• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Även en tusenmilafärd börjar med ett steg!
Saucony behöver fler som gillar dom. Det är ett ganska litet märke numerärt i Sverige och om man ska slippa köpa vissa modeller utomlands så krävs det fler konsumenter på hemmaplan. Upp med nån bild på dina nu!

J
Har den här glassbåten…..

1635774026478.jpeg

C8327773-E9CF-47B4-8BB8-D63D4BBCEB74.jpeg

Nu går det inte att springa omkring i vita sommarsneakers med kulörta kontrastfärger längre!
Hösten kräva mer jordnära färger helst applicerade på ett par Saucony Jazz. Har bara gott att säga om märket och modellen. Tror jag har sju par nu och det är bara början.

J
Grymma! Hur är dessa i storleken? Jämfört med ex Air Max?
Funderar på ett par.

2113224F-51CA-4404-8E0C-6BAFFC5BE096.jpeg
36B8FD1D-E730-4E2B-B7E0-3A311EC18CAD.jpeg
CA7DE7A6-0024-4E07-B619-B7C167F13AA5.jpeg

Adidas Superstar Schuh exclusive.

Köpte mitt första par Superstar på väldigt många år i somras (dom längst ned i detta inlägg) och blev överraskad hur jävla bekväm modellen är. Dom ligger extremt högt upp på min topplista över bekväma sneakers. Det är nåt med utseendet som signalerar att dom inte är så sköna. Låt er inte luras!
Iaf så fick jag hem ovanstående igår och dom är lika bekväma. Måste köpa ett par till här lite snabbt och känna hur dom känns…. el kanske två par..

J

Bilagor

• 600A7CA0-B3E8-4F53-8452-F22680E0CB0F.jpeg
    600A7CA0-B3E8-4F53-8452-F22680E0CB0F.jpeg
    830.9 KB · Visningar: 9
Själv kör jag sneakers 365 dagar per år. Det finns ju dom som är lite varmare till kalla dagar och bara man impregnerar och sköter om sina skor så ser jag inga problem med att köra året runt. Coola Samba btw!

J
Tackar.
Hade kört sneakers året runt om jag hade varit betong eller asfaltsbarn.
Jag är kusinen på landet, så man får välja sina stunder väl med låga sneakers och grusvägar,lera och jord.. :)

Någon som sett några Black Friday-klipp på sneakers?

25% på befintligt reapris vid köp av två par eller fler på SNS. Ganska urplockat dock.

Senast ändrad:
5CEAED01-19B0-418A-9B8B-3DF6301C6146.jpeg

Försökte kolla igenom mina inlägg, men kunde inte se att jag lagt upp dom här gamla godingarna från 2012. Adidas Marathon 85. I vilket fall som helst så är det andra skosnören jämfört med tidigare för dom drog jag på igår.

J

Common Projects (främst Achilles), hur är dom i storlekarna? Har läst att dom ska vara stora, instämmer ni?

Någon som sett några Black Friday-klipp på sneakers?

25% på befintligt reapris vid köp av två par eller fler på SNS. Ganska urplockat dock.

här är några sajter som kört igång BF som är värde att kolla upp, vet dock ej hur utbudet ser ut nu. vissa är självklara men tar med dem ändå 😊. Nike har inte dragit igång sin rea än, men borde vara på g när som helst så håll koll på deras site.

footlocker.se
adidas.se
newbalance.com
bstn.com
overkillshop.com
endclothing.com
suede-store.com

E9661D07-0458-4769-8437-6D74B2466743.jpeg

För att va riktigt säker så köpte jag ett par Superstar till nämligen Supercolor Pack, Pharell Williams collaboration. Färgen heter Midnight Navy. Finns/fanns i 50(!) st olika färger. Tycker kanske att den ovan var en av de mer sympatiska och det säger jag inte bara för att jag hittade just ett par sådana!

Men, frågan var ju om Superstar är så sköna som jag trodde efter att ha köpt två par sen i somras? Svaret är JA! Sjukt sköna, modellen passar inte alla utseendemässigt. Jag var skeptisk till att börja med, men har nu ändrat mig. Älskar Shelltoes! Jag måste ha fler!

