• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Samma problem om du går upp en storlek? Vet ej om de blir så mycket bredare dock
Jag vet inte om det var storleken. Det var nog passformen. Att de låg mot den där knölen som skapade någon form av kronisk inflammation. Kanske skulle löst sig med en mjuk sula eller något. Men när jag på läkarens inrådan testade att helt sluta använda dessa skor så försvann problemen direkt. Då gillar man läget och vill fortsätta kunna gå normalt. :)

Storleken var min storlek då. Inte nu längre. De är för små numera. Fotvalven plattas med åldern och foten blir längre och bredare. Mycket beroende på jobb om man står mycket, belastar mycket osv. Har en storlek större idag än för tio år sen. Kommer säkert sluta med 47 som farsan, som också hade 43 i tjugoårsåldern, 44 i 30-årsåldern, 45 i fyrtioårsåldern, 46 i femtioårsåldern osv.... ;)

Senast ändrad:
Jag vet inte om det var storleken. Det var nog passformen. Att de låg mot den där knölen som skapade någon form av kronisk inflammation. Kanske skulle löst sig med en mjuk sula eller något. Men när jag på läkarens inrådan testade att helt sluta använda dessa skor så försvann problemen direkt. Då gillar man läget och vill fortsätta kunna gå normalt. :)

Storleken var min storlek då. Inte nu längre. De är för små numera. Fotvalven plattas med åldern och foten blir längre och bredare. Mycket beroende på jobb om man står mycket, belastar mycket osv. Har en storlek större idag än för tio år sen. Kommer säkert sluta med 47 som farsan, som också hade 43 i tjugoårsåldern, 44 i 30-årsåldern, 45 i fyrtioårsåldern, 46 i femtioårsåldern osv.... ;)
Jag köpte ju den storlek jag har nu, alltså den storlek som funkar för Nike men det är tydligt att de helt enkelt är för smala framtill..

Jag märkte ju omedelbart att det var något vaj med de här skorna och efter typ tio minuters bärande inomhus så hade jag ont i fötterna i en halvtimme typ. Så ja är hade väl tur ändå, men jag sörjer skorna.

Och BW var lika dåliga som 90, så glöm dem :(

Vårkittad😄

Bilagor

• 6217E8B8-CF01-4C86-B924-41E207BD330C.jpeg
    6217E8B8-CF01-4C86-B924-41E207BD330C.jpeg
    806.8 KB · Visningar: 27
Någon som provat skolyx sneakers?, deras premium.
Ser väldigt bra ut för priset.
Dom är ju väldigt diskreta iaf!
Nädå, men om man går igång på den modellen så är jag övertygad om att man får väldigt mkt för pengarna. Dom är tillverkade i Portugal har jag för mig och det brukar alltid resultera i sneakers med hög kvalitet på material och fina sömmar.

J

• Like
Reactions: Jey
Ni som är experter; Nike Dunk, var hittar man sådana? Höga. Sonen vill ha just dem i konfirmationspresent. Alternativt ett armbandsur, modell ”typ ett sånt som du har” och då tänker jag att jag hellre siktar på sneaksen..

Senast ändrad:
Ni som är experter; Nike Dunk, var hittar man sådana? Höga. Sonen vill ha just dem i konfirmationspresent. Alternativt ett armbandsur, modell ”typ ett sånt som du har” och då tänker jag att jag hellre siktar på sneaksen..

Lättast är nog om du kollar nike.se eller laddar hem appen och köper ett par när de släpper ”by you” dunk highs. De är varianten du designar själv, material och färg etc.

Annars är det samma app och snkrs appen som gäller när de släpps vanligt, men svårt att få ett par för dunks i alla former och varianter är oerhört överhypade just nu. Nu 4e släpps det ett par dunk highs på nike appen, svarta och vita. Du kan även köpa just varianten han vill ha direkt på stockx, men var beredd på att du betalar över retail då

vad har han för storlek och vilken färg kombo vill han ha? Kan hålla utskick åt dig och skicka ett pm om jag ser något.

