WBergdahl
Silver
Haha, inte svar på min bild...Haha vad fan vill du ha för svar? Yeezys är ju lika vanligt som sportrollar![]()
Menade svar över huvud taget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, inte svar på min bild...Haha vad fan vill du ha för svar? Yeezys är ju lika vanligt som sportrollar![]()
Trevligt med NYC! KITH är bra. http://kithnyc.comHallå gott folk!
Jag är de 6 kommande månaderna bosatt i NYC och är i ärlighetens namn inte super bevandrad i sneakersens värld. Skulle vilja ha tips på någon schysst butik, fysisk eller online där jag kan utöka min i dagsläget rätt sorgliga sneakerssamling. Några trevliga släpp i vår som man kan få tag i månne?
Tackar på föhand
Är det där skor som går åt på en timme eller? Funderar lite på ett par, vilka butiker kan möjligtvis ha dessa imorgon i Stockholm ?
Slutsåld på alla nätbutiker iallafall, eBay eller sns/caliroots kanske kan ha ett par. Jag har gett upp att försöka få ett ex av NMD nu..
Man måste fan hänga på släppen om man ska få tag på ett par... Helt sjukt tycker jagSlutsåld på alla nätbutiker iallafall, eBay eller sns/caliroots kanske kan ha ett par. Jag har gett upp att försöka få ett ex av NMD nu..
eBay exempelvis!Asics var så j*vla feta. Både den färgen och de vit/beige.
![]()
Var hittar du de? Finns inte just i Rose Gold färgen på SNS och Caliroots.
Edit: Citerade fel inlägg.. @rillesnille
Dom finns på LuisaviaromaAsics var så j*vla feta. Både den färgen och de vit/beige.
![]()
Var hittar du de? Finns inte just i Rose Gold färgen på SNS och Caliroots.
Edit: Citerade fel inlägg.. @rillesnille
Vad är det man ska fokusera på? ;-)Snön är borta sedan ett tag tillbaka och vägarna är torra idag så passar på att lufta mina Samoa
![]()
Hade förvisso fokus på skorna eftersom att tråden handlar om just sneakers men välj självVad är det man ska fokusera på? ;-)
Vet inte vad jag tycker om skorna, där är jag neutral, men klockan är en fullpoängare.
Ser hemskt ut!Ny NMD på fredag!
![]()
Håller med dig till 100%Ser hemskt ut!
Gillar mina dom här
![]()
Köpte i september och redan då var dom slut överallt typ. Typ sida 11 bak på Google öppnade sig den heliga porten som stod öppen för mig. En blocketannons där någon dåre som bodde granne med min pappa hade köpt fel storlek så de var helt oanvända och billiga.Köpte du för länge sedan? Vill ha svarta Independence![]()
Köpte i september och redan då var dom slut överallt typ. Typ sida 11 bak på Google öppnade sig den heliga porten som stod öppen för mig. En blocketannons där någon dåre som bodde granne med min pappa hade köpt fel storlek så de var helt oanvända och billiga.![]()
Ny NMD på fredag!
![]()
Någon som testat dessa?
Kan inte bestämma mig än, om dom är snygga eller fula, eller som @Oscar Ostlin säger ett par hållkäften dojor
![]()
Har hört att dom är rätt TTSHur är storleken på Valentino sneakers nån som vet?
Hahah skön moddning!Nya UB kom hem och fick sig en omgång direkt, ren kärlek.
![]()
![]()
Hahah skön moddning!
Samma som vanligt... Ttror jadgDenna gång ska jag lyckas knipa ett par. Någon som vet vilka som kmr ha e-försäljning i Sverige?
![]()