• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Imorgon droppar första AF1an med Flyknit på både SNS och Cali i fyra CW's, rätt snygga men inte som låga...
Dom låga är insane i mulitcolor, droppar 4e februari :)
nike-air-force-1-ultra-flyknit-mid-817420-001-dark-grey-new-style.jpg

nike-air-force-1-ultra-flyknit-mid-817420-600-university-red-lightest-af1-ever.jpg

nike-wmns-air-force-1-flyknit-818018-100-white-flyknit-on-air-force-1.jpg

nike-wmns-air-force-1-flyknit-818018-001-black-black-air-force-flyknit.jpg

nike-flyknit-air-force-1-low-multi-color-white-release-dates-03.jpg

Hallå gott folk!

Jag är de 6 kommande månaderna bosatt i NYC och är i ärlighetens namn inte super bevandrad i sneakersens värld. Skulle vilja ha tips på någon schysst butik, fysisk eller online där jag kan utöka min i dagsläget rätt sorgliga sneakerssamling. Några trevliga släpp i vår som man kan få tag i månne?

Tackar på föhand

Ska köpa sneakers med extrmt bra dämpad/skön sula att vandra runt i kuala lumpur med. Kikat in adidas rocket boost. Mkt bra. Någon som kan rekommendera något annat?

Mvh

Har ni provat "nya" Snickers Mandel? (Har tydligen funnits ett tag, men jag har missat den)

Jag gjorde det nyss och det var en besvikelse. Man gillar ju crunchet som blir i vanliga Snickers. Men i mandel-varianten är det nästan helt borta, gissar att mandeln är för mjuk? Så det blir som en vanlig choklad med kola i, typ.

Nej. Gammal är äldst, tacka vet jag Snickers "original".

image.jpeg

Har ni provat "nya" Snickers Mandel? (Har tydligen funnits ett tag, men jag har missat den)

Jag gjorde det nyss och det var en besvikelse. Man gillar ju crunchet som blir i vanliga Snickers. Men i mandel-varianten är det nästan helt borta, gissar att mandeln är för mjuk? Så det blir som en vanlig choklad med kola i, typ.

Nej. Gammal är äldst, tacka vet jag Snickers "original".

image.jpeg
Hahahha vad i helvete?

Någon som testat dessa?
Kan inte bestämma mig än, om dom är snygga eller fula, eller som @Oscar Ostlin säger ett par hållkäften dojor
image.jpeg
Håller med, det är en håll käften sko. Jag tycker dem är snygga men passar inte mig med så mycket färg, tyvärr har jag inte sprungit på några som är mer "cleana" men tycker lätt du ska köra om du inte stör dig på färgerna :)

Precis fått hem två par arigato, inte haft några tidigare så kan inte tala för kvalitén men känns spontant bra! Riktigt nöjd med de vinröda
image.jpeg

image.jpeg
Finns modellen (blå) att testa någonstans i Stockholm, om du nu bor här? :)
Lyckas alltid beställa fel stl när det kommer till skor, sen orkar jag aldrig skicka tillbaka..

Hade vart asfeta i svart och vit också. Har bara sett de i läder.

Någon som testat dessa?
Kan inte bestämma mig än, om dom är snygga eller fula, eller som @Oscar Ostlin säger ett par hållkäften dojor
image.jpeg
Tycker de är riktigt feta, är själv sugen på ett par valentino dock med deras fjärilmönster. Skulle egentligen vilja köpa allt de har i fjärilsmönstret men deras priser lockar inte lika mycket :D Men för att gå tillbaka OT så KÖR!
valentino-footwear-spring-2016.jpg

Finns modellen (blå) att testa någonstans i Stockholm, om du nu bor här? :)
Lyckas alltid beställa fel stl när det kommer till skor, sen orkar jag aldrig skicka tillbaka..

Hade vart asfeta i svart och vit också. Har bara sett de i läder.
Yes de finns i Stockholm, är dock inte här så mycket nu då jag egentligen bor i Milano, men vi kan köra ett klock/skokläm nån gång så tar jag med dem! :D

Tillbaka
Topp