• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Först vill jag tacka @fredrik! att han gav oss chansen att köpa ett par yeesy's här för fair pris, tyvärr vann jag inte den budgivningen och har därefter vänt på varenda sten för att hitta ett par... till slut efter att ha hittat in på några facebookgrupper kontaktade en vettig säljare mig :D En ?ankleshot? kanske kommer sen ;)

20160115_133908.jpg
Congrats min vän :)
Från 42 till 41, nu ska fötterna krigas i? :D

På tal om klassiker, så blev jag lite nostalgisk och nöp ett par G.S SPZL på SNS.
Blev ett par Nike Zoom Vomero 10 också mest för att det va halva reapriset på Stadium.
20160117_101630.jpg
20160117_101708.jpg

Vet att det var några som snackade om Jason Markk och Crep för ett litet tag sedan, kan det varit @snoozarn och @fredrik! ? (orkar inte leta...)
Stötte på denna video nyss som visar en produkt från Crep in action, Crep Cure heter den. Har den hemma, men aldrig använt den... Kanske ska skita ner ett par skor jag inte är rädd om och testa om det fungerar
Man kommer nog iaf aldrig att behöva vara rädd om sina skor längre om det verkligen fungerar som det ser ut :)

Vet att det var några som snackade om Jason Markk och Crep för ett litet tag sedan, kan det varit @snoozarn och @fredrik! ? (orkar inte leta...)
Stötte på denna video nyss som visar en produkt från Crep in action, Crep Cure heter den. Har den hemma, men aldrig använt den... Kanske ska skita ner ett par skor jag inte är rädd om och testa om det fungerar
Man kommer nog iaf aldrig att behöva vara rädd om sina skor längre om det verkligen fungerar som det ser ut :)
Finns ju ett antal sneakers där hemma som hade behövt den produkten:D

Vet du möjligen hur mycket en förpackning räcker till ungefär?
Kan lista ut, återkommer snart!

Edit: Snackade med en kille som säljer dom och han sa att en flaska klarar typ 20 tvättar. Man behöver bara några droppar per tvätt. Är det riktigt skitigt så behövs såklart mer, men iaf 10 tvättar då :)

Edit2: Enligt Crep själva så räcker en flaska till 50par, så man kommer tydligen en bit!

Senast ändrad:

Får ont i hjärtat när jag ser sånt.

Först vill jag tacka @fredrik! att han gav oss chansen att köpa ett par yeesy's här för fair pris, tyvärr vann jag inte den budgivningen och har därefter vänt på varenda sten för att hitta ett par... till slut efter att ha hittat in på några facebookgrupper kontaktade en vettig säljare mig :D En ?ankleshot? kanske kommer sen ;)

20160115_133908.jpg
Vad fick du pröjsa? :D

Tillbaka
Topp