Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En AF1, vad är coolt?Koola!!!
En AF1, vad är coolt?
Va sur då......Exakt? Är den ens på riktigt? Photoshoppad AF1 väl?
Har ett par MiAdidas som gjordes när det begav sig dock undvek jag att skriva nåt alias och klickade inte på alla färger i paletten! Mina är nog mer eftertraktade än dina... Nu blir det ju bara rena spekulationer iom att dina ska vidare till nästa generation osv. Jag ger dig dock att du valde en fantastisk bra modell. ZX700 är fina fisken.Då ska vi se här.......egen deSign av undertecknad för ca 5 år sedan via Addidas hemsida......rockade loss helt med blandsallad av färger.......för fula att bära.....därav mint kondition........inte helt olika Lidls.......bra eller anus.....
Edit.....dessutom avskyr jag Djyyrgaarn.....så ironin är total....
Gel lyte iii gtx levererade precis hem till dörren. Grymma vinterskor! Och varmare än vanliga 3or!
hyffsat limiterade men finns kvar på vissa sidor, sök på asics gel lyte iii gtx så borde du kunna hitta på någon sida, rekommenderar köp i EU då köp utanför tar 200år att få hem med alla Corona restriktioner... lyckades knipa mina från hhv.de på 20% under black friday. Körde samma storlek som jag brukar. Alltid 44,5 på asics hojta om din storlek om du vill att jag ska kolla upp en sida de har kvar..Dom där va ju riktigt nice! Vet du om det va ett limiterat släpp?
Hur är storlekarna på de där?
Storlek?Någon som är sugen på dessa?
Ja också intresserad men du får skriva ut storlekenNågon som är sugen på dessa?
Storlek?
Ja också intresserad men du får skriva ut storleken
Känns som adidas spottar ut yeezys och andra ”limiterade” skor nu. Tror de behöver väga upp för en sämre försäljning då de vet yeezy säljer. Men det är bara vad jag tror.Vunnit 3 raffels i rad nu Antar att hypen är död.
Varit nyfiken på dem ett tag, men blir det inte smutsigt och sunkigt mellan hålen efter nån dag ute?Supernöjd
Säkerligen om man trampar runt i mycket smuts men dessa får vara lite mer finlir sneakers på torr asfalt tips är nog att gå upp en halv storlek upp jämfört med ultra boost, fick mina fellevererade en us upp men var inte överdrivet större än mina ultra boostVarit nyfiken på dem ett tag, men blir det inte smutsigt och sunkigt mellan hålen efter nån dag ute?