Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sneakers...
Vad ska jag ha till våren? Enda skon jag haft i sneakersväg är converse helt vita samt svarta.
Klädstil på vår/sommar jeans, enfärgad T-shirt och skinnpaj ish. Vad fan ska man ha?
Skön? Utan tvekan!Adidas Ultra Boost! Skönaste skon, ever.
Skön? Utan tvekan!
Snygg? Nja...
Helfärgade Common Projects tänkte jag köra på! För min del blir det svarta.Sneakers...
Vad ska jag ha till våren? Enda skon jag haft i sneakersväg är converse helt vita samt svarta.
Klädstil på vår/sommar jeans, enfärgad T-shirt och skinnpaj ish. Vad fan ska man ha?
Dom där var riktigt snygga faktiskt!Jag tycker att den är riktigt snygg faktiskt
Även funderat lite på att modda likt denna.
Det är triple black med avklippta adidas stripes och målad boost?Jag tycker att den är riktigt snygg faktiskt
Även funderat lite på att modda likt denna.
Det är triple black med avklippta adidas stripes och målad boost?
Ska nog klippa såna här, om man hittar några.
@fredrik!, var det du som hade Jason Markk Repel sprayen?
Jag har en sån, men hur applicerar man den? Blir inte klok, skon blir "kladdig" känns det som och avdunstar inte fukt/skit lika bra som det påstås.
edit - ska testa på detta sätt, igen.
Tycker också att den är knepig att få till, så jag gick över till Crep-produkterna ist. Fungerar suveränt och är lika lätta att använda som vanlig spray typ.@fredrik!, var det du som hade Jason Markk Repel sprayen?
Jag har en sån, men hur applicerar man den? Blir inte klok, skon blir "kladdig" känns det som och avdunstar inte fukt/skit lika bra som det påstås.
edit - ska testa på detta sätt, igen.
Vart har du köpt crep?Tycker också att den är knepig att få till, så jag gick över till Crep-produkterna ist. Fungerar suveränt och är lika lätta att använda som vanlig spray typ.
Dom har även en skotvätt som får bort Allt skit från skorna
Köpte på Caliroots förutVart har du köpt crep?
Ska nog klippa såna här, om man hittar några.
Typ omöjliga att hitta märkte jag nu..Dem där var snygga!
Gillar grått, köpte ett par grå New balance som fick skickas tillbaka (med liten tår i ögat) pga missbildad högerfot så blev de alldeles för trånga på fel ställe
Typ omöjliga att hitta märkte jag nu..
Tråkigt, hoppas det löser sig på annat vis.
Sköna nyheter. Air max 1 ultra. Vill ha Presto triple black, grymma.
Ultra Essential är ju så jävla grymma!Sköna nyheter. Air max 1 ultra. Vill ha Presto triple black, grymma.
Riktigt snygga! Vad heter modellen?Ska nog klippa såna här, om man hittar några.
Ultra boost.Riktigt snygga! Vad heter modellen?
Testade ett par ultra boost 2, som jag tyckte var sjyssta, men jag gillar dessa ännu bättre. Är det bara den färgen som är svår att hitta eller finns samma modell fast i andra färger? De har ju både sneakers och löparskor med i princip samma namnUltra boost.
Sköna nyheter. Air max 1 ultra. Vill ha Presto triple black, grymma.