• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
D4F09616-FB5F-4332-929F-D903435B97DD.jpeg
259A989F-49AF-401C-87F0-6631B8A1E015.jpeg

Spzl här också. New Order versionen som kom härom året.
 

Putteman

Cartier
Förutom det att Stan Smith är grymt tråkiga och Superstar är ett roligare och bekvämare alternativ?!

Gå in på adidas hemsida beställ ett gäng till din närmsta adidas Store. Efter ett par dar är dom på plats och dags för dig att gå dit och prova ut den/dom du vill ha. Gratis leverans till butik så utnyttja den möjligheten. Släng med ett par Stan Smith också, finns en uppsjö av färgvarianter att välja på.



J
Tack för tipsen!

Tänkte att det alltid är trevligt att ge lite feedback. Jag tog hem Superstar och Stan Smith. Precis som du sa så satt Superstar klart bäst, upplevde dom som rymligare i tåboxen plus att dom satt bättre i hälen. Behöll såklart Superstar och är väldigt nöjd! :cool:

Tack!
 

Putteman

Cartier
Ta en titt på Saucony Jazz Court. Jag upplever dem som rymliga i tåbox och mycket högre komfort än i Stans. Beroende på vad du har för storlek så finns vita till ett attraktivt pris på caliroots just nu

Dom hade just min storlek på rean på Caliroots, så jag tog hem ett par. Dom är nog den absolut rymligaste tåboxen jag haft på ett par "street sneakers". Riktigt bekväma, skön lite lagom unik stil. Gillar att dom inte är lika vanliga som andra vita sneakers.

Så tack vare denna tråden så promenerar jag runt i Jazz Court plus Adidas Superstar nu. :cool: Sjukt nöjd.

Tack så mycket för hjälpen!

Jag har iaf än så länge inte några avancerade krav på mina sneakers, kommer sannolikt fortsätta med dessa två modeller nu när det känns rätt. 👍
 

Jens

Greedo
Så tack vare denna tråden så promenerar jag runt i Jazz Court plus Adidas Superstar nu. :cool: Sjukt nöjd.

Tack så mycket för hjälpen!

Jag har iaf än så länge inte några avancerade krav på mina sneakers, kommer sannolikt fortsätta med dessa två modeller nu när det känns rätt. 👍
Kul att du blev nöjd med våra tips!
Ett par bilder på underverken är på sin plats!



J
 

Jens

Greedo
”Underverk” kanske är en lätt överdrift. 😉

Slängde på mig en av varje för att fota.

Minns hur jag förr tyckte det kändes fel med helt rena nya skor, idag så uppskattar jag ”vitt o fräscht”. Har jag blivit vuxen kanske? ☀️

2D7FFA46-6F01-4565-AC88-74F9F056B0FC.jpeg
4686AD37-D7AD-48A1-BA0E-9409BC1A6A09.jpeg
Snyggt!
Min erfarenhet är att vita sneakers i skinn är lätta och tacksamma att rengöra. Fruns Superstar ger jag en omgång då och då och dom ser fan som nya ut efteråt. Rekommenderar vit däck-penna typ till sömmarna. Dom är svåra att få rena och blir i bästa fall ljusgråa efter tvätt. Däck-pennan är min vän.



J
 
Topp