PCB
Guld
Klippte ett par carnaby igår,väldigt sköna, känns mycket goare änn alla superstar och stan smiths man haftHar kört och kör sneakers från Lacoste, bara positiva erfarenheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klippte ett par carnaby igår,väldigt sköna, känns mycket goare änn alla superstar och stan smiths man haftHar kört och kör sneakers från Lacoste, bara positiva erfarenheter.
Nja, fula färger vaEtt givet köp för mig när dessa släpps. Hochelaga SPZL
![]()
Nja, fula färger va
Skämt o sido, vet du om modellen finns i vinröd och blå (ljusblå)?
Buttero sular jag inte om, men har bara haft ett par...Tjena sneakerspojkar/flickor. Hänger mest i den andra skotråden här på forumet. Ni som köper typ Buttero och CP är det så att ni sular om dom? Finns det några sneakers som man kan köpa och använda längre än sulan håller?
Tyvärr inte... Sitter i BrysselVar kö i Paris från igår och jag hinner verkligen inte offra en dag stående på söder för att få spendera mina pengar imorgon. Ska du?
Nja, fula färger va
Skämt o sido, vet du om modellen finns i vinröd och blå (ljusblå)?
Ett kap till det priset, grymma vinterpjucks !Behöver ett par till vinterskor och när jag fick dessa för 375kr var det bara att knipa
![]()
Provar de hemma nu och hittills är dem precis som vanliga flux, lite högre bara.
Cleana! Jag känner att jag måste byta mina skosnören till mörkblåa dock...Ett kap till det priset, grymma vinterpjucks !
Har själv dem svarta
![]()
Inte samma modell och kanske inte helt rätt blåa färg, men detta är nog det närmsta du kommer
![]()
Alternativt dessa, men då är det fel röd istället
![]()
De översta tycker jag funkar!
Istället för att jag ger mig ut själv i djungeln, så frågar jag här, vet du var de finns att få tag på?
Tackar så mycket för den hjälpen och tar tag i letandet imorgon.Just den färgkombinationen på ett par Hamburgs har jag personligen aldrig sett tidigare, hittade dem endast via en snabb googling..
Här är sidan jag plockade bilden ifrån:http://www.roadtv.eu/2015-suede-burgundy-blue-adidas-hamburg-men-p-544.html
Om du sen vågar klicka hem ett par från den sidan får du själv bedöma
Mer än så kan jag dessvärre inte hjälpa dig..
Tips på sneakers med camouflagemönster...?
Har beställt dessa som jag förhoppningsvis får på måndag.
![]()
Vad heter modellen? Snyggaste New balance jag sett!
Kör på dom, Roshe Run är sjukt sköna!Ute efter ett par grönaktiga dojjor under 2000. Har hittills kollat på dessa:![]()
![]()
Finns det något annat ni kan rekommendera? Inte för stort och skrikigt![]()
"NikeId" kanske kan vara något att kolla på? Där kan du välja en Nike modell och designa de självUte efter ett par grönaktiga dojjor under 2000. Har hittills kollat på dessa:![]()
![]()
Kan tyvärr inte hjälpa dig men undrar var du hittade de översta?!Ute efter ett par grönaktiga dojjor under 2000. Har hittills kollat på dessa:![]()
![]()
Kan tyvärr inte hjälpa dig men undrar var du hittade de översta?!
@almeyero hur är Rosh Run i storlek om man gämför med andra Nike, bör man gå upp en halv storlek?
Kan tyvärr inte hjälpa dig men undrar var du hittade de översta?!
@almeyero hur är Rosh Run i storlek om man gämför med andra Nike, bör man gå upp en halv storlek?