• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Första droppet på länge som gjort mig köp-sugen. Re-issue på original ’infrareds’.

Grym bonus med ett unikt tryck från en favoritkonstnär dessutom.


DEC9BE5C-120D-4A1A-91A3-97034705397D.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Dubbelpost från "Dagens Skor".
Bär Barker Black idag. Min favoritsneaker, mest för att det är en av få sneakers som man kan hitta med en tåmedaljong! Och en trevlig tåmedaljong också minsann, vem vill inte springa omkring med en Jolly Roger på tåpartiet?:pirate:
bfstBarker Black 20201130.jpg
 

Jens

Greedo
Då ska vi se här.......egen deSign av undertecknad för ca 5 år sedan via Addidas hemsida......rockade loss helt med blandsallad av färger.......för fula att bära.....därav mint kondition........inte helt olika Lidls.......bra eller anus.....

AF9FF831-18F3-4F0C-B5E8-0D06672D825E.jpeg

Edit.....dessutom avskyr jag Djyyrgaarn.....så ironin är total....
Har ett par MiAdidas som gjordes när det begav sig dock undvek jag att skriva nåt alias och klickade inte på alla färger i paletten! Mina är nog mer eftertraktade än dina... Nu blir det ju bara rena spekulationer iom att dina ska vidare till nästa generation osv. Jag ger dig dock att du valde en fantastisk bra modell. ZX700 är fina fisken.
 

Jens

Greedo
Just det! Två par av Diadora ytterligare har jag blivit med också. Trident 90 och B. Elite heter modellerna om nån mot förmodan undrar.
E7F49809-3253-4D47-827B-0ABE0A6B6A6C.jpeg
E62CEB20-52F2-4FD4-84B3-8EF4EA66F8FD.jpeg
 

falten

Cartier
Dom där va ju riktigt nice! Vet du om det va ett limiterat släpp?
Hur är storlekarna på de där?
👍 hyffsat limiterade men finns kvar på vissa sidor, sök på asics gel lyte iii gtx så borde du kunna hitta på någon sida, rekommenderar köp i EU då köp utanför tar 200år att få hem med alla Corona restriktioner... lyckades knipa mina från hhv.de på 20% under black friday. Körde samma storlek som jag brukar. Alltid 44,5 på asics 🤣 hojta om din storlek om du vill att jag ska kolla upp en sida de har kvar..
 

Jens

Greedo
B1E2F731-CB24-4B0C-95E4-C9E42D131995.jpeg
7115B1B2-F932-4450-A297-C9F77E6CFCD8.jpeg
Hänt sen senast. Saucony Jazz Vintage och Adidas ZX500. Borde vara ett bokslut iom detta, men undrens tid är inte förbi. Kanske hinner med ett par el två till innan året är slut.
 

Jens

Greedo
ED9FCE13-A388-4898-B526-7B260D8C531F.jpeg
6738E61A-8444-4BD5-9E75-2EC6E3C1DB93.jpeg

Hittade till min stora glädje ett par Adidas SL72 Han Solo 77 tillverkade i Karbonit(!)
Hårdare än apnävar! Det här måste bli årets sista, möjligt att några mellandagare hoppar in iofs. Den som lever får se.
 

falten

Cartier
Varit nyfiken på dem ett tag, men blir det inte smutsigt och sunkigt mellan hålen efter nån dag ute?
Säkerligen om man trampar runt i mycket smuts men dessa får vara lite mer finlir sneakers på torr asfalt 😎 tips är nog att gå upp en halv storlek upp jämfört med ultra boost, fick mina fellevererade en us upp men var inte överdrivet större än mina ultra boost
 
Topp