• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Caliroots har en hel del sjuka priser på Puma just nu såg jag!
Beställde nyss två par Ignite för 299kr ist för 999kr! Kommer att bli perfekta på jobbet :)
puma-ignite-fractured-camo-188733-01-moonlight-blue.jpg

puma-ignite-fractured-camo-188733-02-forest-night.jpg

Senast ändrad:
Har själv inga och inte heller testat dem vid något tillfälle, vet bara att en del på KS tycker om dem.
De är tighta, dressade och cleana, sedan sitter de sjukt bra på foten. Kan dock hålla med om att ord.priset är i överkant. Sedan måste jag beundra ett varumärke som byggt sin framgång helt utan marknadsaktiviteter och helt på ordet som spridit sig.

Någon som har varit på SNS London? Är den lika bra som den hemma? Jag bor i närheten och tänkte gå dit om någon dag.

Sneakers...
Vad ska jag ha till våren? Enda skon jag haft i sneakersväg är converse helt vita samt svarta.
Klädstil på vår/sommar jeans, enfärgad T-shirt och skinnpaj ish. Vad fan ska man ha?

Sneakers...
Vad ska jag ha till våren? Enda skon jag haft i sneakersväg är converse helt vita och svarta.
Klädstil på vår/sommar jeans, enfärgad T-shirt och skinnpaj ish. Vad fan ska man ha?
Ska det vara snyggt eller bekvämt? Eller både? ;)
Common projects är väl rätt schysst en skön sommardag, eller ett par Diemme. Annars gillar jag glida runt i Air Max 1, och Lunar Force 1 är rätt bekväma de med, tunnare/luftigare än Air Force 1. Ett par vans funkar det med, stan smith likaså. Klassiskt. :)

Common projects är väl rätt schysst en skön sommardag, eller ett par Diemme. Annars gillar jag glida runt i Air Max 1, och Lunar Force 1 är rätt bekväma de med, tunnare/luftigare än Air Force 1. Ett par vans funkar det med, stan smith likaså. Klassiskt. :)
Snyggt och göttigt på stan och utomhusgalej (i sverige som marbella)
Bekvämlighet skiter jag i (har ju alltid knallat runt i converse ;) )
Inga vans eller smith eller det stuket.

Tung sprej.
Jag kommer nog gå all in på Asics i vår/sommar. Skippar nog vitt nu. Blir så skitigt o eländigt.

Sneakers...
Vad ska jag ha till våren? Enda skon jag haft i sneakersväg är converse helt vita samt svarta.
Diemme, Yeezy, Gel Lyte III, AF1, LF1, AM90, AM1... Listan kan göras lång. Till en skinnpaj kör jag LF1, GL3 och snart Yeezy. Alla dom passar som handen i handsken!
Men köp inga jävla Common Projects!
Jag trodde mer om dig... :(

Tillbaka
Topp