• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Har kört och kör sneakers från Lacoste, bara positiva erfarenheter.
Klippte ett par carnaby igår,väldigt sköna, känns mycket goare änn alla superstar och stan smiths man haft
image.jpeg

Tjena sneakerspojkar/flickor. Hänger mest i den andra skotråden här på forumet. Ni som köper typ Buttero och CP är det så att ni sular om dom? Finns det några sneakers som man kan köpa och använda längre än sulan håller?

Tjena sneakerspojkar/flickor. Hänger mest i den andra skotråden här på forumet. Ni som köper typ Buttero och CP är det så att ni sular om dom? Finns det några sneakers som man kan köpa och använda längre än sulan håller?
Buttero sular jag inte om, men har bara haft ett par...
Men dom flesta skor jag använder håller egentligen längre än vad sulan orkar med!

Inte samma modell och kanske inte helt rätt blåa färg, men detta är nog det närmsta du kommer :)

%7Bcategories_id%7D%20Adidas%20UK%20Originals%202015%20suede%20burgundy%20blue%20Adidas%20Hamburg%20Men_LRG.jpg

Alternativt dessa, men då är det fel röd istället
adidas-hamburg-trainers-solar-blue-red-p66-40746_thumb.jpg

De översta tycker jag funkar!
Istället för att jag ger mig ut själv i djungeln, så frågar jag här, vet du var de finns att få tag på?

De översta tycker jag funkar!
Istället för att jag ger mig ut själv i djungeln, så frågar jag här, vet du var de finns att få tag på?

Just den färgkombinationen på ett par Hamburgs har jag personligen aldrig sett tidigare, hittade dem endast via en snabb googling..

Här är sidan jag plockade bilden ifrån:http://www.roadtv.eu/2015-suede-burgundy-blue-adidas-hamburg-men-p-544.html
Om du sen vågar klicka hem ett par från den sidan får du själv bedöma:)

Mer än så kan jag dessvärre inte hjälpa dig..

• Like
Reactions: WHU
Ute efter ett par grönaktiga dojjor under 2000. Har hittills kollat på dessa:
image.png
image.png

Finns det något annat ni kan rekommendera? Inte för stort och skrikigt :)

Tillbaka
Topp