Synd att AF1 ser så sjukt stora ut på mig för dom här två paren var sinnessjukt snygga!
![]()
![]()
De längst upp var jäkligt snygga!
Jag är rätt tunn, och de sitter rätt okej för min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att AF1 ser så sjukt stora ut på mig för dom här två paren var sinnessjukt snygga!
![]()
![]()
Jag är löjligt sugen på dom röd/blåa!Synd att AF1 ser så sjukt stora ut på mig för dom här två paren var sinnessjukt snygga!
![]()
![]()
Jag är löjligt sugen på dom röd/blåa!
Håller med, tycker att dom blir lite platta...Fanns ett par blåa också men tyckte inte de var lika feta som de två andra.
![]()
Nike Air Max Ultra Moire! Lite nättare än klassiska Air Max. https://www.junkyard.se/skor-air-max-1-ultra-moire-pTips på sneakers med camouflagemönster...?
Eller valentinoTips på sneakers med camouflagemönster...?
Riktigt coola! Var hittar man dessa???Eller valentino
END, Mrporter, Luisaviaroma har de. Listar runt 5-6k.Riktigt coola! Var hittar man dessa???
M90Riktigt coola! Var hittar man dessa???
Tack så mkt. Lutar mer åt ett par Louis Vuitton för de pengarna.END, Mrporter, Luisaviaroma har de. Listar runt 5-6k.
Valentino smäller högre!Tack så mkt. Lutar mer åt ett par Louis Vuitton för de pengarna.
Tack, byggde precis ett par skor och skickade beställningen!!Valentino smäller högre!
Verkar förörvigt gå att göra egna camo i Nikes iD shop. Kan du ju välja alla färger själv osv.
Helt rätt! Jag har ett par svarta.Nu är jag fan kittad inför sommaren alltså.
![]()
Tuffa som fan! Jag valde mellan typ alla färger, blå, svart & röd. Jag har köpt ett par marinblåa badbyxor till sommaren, men ändå kändes rött bäst. Jag kommer använda tofflorna mycket även utanför badstranden & mycket till svart (till & från gym typ), så rött kändes vettigt. Till priset av en drink & en shot får jag ett par i svart eller blått om jag behöver komplettera.Helt rätt! Jag har ett par svarta.
Tuffa som fan! Jag valde mellan typ alla färger, blå, svart & röd. Jag har köpt ett par marinblåa badbyxor till sommaren, men ändå kändes rött bäst. Jag kommer använda tofflorna mycket även utanför badstranden & mycket till svart (till & från gym typ), så rött kändes vettigt. Till priset av en drink & en shot får jag ett par i svart eller blått om jag behöver komplettera.
Fan, jag överanalyserar typ allt.![]()
Det är lite så jag också känner. Carmina-boots på stranden, tofflor i stan.Helt rätt av dig! Mina används nästan aldrig på stranden utan mest i centrum, där är man kung med Adidastofflor![]()
Louis Vuitton gör inga skor som håller hög kvalitet, tyvärr...Tack så mkt. Lutar mer åt ett par Louis Vuitton för de pengarna.
Köp ändå! Ingen kommer att bry sig, dom var "riksfeta"Feta. Synd att det är dam.
![]()
Dom där ska jag kolla närmre på!Nike Air Max Ultra Moire! Lite nättare än klassiska Air Max. https://www.junkyard.se/skor-air-max-1-ultra-moire-p
![]()
Feta. Synd att det är dam.
![]()
Köp ändå! Ingen kommer att bry sig, dom var "riksfeta"
Sant iofs! Alltid dock tänkt att damversioner är något slimmare eller mindre i passform & storlek? Fördelen med små fötter är att det finns i damstorlek.Köp för i helvete! Ingen kommer att tänka på det. Blir nästan sugen på ett par själv.![]()
Gick in här av en slump hittade direkt på förstasidan ett par jävligt snygga!Stan Smith är givna! Att jag ens glömde de..
En favorit är dessa, skön färgkombo. Måste hitta en återförsäljare först bara.
![]()
Helt rätt av dig! Mina används nästan aldrig på stranden utan mest i centrum, där är man kung med Adidastofflor![]()
Har kört och kör sneakers från Lacoste, bara positiva erfarenheter.Nån som vet hur lacoste är i kvalite?
Funderar på att överge adidas denna gång för ett par klassiska carnaby evo eller graduate
![]()
![]()