• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Blev inspirerad av tråden och fick lov att slå till på ett par flyknit att glida runt i till våren, kanske lite löpning också!

image.jpg

@BOTL om du inte slagit till på ett par än vill jag slå ett slag för Nike Internationalist leather. Spontaninvesterade i ett par nyligen. Trevligt oldschool och allmänt skön känsla i dem. Ingen ohemul prissättning heller.

Såg tråden och tänkte tipsa om dem också, men såg att du redan gjort det! Instämmer i det du skriver. Riktigt skönt par! :)

Fick en bra deal så kunde inte tack nej till dessa två.
Faktiskt det första paret Air Max för mig, även fast jag är ifrån orten där man minst måste ha två par av dom..

IMG_8102.JPG

IMG_8114.JPG

Okej... Vilka är bäst... Asics Gel Lyte III Rose gold eller Nike air max 1 sea glass(obs stingray, lite koolt)?
asics-gel-lyte-iii-rose-gold-2.jpg

s-l500.jpg

Samt, jag har 45 i nike:sen, tror ni jag kan ha 44 i asics då? ni som kan/har båda märkena kanske vet...

Okej... Vilka är bäst... Asics Gel Lyte III Rose gold eller Nike air max 1 sea glass(obs stingray, lite koolt)?
asics-gel-lyte-iii-rose-gold-2.jpg

s-l500.jpg

Samt, jag har 45 i nike:sen, tror ni jag kan ha 44 i asics då? ni som kan/har båda märkena kanske vet...

GRYMMA bägge två! Blev sjukt pepp på Asicsen.

Jag kör samma i Gel Lytes III och Air Maxs.

Tillbaka
Topp