Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
exakt samma sak för mig, varit vid kassan ett antal gånger men går inte komma vidare.Sidan är ju fan helt värdelös!
Kommit igenom 4 gånger men blir kickad vid betalningen
exakt samma sak för mig, varit vid kassan ett antal gånger men går inte komma vidare.
Sjukt! Hur har du lyckats få tag på alla?
Tur. Kontakter. Betalar röv-överpris. Allt går att lösa.Sjukt! Hur har du lyckats få tag på alla?
Efter ha försökt att beställa ett par yeezys idag och det inte gick så har jag försökt tänka på att det bara är en sko trots allt... Finns värre saker här i världen.Tur. Kontakter. Betalar röv-överpris. Allt går att lösa.
Det är bara en sko, trots allt.
Hatar er som fick tag i ett par. Glömde helt bort det och inte fan fick man några mejl heller som man skrivit upp sig för.![]()
Sjukt! Hur har du lyckats få tag på alla?
Tur. Kontakter. Betalar röv-överpris. Allt går att lösa.
Det är bara en sko, trots allt.
För en som inte fattat grejen med yeezys, kan någon förklara?
Kanye West. Rätt kändisar får folk att balla ur. I detta fall nämns rätt kändis med skon.
Det måste vara något annat då Kanye är en av de mest osköna personen på planeten och det kan väl knappast vara någon som vill bli förknippad med hans persona?
För en som inte fattat grejen med yeezys, kan någon förklara?
Jag har aldrig provat yeezy, mer intresserad av KWs frus arsle än honom själv eller hans musik men var ändå beredd på adidas hemsida när de släpptes för jag tycker att det kan vara kul å testa å just dessa svarta är dem snyggaste jag sett sv denna modell å är det inget jag diggar kan man alltid kränga för det dubbla, minst.Det är där det börjar. Tror nog många diggar honom och hans musik. Sen marknadsföringen, priset och limiterad upplaga. Hypen blir maxad.
Jag diggar skorna men dom är inget för mig ändå.
Ett riktigt tungt par från min sugar mama.
![]()
Det borde bli bra, om storleken fungerar. Jag har bråkat mellan 41 & 1/3 / 42 i just Stan Smith. Tog strl 41 & 1/3 med tanke på att det är mocka. Dom borde töja sig lite, lite!
Fan. Gled in på SNS och ett par Nike låg kvar i inkorgen sedan låååångt tillbaka - med en slant i rabatt som grädde på hyllan.![]()
Rådfrågar @Ernesto som svarar med en bild det som visar sig vara hans egna. Givet köp med andra ord.
![]()
Ja, lätt. Billigare varianten är i syntetiskt läder har jag för mig. Premium i äkta skinn & patineras därefter.Köpte på mig dessa som all-around skor, aldrig haft de förut, men fan vad sköna de är!
Nike Air Force 1.
![]()
Någon som har erfarenhet av Stan smith premium skon? Utöver färgvalet, är de bättre i kvalitén?
![]()
![]()
Ja, lätt. Billigare varianten är i syntetiskt läder har jag för mig. Premium i äkta skinn & patineras därefter.![]()