Lättast är nog om du kollar nike.se eller laddar hem appen och köper ett par när de släpper ”by you” dunk highs. De är varianten du designar själv, material och färg etc.

Annars är det samma app och snkrs appen som gäller när de släpps vanligt, men svårt att få ett par för dunks i alla former och varianter är oerhört överhypade just nu. Nu 4e släpps det ett par dunk highs på nike appen, svarta och vita. Du kan även köpa just varianten han vill ha direkt på stockx, men var beredd på att du betalar över retail då

vad har han för storlek och vilken färg kombo vill han ha? Kan hålla utskick åt dig och skicka ett pm om jag ser något.
snkrs och nike apparna har jag. Letade där först men insåg att allt var slut. Han drar stl 41 och har nämnt panda dvs svart/vit det är väl den som kommer nu. Han är dock öppen för olika färgkombos men jag tvekar att han vill ha de allra galnaste. Jag tyckte också den gröna som finns i appen var helt ok men fanns ju bara stl 36 och 48.5 kvar. Schysst om du håller utkik🙏 Jag brukar aldrig lyckas köpa nåt i släppen, alltid slut när jag ska köpa.

Nike by you på höga dumks uppe @Number 6

Tack, såg den i appen men slutsåld vad jag förstår. Jag missade ju också släppet imorse med 4 minuter då jag hade ljudlöst på mobilen… korkat. Men, det kommer ett par varianter på onsdag morgon på zalando (av alla ställen).
Den där appen (även SNKRS) lämnar ju en del att önska användarmässigt.

När man väl vinner raffles så vinner man såklart fler, har dessa två jag kan släppa till retai + frakt om någon här vill ha annars skickar jag tillbaka dem.
Bägge storlek 44,5.
Dunk Low Retro "Fossile Rose
Nike Blazer Low x sacai 10.5

Hej! Letar efter favoritskon Nike Air force 1 07 i vitt och storlek 46. Upplever att modellen är konstant slutsåld. Har jag bara haft otur eller vad är det frågan om? Någon som har tips på var jag kan köpa?

Hej! Letar efter favoritskon Nike Air force 1 07 i vitt och storlek 46. Upplever att modellen är konstant slutsåld. Har jag bara haft otur eller vad är det frågan om? Någon som har tips på var jag kan köpa?
populär sko. leta upp den på nike appen, favoritmärk och klicka i att den ska meddela dig när den är åter i lager. nike fyller på ganska ofta på denna

vill du inte vänta och om du inte har något emot att betala någon hundring över retail har du skorna på ställen som stockx

Stört - sitter liksom redo med appen. 2 sekunder över 09.00 köper (eller försöker iaf) jag Jordan 1 i stl 41 till sonen men "sorry you were not selected". Seriöst, vad är hypen? Det får ju bli stockx eller restock eller nåt, värt ett par hundringar att slippa frustrationen. Fan värre än moonswatchsläppet ju.

Stört - sitter liksom redo med appen. 2 sekunder över 09.00 köper (eller försöker iaf) jag Jordan 1 i stl 41 till sonen men "sorry you were not selected". Seriöst, vad är hypen? Det får ju bli stockx eller restock eller nåt, värt ett par hundringar att slippa frustrationen. Fan värre än moonswatchsläppet ju.
Jag har köpt till dottern på restock, gav också upp :)

Om du bor i Stockholm så kommer JDSports öppna en ny, större butik imorrn i Mall of Scandinavia. Skulle gissa på att de eventuellt kommer finnas i lager

Lyckades nypa ett par Jordan 1 High Retro till sonen idag på morgonens släpp. Oklart dock om han tycker om färgen, känns ändå klassisk?

Edit: Sannolikt fel… för hög, skulle varit mid😬

Bilagor

• F72B6EA7-11ED-4F6D-8EC0-30D71587BE4C.png
    F72B6EA7-11ED-4F6D-8EC0-30D71587BE4C.png
    188.5 KB · Visningar: 23
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp