Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett par gamla Nike air Odyssey. Gillar stilen och färgen (möjligen lite varma![]()
)Börjar dock bli dags att kolla in något nytt. Någon som har förslag?
Har redan beställt ett par YecheilFinns en uppe på köp och sälj nu.
Snygga! Tack, ska absolut kolla upp. Var köpte du dina?Jag fick hem ett par Gel Lyte III idag. Gillar modellen skarpt sedan tidigare och kan vara värd att kolla in om man gillar gamla runners.
![]()
Snygga! Tack, ska absolut kolla upp. Var köpte du dina?
Kom upp på Titoloshop nu precis, Raffle öppen i 6 dagar. Välj inte samma storlek som mig tackTack! Får ta och hålla tummarna![]()
Vilka butiker inom Sverige/Eu kör raffles på Jordans där man som svensk kan vara med? Har aldrig köpt något hypat utöver ett par UBs när det var hett för några år sedan så jag har dålig koll. @RosaCasio @falten
Måste verkligen ha ett par av kommande Jordan 1 "Biohack".
![]()
Jag fick hem ett par Gel Lyte III idag. Gillar modellen skarpt sedan tidigare och kan vara värd att kolla in om man gillar gamla runners.
![]()
jäkla fina de där, själv sugen på dessa som släpps vid midnatt
![]()
Tänkte att det kanske skulle kunna vara något du gillade!
Vägde mellan dessa och grå men tror jag gjorde rätt val.
De du kikar på är ju tvärfeta!
Dem var man fan riktig sugen på men nej...![]()
Äntligen lite tur igen...
Mmmm känslan var inte på topp när jag såg att jag hade blivit vald på Hollywood tre timmar försent. Tur jag vann på annat håll "också"Dem var man fan riktig sugen på men nej...![]()
Snyggt![]()
Äntligen lite tur igen...
Jag är lite ny till sådant här jag var bra med i Nikes och Sns, vilka raffles finns det annars?Mmmm känslan var inte på topp när jag såg att jag hade blivit vald på Hollywood tre timmar försent. Tur jag vann på annat håll "också"
Det finns sjukt många, jag är helt snurrig. Dock verkar det bäst att hålla sig till sitt eget land. Har fan vunnit 80% av gångerna på svenska raffles.Jag är lite ny till sådant här jag var bra med i Nikes och Sns, vilka raffles finns det annars?
Några av de mer populära utom Nikes och SNS?Det finns sjukt många, jag är helt snurrig. Dock verkar det bäst att hålla sig till sitt eget land. Har fan vunnit 80% av gångerna på svenska raffles.
I Sverige finns det väl bara:Några av de mer populära utom NIkes och SNS?
Tackar! Mejlen är redan sönder spammad av allt annat skit man skrivit upp sig påI Sverige finns det väl bara:
Sns
Snkrs
Adidas
Caliroots
Hollywood
Junkyard.
Gillar du appar skulle jag rekommendera END, Size?, copdate och sneakerdraws även om de två sista är under uppbyggnad om man säger så. Var beredd på att spammas sönder på din mail bara haha.
Ska de flippas då eller vad är tanken? Tycker det är ganska fräsiga faktiskt, tog tyvärr fett F.Fick hem dessa i lite av en chansning, men får nog inse att de är lite för vågade för min smak.
![]()
Grattis.Fick hem dessa i lite av en chansning, men får nog inse att de är lite för vågade för min smak.
![]()