 38.5 till frugan om du kan fila av nån centimeter på hälarna
Vilka butiker inom Sverige/Eu kör raffles på Jordans där man som svensk kan vara med? Har aldrig köpt något hypat utöver ett par UBs när det var hett för några år sedan så jag har dålig koll. @RosaCasio @falten
Måste verkligen ha ett par av kommande Jordan 1 "Biohack".
![]()
Shinzo, bstn, OBD och slam jam är nog några som har stor chans att få in.SNKRS, SNS, förmodligen END också. Finns säkert några till som jag inte kommer på nu!![]()
Finns en uppe på köp och sälj nu.Tog ett stort L igår på yeezy droppet... Vill trösta mig med ett par, är det någon som säljer yeezy 350 v2 i storlek 43, 43 1/3?
Lite ny till det här med sneakers men vad tycker folk om nya Air Max 1 Evergreen Aura? Fullkomligt älskar grönt, men köpte ett par vit/gröna adidas för någon vecka sedan och är inte hooked än
![]()
SNKRS, SNS, förmodligen END också. Finns säkert några till som jag inte kommer på nu!![]()
Tack! Får ta och hålla tummarnaShinzo, bstn, OBD och slam jam är nog några som har stor chans att få in.
Men det kommer bli en chans på miljonen tror jag, pga överfeta skor.
Läser man det finstilta så gäller det inte allt tyvärr.Nike gör reklam över hela världen att de har 25% på ALLT via deras egen sida. Nu har jag provat med den koden BTS25 sedan igårkväll, både på telefon, iPad och dator och olika webläsare. Nån som har handlat och fått det att funka? Får bara massa felmeddelande. Måste ju vara jag som är obegåvad och missar något. För övrigt denna artikeln jag försöker köpa: https://www.nike.com/se/t/sko-air-max-90-TzdQ8C/CW7483-100
När jag klickade mig ner via "full list of exclusions" så fanns ju just de skorna där. Så du har rätt. Men det är ju jävligt märkligt när det först står "Den här kampanjen exkluderar Nike-presentkort, produkter från Apple, produkter från NikeLab, Nike By You styles, Air Force 1, Air Jordan 1, Metcon 6, vissa Tech Fleece-produkter och vissa fotbollsklubbprodukter". Signalerar ju inte att Air Max är exkluderade. Här får man visst köra trial and error för att se om skorna är med eller inte. Sedan, leverans 4e September - wtf? Synd, för färgkombon var rätt snygg tyckte jag.Läser man det finstilta så gäller det inte allt tyvärr.
Ja det borde väl nästan räknas som falsk marknadsföring kan man tycka..När jag klickade mig ner via "full list of exclusions" så fanns ju just de skorna där. Så du har rätt. Men det är ju jävligt märkligt när det först står "Den här kampanjen exkluderar Nike-presentkort, produkter från Apple, produkter från NikeLab, Nike By You styles, Air Force 1, Air Jordan 1, Metcon 6, vissa Tech Fleece-produkter och vissa fotbollsklubbprodukter". Signalerar ju inte att Air Max är exkluderade. Här får man visst köra trial and error för att se om skorna är med eller inte.
Påminner om unisportstore. Reklam överallt för 50-70% rabatt på fotbollsskor från adidas. Klickar på produkten. Rabatten gäller storlek 34. Alla andra storlekar tillgängliga, till fullpris, något man inser då man valt en storlek i taget. Svårt för sånt där.När jag klickade mig ner via "full list of exclusions" så fanns ju just de skorna där. Så du har rätt. Men det är ju jävligt märkligt när det först står "Den här kampanjen exkluderar Nike-presentkort, produkter från Apple, produkter från NikeLab, Nike By You styles, Air Force 1, Air Jordan 1, Metcon 6, vissa Tech Fleece-produkter och vissa fotbollsklubbprodukter". Signalerar ju inte att Air Max är exkluderade. Här får man visst köra trial and error för att se om skorna är med eller inte. Sedan, leverans 4e September - wtf? Synd, för färgkombon var rätt snygg tyckte jag.