• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Tips: Eytys Sample Sale denna helg.
Skärmavbild 2016-05-26 kl. 11.32.18.png

Har i princip bara Stan Smiths, skulle behöva komplettera med något annat. Men så hittade jag dessa, någon som vet om det är någon kommande release eller liknande? Var uppenbarligen inte ett par ZX710 men jag beställde dom snabbt från Cali mitt under jobbstressen. Fick en smärre chock när det dök upp ett par senapsfärgade ZX710. (https://caliroots.se/adidas-originals-zx-710-m25796/p/30473)

adidas-originals-zx-710-m25796-neowhite-foxred.jpg

Annars funderar jag lite på någon av följande, behöver nåt grått/rött/svart

new-balance-mrl-996-kp-black-0.jpg

eng_pl_Mens-Shoes-sneakers-New-Balance-MRL996KD-9974_1.jpg

new-balance-996-grey-3_1.jpg

nike-lunar-flow-prm---grey-white-1.jpg

Beslutsångest.

Har i princip bara Stan Smiths, skulle behöva komplettera med något annat. Men så hittade jag dessa, någon som vet om det är någon kommande release eller liknande? Var uppenbarligen inte ett par ZX710 men jag beställde dom snabbt från Cali mitt under jobbstressen. Fick en smärre chock när det dök upp ett par senapsfärgade ZX710. (https://caliroots.se/adidas-originals-zx-710-m25796/p/30473)

Beslutsångest.
De översta NB var galet fina!

Beslutsångest.

Jag tycker att de röda/vinröda, (svårdefinierbar färg), var ruskigt fina. Lätt mitt val av alternativen.

Nytt in 1/2 och dagens gvs

NB MRL996
image.jpeg

Väntar även ett till par där jag verkligen går utanför min comfortzone...

Lite OT: pronerar en del och behöver tips på iläggssulor, någon som kan tipsa om vettiga eller ska man satsa på ortopediska?

Nytt in 1/2 och dagens gvs

NB MRL996
image.jpeg

Väntar även ett till par där jag verkligen går utanför min comfortzone...

Lite OT: pronerar en del och behöver tips på iläggssulor, någon som kan tipsa om vettiga eller ska man satsa på ortopediska?
Snyggt. Satsa på ortopediska skulle jag säga. Nackdelen kanske är att skon blir tighare med tanke på att sulorna tar plats? Men man får snöra lite lättare då bara. Kör ett par billigare i mina skyddsskor för att det knappt finns bekväma skyddsskor.

Alla New balance ägare jag sett ute på stan har trampat sönder skorna pga pronation, vet inte om skorna är lite känsligare eller om det varit pga ägarna.

Snyggt. Satsa på ortopediska skulle jag säga. Nackdelen kanske är att skon blir tighare med tanke på att sulorna tar plats? Men man får snöra lite lättare då bara. Kör ett par billigare i mina skyddsskor för att det knappt finns bekväma skyddsskor.

Alla New balance ägare jag sett ute på stan har trampat sönder skorna pga pronation, vet inte om skorna är lite känsligare eller om det varit pga ägarna.
Tack! Jo får nog göra det, mecket blir väl när man byter skor vilket man gör typ dagligen, så kanske får investera i åtminstone två par.

Lite därför jag undvikit "runners" och typ kört på uteslutande platta låga sneakers á la Stan Smith. Runners brukar vara rätt mjuka och ostabila och det märks av direkt om man pronerar

Tack! Jo får nog göra det, mecket blir väl när man byter skor vilket man gör typ dagligen, så kanske får investera i åtminstone två par.

Lite därför jag undvikit "runners" och typ kört på uteslutande platta låga sneakers á la Stan Smith. Runners brukar vara rätt mjuka och ostabila och det märks av direkt om man pronerar
Sen finns det ju fler runners som är ju för folk som pronerar ;) Kanske inte finns i så pass många utföranden att du hittar något du gillar :)

Absolut! Oftas är de ju långt ifrån lika snygga som de man egentligen vill ha.. :)
Nu diggar jag ofta runningstuket (även om jag kör Air Max till vardags) så jag gillar dessa, men Nikes Pegasus Zoom 32 är för mellan till hög pronation och är fjäderlätta. Perfekta för sommaren, och de finns i lite mer nedtonade färger också :)
image.jpeg

Tillbaka
Topp