High är mer eftertraktade än Mid.Lyckades nypa ett par Jordan 1 High Retro till sonen idag på morgonens släpp. Oklart dock om han tycker om färgen, känns ändå klassisk?
Edit: Sannolikt fel… för hög, skulle varit mid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
High är mer eftertraktade än Mid.Lyckades nypa ett par Jordan 1 High Retro till sonen idag på morgonens släpp. Oklart dock om han tycker om färgen, känns ändå klassisk?
Grattis till knipet! Gick personligen inte för dessa då jag inte tyckte att färgen var något för mig.Lyckades nypa ett par Jordan 1 High Retro till sonen idag på morgonens släpp. Oklart dock om han tycker om färgen, känns ändå klassisk?
Ägde ett par Gola för ett par år sen som jag gillade. Enda nackdelen var en ganska hård sula om jag minns rätt. Gillar märket skarpt!Någon som har erfarenhet av Gola? Är lite sugen på dessa.
Tack! Hur va kvalitén?Ägde ett par Gola för ett par år sen som jag gillade. Enda nackdelen var en ganska hård sula om jag minns rätt. Gillar märket skarpt!
J
Har ett par mid banned (rött/svart) i 42 som fortfarande ligger i lådan om det är av intresse.Lyckades nypa ett par Jordan 1 High Retro till sonen idag på morgonens släpp. Oklart dock om han tycker om färgen, känns ändå klassisk?
Absolut inget att klaga på. Skulle ha valt nåt annat till Stockholm marathon, men till bussen funkade dom fint.Tack! Hur va kvalitén?
Jag har kört ett gäng varianter och upplever ingen som avsevärt bättre än nån annan.Hej
Jag har försökt att leta men är bevisligen ingen ninja på det…
Vilken impregnering tycker ni är bäst för tyg, läder och tyg/läder sneakers?
Grattis till snygga dojor @Ccris
Var tvungen att beställa ett par Nike Go FlyEase. Gissar att de blir klockrena som kontorsskor.
Vilket/vilka har ni fastnat för, alltså vilka används?Jag har kört ett gäng varianter och upplever ingen som avsevärt bättre än nån annan.
Tycker att dom flesta gör jobbet.
J
Vilket/vilka har ni fastnat för, alltså vilka används?
Hej
Jag har försökt att leta men är bevisligen ingen ninja på det…
Vilken impregnering tycker ni är bäst för tyg, läder och tyg/läder sneakers?
Grattis till snygga dojor @Ccris
Funderar faktiskt på att göra likadant.
Var tvungen att beställa ett par Nike Go FlyEase. Gissar att de blir klockrena som kontorsskor.
Du kan få utlåtande om någon dag, de är skickade nu.Funderar faktiskt på att göra likadant.
Köpte ett par till min kära mor som är blind. Tror dom blir klockrena så hon slipper hålla på och fibbla
Översta, om båda sitter lika bra på fötterna.Kul med gul sula.Köpte ju dessa för några veckor sen...
Ramlade sedan över dessa idag som jag också köpte...
Vilket par ska man behålla tycker ni?
Tycker jag också (ang sulan) dock är de nedre bättre i den blå färgenÖversta, om båda sitter lika bra på fötterna.Kul med gul sula.