• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Synd att AF1 ser så sjukt stora ut på mig för dom här två paren var sinnessjukt snygga!

nike-air-force-1-820266-002-black-sail-wolf-grey.jpg
nike-air-force-1-07-488298-626-gym-red-sail.jpg

De längst upp var jäkligt snygga!
Jag är rätt tunn, och de sitter rätt okej för min del.

image.jpeg

Helt rätt! Jag har ett par svarta.
Tuffa som fan! Jag valde mellan typ alla färger, blå, svart & röd. Jag har köpt ett par marinblåa badbyxor till sommaren, men ändå kändes rött bäst. Jag kommer använda tofflorna mycket även utanför badstranden & mycket till svart (till & från gym typ), så rött kändes vettigt. Till priset av en drink & en shot får jag ett par i svart eller blått om jag behöver komplettera.

Fan, jag överanalyserar typ allt.:hilarious:

Tuffa som fan! Jag valde mellan typ alla färger, blå, svart & röd. Jag har köpt ett par marinblåa badbyxor till sommaren, men ändå kändes rött bäst. Jag kommer använda tofflorna mycket även utanför badstranden & mycket till svart (till & från gym typ), så rött kändes vettigt. Till priset av en drink & en shot får jag ett par i svart eller blått om jag behöver komplettera.

Fan, jag överanalyserar typ allt.:hilarious:

Helt rätt av dig! Mina används nästan aldrig på stranden utan mest i centrum, där är man kung med Adidastofflor ;)

Nån som vet hur lacoste är i kvalite?
Funderar på att överge adidas denna gång för ett par klassiska carnaby evo eller graduate

image.png
image.png

Fan, ingen som sitter på ett extra par adidas NMD i US 8? Alt vet nån som säljer de? :(
Har kollat eBay, men ville kolla här först. :D

Tillbaka
Topp