J

Måste skämta mig....

Har suttit i alla dessa raffles överallt, appar, sajter, aldrig vunnit ett skit, någonsin, vet inte hur länge. Ber min polare installera SNKRS appen för att vara med i dragningen på A Ma Maniere åt mig, tänker varför inte...och han vinner.

Vad fan är det som pågår?!

Måste skämta mig....

Har suttit i alla dessa raffles överallt, appar, sajter, aldrig vunnit ett skit, någonsin, vet inte hur länge. Ber min polare installera SNKRS appen för att vara med i dragningen på A Ma Maniere åt mig, tänker varför inte...och han vinner.

Vad fan är det som pågår?!
Tur går i cykler. Jag har sett det bland bekanta och annat löst folk. Dock är cyklerna av olika längd för olika personer. Din tid kommer!
Har vunnit en raffle (SNS), men avstår då det stör mig nåt grönjävligt att man inte får reda på förutsättningarna. Vill gärna veta innan hur många skor av alla strl och en räknare som anger hur många som anmält sig. Nu kan man ju tycka det är märkligt eftersom det inte kostar nåt att delta så insatsen är låg så att säga, men min hjärna köper inte denna form av rysk roulette(?!)

J

Tur går i cykler. Jag har sett det bland bekanta och annat löst folk. Dock är cyklerna av olika längd för olika personer. Din tid kommer!
Har vunnit en raffle (SNS), men avstår då det stör mig nåt grönjävligt att man inte får reda på förutsättningarna. Vill gärna veta innan hur många skor av alla strl och en räknare som anger hur många som anmält sig. Nu kan man ju tycka det är märkligt eftersom det inte kostar nåt att delta så insatsen är låg så att säga, men min hjärna köper inte denna form av rysk roulette(?!)

J

håller med, de borde faktiskt vara upfront med den infon, varför inte liksom. Vet inte om ni har sett det men i usa håller de på att lagstifta så att det blir förbjudet att handla grejer med bots. Fråga mig inte när, var, hur det skulle gå till rent tekniskt, men det håller på att kolla på det i alla fall. Vem vet, i framtiden kanske alla vi som är med i raffles kan få vinna ibland.

helt jävla sinnessjukt egentligen, vara med i en dragning för att få äran att få spendera pengar på deras varor.... o_O

håller med, de borde faktiskt vara upfront med den infon, varför inte liksom. Vet inte om ni har sett det men i usa håller de på att lagstifta så att det blir förbjudet att handla grejer med bots. Fråga mig inte när, var, hur det skulle gå till rent tekniskt, men det håller på att kolla på det i alla fall. Vem vet, i framtiden kanske alla vi som är med i raffles kan få vinna ibland.

helt jävla sinnessjukt egentligen, vara med i en dragning för att få äran att få spendera pengar på deras varor.... o_O
Jag det känns onekligen märkligt. Antar att det bl.a handlar om att dom inte vill att folk köper på sig 10 par 42:eek:r och sen försöker göra sig en hacka på det. Men å andra sidan så skapar dom det själva iom begränsa antalet som släpps. Limited edition kostar mer, men när man inte har en aning om hur många som görs så känns det så där. Låt dom som är intresserade betala en handpenning och tillverka efter antal betalande. Det skulle väl alla tjäna på?

J

Jag det känns onekligen märkligt. Antar att det bl.a handlar om att dom inte vill att folk köper på sig 10 par 42:eek:r och sen försöker göra sig en hacka på det. Men å andra sidan så skapar dom det själva iom begränsa antalet som släpps. Limited edition kostar mer, men när man inte har en aning om hur många som görs så känns det så där. Låt dom som är intresserade betala en handpenning och tillverka efter antal betalande. Det skulle väl alla tjäna på?

J

det är den iden de flesta verkar pusha. Skulle vara optimalt och jag tvivlar på att folk skulle ha något emot att vänta 1-2 månader för att få skorna sen om det nu skulle bli tryck pga stora orders

Tillbaka
Topp