fredrik!
Basic
Denna gång ska jag lyckas knipa ett par. Någon som vet vilka som kmr ha e-försäljning i Sverige?
![]()
Ryktas dock om PB restock och inte beluga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna gång ska jag lyckas knipa ett par. Någon som vet vilka som kmr ha e-försäljning i Sverige?
![]()
Aaa såg det nu. Dock i augusti, dock så vet man inte så mkt rykten om Yeezy då de är så hypade.![]()
Så mycket rykten.. Dock fick Massimo beluga nu så kanske.. Tror ingen fattar?
Kolla in Diemme eller ETQ hos End, finns säkert något kvar på rean.tips på alternativ till Axel Arigato low sneakers helsvarta. hann inte köpa dem innan de tog slut, priset får gärna vara i samma härad eller lägre alltså inte CP eller dyl. nivå.
Hur är kvalitén på Diemme och ETQ, både hade ju faktiskt alternativ och storlek kvarKolla in Diemme eller ETQ hos End, finns säkert något kvar på rean.
http://www.endclothing.com/eu/brands
Köpte ett par Diemme Marostica Low och jag är nöjd, inte hunnit använda de än men verkar vara bra kvalité. Storleken är true to size.Hur är kvalitén på Diemme och ETQ, både hade ju faktiskt alternativ och storlek kvarnågon som är att föredra samt någon som vet hur storlekarna är..små/stora?
Alla säger olika, så det är ju typ omöjligt att säga något innan en bekräftad bild med datum kommer...Så mycket rykten.. Dock fick Massimo beluga nu så kanske.. Tror ingen fattar?
Diemme är svinbra! Storlekarna är rätt TTS, kanske liiite stora. Kör 42 i vanliga, skulle behöva ett halvnummer nerHur är kvalitén på Diemme och ETQ, både hade ju faktiskt alternativ och storlek kvarnågon som är att föredra samt någon som vet hur storlekarna är..små/stora?
Köpte ett par Diemme Marostica Low och jag är nöjd, inte hunnit använda de än men verkar vara bra kvalité. Storleken är true to size.![]()
Ok låter fint! De finns i 41 och jag har egentligen typ 40,5 så risk finns att de kan bli lite stora...men får väl kanske chansaAlla säger olika, så det är ju typ omöjligt att säga något innan en bekräftad bild med datum kommer...
Diemme är svinbra! Storlekarna är rätt TTS, kanske liiite stora. Kör 42 i vanliga, skulle behöva ett halvnummer ner
Veneto Low eller ?Ok låter fint! De finns i 41 och jag har egentligen typ 40,5 så risk finns att de kan bli lite stora...men får väl kanske chansa![]()
Kör ändå!Ok låter fint! De finns i 41 och jag har egentligen typ 40,5 så risk finns att de kan bli lite stora...men får väl kanske chansa![]()
Kan inte slå in mitt telefonnummer på sidan (vilket är krav), något som varit med om detta? de säger att jag ska ha engelska tecken. Skrivit +46 72 XXXXXXX vad fasen kan vara fel!?Kör ändå!
Bra skor, mina säger hej!Råkade ramla in på SNS London igår. Det slutade såhär:
![]()
Nice! Vilken färg om man får fråga?Blev ett par Diemme Veneto low som köptes, tack @snoozarn![]()
Det blev de helsvarta, behöver ett komplement till min smutskänsliga vitaNice! Vilken färg om man får fråga?![]()
Skulle precis skriva Lanvin. Ja de börjar bli "vanliga" men de är så jäkla snygga.Nån som har nått tips på schysta märken att spana in för sneakers? Gillar mocka, gillar kaxiga men även vanliga. Alla prisnivåer är intressanta! Funderar på att köpa några lanvins men känns som det börjar bli lite dussindojjor och tänker att man kan få rätt mycket annat för de pengarna.
Gillar bottegas vävda som fan! Var egentligen taggad på ett till par louboutin nu men tänkte kanske köra på de vävda bottega och typ 2 par lanvin för nästan samma peng, känns som man får en hel del sko för pengen då!Skulle precis skriva Lanvin. Ja de börjar bli "vanliga" men de är så jäkla snygga.
EDIT:
Bottega har hysteriskt snygga slip-ons i flera färger. Finns på mrporter Bl.a.
Givenchy!Gillar bottegas vävda som fan! Var egentligen taggad på ett till par louboutin nu men tänkte kanske köra på de vävda bottega och typ 2 par lanvin för nästan samma peng, känns som man får en hel del sko för pengen då!
Knepig bild, men det är OT va?Skynda våren
![]()
Knepig bild, men det är OT va?
Inveg mina Moonrock förra helgen, fungerade perfekt!
Haha, det ser inte ut att må bra iafNu när du säger det se även mitt ben halvt brutet ut haha, yes OT![]()
Haha, det ser inte ut att må bra iaf
Hade jävligt svårt för den i början, men nu diggar jag den som bara den!![]()
En omvänd TD tror jag att det blirSka jag var ärlig hade jag gärna bytt till moonrocks, dom är lite lättare att klä upp!Vad tror vi om nästa släpp, nya PB-liknande? Gröna? Vita
?
Nya UB kom hem och fick sig en omgång direkt, ren kärlek.
![]()
![]()
Jag gillar hur du jobbar @fredrik!Nya UB kom hem och fick sig en omgång direkt, ren kärlek.
![]()
![]()