Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner mig nästan mållös… vad är oddsen på två par Phillies Blunt på KS???Adidas Superstar Philly Blunt idag. Kul att vi är två här på KS som har en riktigt ovanlig specialare från 2008.
Tack för tipsen!Förutom det att Stan Smith är grymt tråkiga och Superstar är ett roligare och bekvämare alternativ?!
Gå in på adidas hemsida beställ ett gäng till din närmsta adidas Store. Efter ett par dar är dom på plats och dags för dig att gå dit och prova ut den/dom du vill ha. Gratis leverans till butik så utnyttja den möjligheten. Släng med ett par Stan Smith också, finns en uppsjö av färgvarianter att välja på.
J
Dom hade just min storlek på rean på Caliroots, så jag tog hem ett par. Dom är nog den absolut rymligaste tåboxen jag haft på ett par "street sneakers". Riktigt bekväma, skön lite lagom unik stil. Gillar att dom inte är lika vanliga som andra vita sneakers.Ta en titt på Saucony Jazz Court. Jag upplever dem som rymliga i tåbox och mycket högre komfort än i Stans. Beroende på vad du har för storlek så finns vita till ett attraktivt pris på caliroots just nu
Jazz Court White/green
Buy Jazz Court White/green at Caliroots. Check out the latest streetwear in our online shop. ✔️ 365 days free returns ✔️ Fast deliverywww.caliroots.com
Kul att du blev nöjd med våra tips!Så tack vare denna tråden så promenerar jag runt i Jazz Court plus Adidas Superstar nu. Sjukt nöjd.
Tack så mycket för hjälpen!
Jag har iaf än så länge inte några avancerade krav på mina sneakers, kommer sannolikt fortsätta med dessa två modeller nu när det känns rätt.
”Underverk” kanske är en lätt överdrift.Kul att du blev nöjd med våra tips!
Ett par bilder på underverken är på sin plats!
J
Snyggt!”Underverk” kanske är en lätt överdrift.
Slängde på mig en av varje för att fota.
Minns hur jag förr tyckte det kändes fel med helt rena nya skor, idag så uppskattar jag ”vitt o fräscht”. Har jag blivit vuxen kanske?
Men byta till snyggare är väldigt lättKörde ett par standard idag. Saucony Jazz 81. Det är svårt att byta till ett par skönare kan jag lätt konstatera.
Premiär för mina Yeezy Boost 350 V2 MX Oat idag.
Stort gilla på dessa!!
Råkade bli ett par Onyx också…
Har du inget vänligt el konstruktivt att säga så kan du hålla käften! Ingen är intresserad av vad du tycker ändå!Men byta till snyggare är väldigt lätt
Sorry men inte alls min kopp te. Glad för dig dock att du trivs med de.
HahahahahaHar du inget vänligt el konstruktivt att säga så kan du hålla käften! Ingen är intresserad av vad du tycker ändå!
Såg att din lgh låg ute på Hemnet förresten.
J
Råkade bli ett par Onyx också…