• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Skönt att jobba i skola så man kan glida runt i shorts utan att någon bryr sig, dessutom är det sinnesjukt varmt i både arbetsrummet och klassrummet.

FullSizeRender (21).jpg

@Fabian
Gummit bör väl kunna suddas för att få vitt, @Erik1 kan berätta mer.
De vita gummi sulan alltså? Ta ett helt vanligt sudd och börja köra, tar lite tid men vitt blir det så helt klart värt det.

I välsorterade sneakersaffärer brukar det även finnas dyrare och bättre varianter som innehåller både särskild suddgummi och hådare "sten" som också är bra för att få bort svår smuts. Annars är en våt tvättsvamp enligt mig mest effektivt.

Senast ändrad:
Du om någon har ett viktigt uppdrag att följande generationer håller stilen. Kortbyxor på jobbet är förbjudet under perioden före och efter midsommar... ;)

http://www.dn.se/sthlm/magdalena-ribbing-absolut-inte-shorts-pa-arbetsplatsen/
Håller med om att shorts generellt är big no no men är man lärare så får man väl klä sig som sina adepter om man nu tycker man kan undvika att signalera ålderskrisande gubbe.
På "vanliga" tjänstemannajobb är det i min värld inte att tänka på. Inte för att dinosaurien Ribbing har en åsikt utan helt enkelt för att shorts=fritid.

Håller med om att shorts generellt är big no no men är man lärare så får man väl klä sig som sina adepter om man nu tycker man kan undvika att signalera ålderskrisande gubbe.
På "vanliga" tjänstemannajobb är det i min värld inte att tänka på. Inte för att dinosaurien Ribbing har en åsikt utan helt enkelt för att shorts=fritid.
Sneakers. Inte kläder, eller shorts. Sneakers.

Här kan man gaffla om kortshorts vara eller icke vara och annat, underhållande tråd när det tjafsas dessutom.
https://klocksnack.se/threads/ot-kläderna-gör-mannen.14731/

Tillbaka
Topp