• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Dessa kom i ett fint paket i veckan.

nike_air_max_1_essential_stratus_blue-wolf_grey-squadron_blue_537383-402_1_.jpg

Blev även 1par helvita AM1 och ett par blå Adidas Los Angeles

Fick även jag ett paket idag!
Inte så snygga skor, men jävlar va sköna dom var :)
Två par Puma Ignite, ett par röda och du par blåa
IMG_20160113_140127.jpg

@fredrik!, var det du som hade Jason Markk Repel sprayen?
Jag har en sån, men hur applicerar man den? Blir inte klok, skon blir "kladdig" känns det som och avdunstar inte fukt/skit lika bra som det påstås.

edit - ska testa på detta sätt, igen.

@fredrik!, var det du som hade Jason Markk Repel sprayen?
Jag har en sån, men hur applicerar man den? Blir inte klok, skon blir "kladdig" känns det som och avdunstar inte fukt/skit lika bra som det påstås.

edit - ska testa på detta sätt, igen.
Tycker också att den är knepig att få till, så jag gick över till Crep-produkterna ist. Fungerar suveränt och är lika lätta att använda som vanlig spray typ.
Dom har även en skotvätt som får bort Allt skit från skorna :)

Först vill jag tacka @fredrik! att han gav oss chansen att köpa ett par yeesy's här för fair pris, tyvärr vann jag inte den budgivningen och har därefter vänt på varenda sten för att hitta ett par... till slut efter att ha hittat in på några facebookgrupper kontaktade en vettig säljare mig :D En ?ankleshot? kanske kommer sen ;)

20160115_133908.jpg

Tillbaka
Topp