• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Hallå gott folk!

Jag är de 6 kommande månaderna bosatt i NYC och är i ärlighetens namn inte super bevandrad i sneakersens värld. Skulle vilja ha tips på någon schysst butik, fysisk eller online där jag kan utöka min i dagsläget rätt sorgliga sneakerssamling. Några trevliga släpp i vår som man kan få tag i månne?

Tackar på föhand
Trevligt med NYC! KITH är bra. http://kithnyc.com

Förstår verkligen inte grejen med Jordans och tycker att 90% av dom ser för jävliga ut, men dom här var helt sinnessjuka!

820240_010_P2.jpg
820240_010_P1.jpg

image.jpeg
Kalla mig tråkig, själv är jag riktigt uppåt.
Hittat "samma" sko fast ny nike air max 180 ultramarine. Ny (slutade tillverkas för många år sedan) vet inte om det var -09 eller tidigare. De tillverkades från början även sent 80 tidigt 90 tror jag.
Har haft två nya par tidigare och är således en favorit.
Ebay är fantastiskt!!!

För er som är förtjusa i Kanye West och betalar multum för hans skor så kan jag nu berätta att ni borde kolla hashtaggen #fingersinthebottyassbitch på IG :D
Förlåt för OT men väldigt underhållande

Köpte du för länge sedan? Vill ha svarta Independence :(
Köpte i september och redan då var dom slut överallt typ. Typ sida 11 bak på Google öppnade sig den heliga porten som stod öppen för mig. En blocketannons där någon dåre som bodde granne med min pappa hade köpt fel storlek så de var helt oanvända och billiga. :D

Tillbaka
Topp