Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Har 8 par Jazz själv och planerar inte att nöja mig med dom.Fick tips om Saucony Jazz här på KS och rekommenderade till frugan som genast inhandlade ett par - och hon älskar dem!
Jävligt petig med skor annars, inget passar. Men där vart det en hit bums!
Lämna tillbaka.Varning för Stan Smith. Helt nya, använda för tredje gången. Andra skon börjar också släppa.
Absolut.Lämna tillbaka.
Var är dom köpta? Tycker dom ser lite off ut om man jämför med Adidas egna kort. Står det Stan Smith under adidas loggan på hälen?Varning för Stan Smith. Helt nya, använda för tredje gången. Andra skon börjar också släppa.
Adidas store, Hammarby sjöstadVar är dom köpta? Tycker dom ser lite off ut om man jämför med Adidas egna kort. Står det Stan Smith under adidas loggan på hälen?
Intressant, är det insidan på skon som lossar, står det Stan Smith under adidas loggan på hälen?Adidas store, Hammarby sjöstad
Det står Stan Smith på kvittot, under loggan på hälen står det Stanley på ena samt Rodney på andra. Det är hela ovandelen som lossnar från sulan på bägge skorna.Intressant, är det insidan på skon som lossar, står det Stan Smith under adidas loggan på hälen?
Ok, verkar vara en special som kom i fjol. Retur och hoppas på att nästa håller bättre.Det står Stan Smith på kvittot, under loggan på hälen står det Stanley på ena samt Rodney på andra. Det är hela ovandelen som lossnar från sulan på bägge skorna.
Mkt bra J, Sarlac….mmmm….
May the fourth be with you young Padwans!
Adidas Han Solo 77. Tillverkade i Karbonit. Tycker att det påminner om läder, men något svalare.
Ni som kan ert Star Wars-lexikon vet vad jag svamlar om. Roligt för ett Star Wars-fan när det släpps lite pjuck. I början av juni kommer dessa.
Känns som att dom står på skohyllan inom kort.
J
Nån som har tips på minimalist sneakers för RIKTIGT breda fötter?
- CP Achilles sz 42 var bra på längen men fötterna flöt ut över sulorna på sidorna så jag fick skavsår under fötterna.
- Axel arigato 43 är ok men aldrig gillat lädret de använder, stelt och plastigt
- Filippa K Morgan kör jag i 44 vilket är bra på bredden men flera centimeter luft framför tårna.
Måste finnas något?
Minimalistiskt vet jag inte. Men jag själv har sjukt breda fötter och höga fotvalv och kör alltid med adidas zx750! Sitter som gjutna på migNån som har tips på minimalist sneakers för RIKTIGT breda fötter?
- CP Achilles sz 42 var bra på längen men fötterna flöt ut över sulorna på sidorna så jag fick skavsår under fötterna.
- Axel arigato 43 är ok men aldrig gillat lädret de använder, stelt och plastigt
- Filippa K Morgan kör jag i 44 vilket är bra på bredden men flera centimeter luft framför tårna.
Måste finnas något?
Minimalistiskt vet jag inte. Men jag själv har sjukt breda fötter och höga fotvalv och kör alltid med adidas zx750! Sitter som gjutna på mig
Ja till kostym skulle jag inte köra dem. Men håller med dig i övrigt. Inte lätt att hitta rätt. Jag tror jag började köra just zx runt 2010 nångång!? Förälskad direkt så jag har fortsatt. Nu i år blev det två par från jdsportsJust i det här fallet var de tänkta till kostym men ska absolut kolla upp dessa - hitta bra skor är alltid problem
Vad annorlunda dina Gazelle ser ut gentemot minaIbland är den lokala ICA-handlaren den bästa fotostudion!
Brukar iaf ge en rättvis färgåtergivning på skorna.
Ett par Gazelle med sjukt ovanlig färgkombo som endast fanns på japanska marknaden.
J
Utveckla.Vad annorlunda dina Gazelle ser ut gentemot mina