• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

:cigar::cigar::cigar:
20160219_110640.jpg

Letar sneakers…skulle uppskatta lite tips!:)
Läst många, men inte alla, inlägg i tråden, men skulle som sagt uppskatta lite uppdaterade tips på sneakers.
För tillfället är jag ute efter en modell i stil med Adidas Stan Smith, men det vore kul med andra alternativ i samma stil.

Ställde mig för övrigt också i kö för Adidas Yeezy, kom in på sidan och kunde välja storlek. När jag skulle betala var varukorgen tom...

Det måste vara något annat då Kanye är en av de mest osköna personen på planeten och det kan väl knappast vara någon som vill bli förknippad med hans persona?

Det är där det börjar. Tror nog många diggar honom och hans musik. Sen marknadsföringen, priset och limiterad upplaga. Hypen blir maxad.

Jag diggar skorna men dom är inget för mig ändå.

För en som inte fattat grejen med yeezys, kan någon förklara?
Det är där det börjar. Tror nog många diggar honom och hans musik. Sen marknadsföringen, priset och limiterad upplaga. Hypen blir maxad.

Jag diggar skorna men dom är inget för mig ändå.
Jag har aldrig provat yeezy, mer intresserad av KWs frus arsle än honom själv eller hans musik men var ändå beredd på adidas hemsida när de släpptes för jag tycker att det kan vara kul å testa å just dessa svarta är dem snyggaste jag sett sv denna modell å är det inget jag diggar kan man alltid kränga för det dubbla, minst.

• Like
Reactions: PCB
Köpte på mig dessa som all-around skor, aldrig haft de förut, men fan vad sköna de är!
Nike Air Force 1.
nike-air-force-1-low-white-microperf-2.jpg

Någon som har erfarenhet av Stan smith premium skon? Utöver färgvalet, är de bättre i kvalitén?
adidas-originals-stan-smith-s75075-white-cool-granite.jpg
adidas-originals-stan-smith-s75076-white.jpg

Tillbaka
Topp