Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går lite off-topic, är du högstadielärare?Skönt att jobba i skola så man kan glida runt i shorts utan att någon bryr sig, dessutom är det sinnesjukt varmt i både arbetsrummet och klassrummet.
![]()
Han är förortslärare och handflatan är hans pekpinneGår lite off-topic, är du högstadielärare?![]()
Förortslärare är ju grymt!Han är förortslärare och handflatan är hans pekpinne![]()
Du kommer bli bannad från Balkan brate.Utanför comfort zone. Med råge
![]()
Har behörighet från för alla årskurser, alltså F-9 men just nu är jag på mellanstadietGår lite off-topic, är du högstadielärare?![]()
Exakt!!!!Han är förortslärare och handflatan är hans pekpinne![]()
Snygga!! Märke/modell?
De är från Filippa K, modell vet jag tyvärr inte! TackSnygga!! Märke/modell?
De vita gummi sulan alltså? Ta ett helt vanligt sudd och börja köra, tar lite tid men vitt blir det så helt klart värt det.Ni som sportar Buttero.
Hur håller ni gummit vitt och hur underhåller ni lädret?
De vita gummi sulan alltså? Ta ett helt vanligt sudd och börja köra, tar lite tid men vitt blir det så helt klart värt det.
Fräcka!Sugen på dom här, någon som har erfarenhet av Tod's kvalitet?![]()
Faktiskt de första NMD's jag gillat ocksåFETA Nmd's jag skulle kunna tänka mig, lär vara svåra att få tag på..
![]()
![]()
Riksfeta AF1 Ultra FC.
![]()
Älska presto's, vet inte om jag gillar "sockan" riktigt..
![]()
Mer feta Nikes, Air max Zero "Be True"
![]()
Herregud vilka NMD's!!!FETA Nmd's jag skulle kunna tänka mig, lär vara svåra att få tag på..
![]()
![]()
Riksfeta AF1 Ultra FC.
![]()
![]()
![]()
AF1 och AMZ är ju båda brutalt snyggaFETA Nmd's jag skulle kunna tänka mig, lär vara svåra att få tag på..
![]()
![]()
Riksfeta AF1 Ultra FC.
![]()
![]()
![]()
Utav tvekan dom skönaste skorna att ha när man flyger!
![]()
40 eller 40 2/3. De är lite störra i storlekarna.Om man pendlar mellan 40-41 i sneakers. Vilken storlek skulle du rekommendera i Yeezy?
Har du breda fötter -> 40 2/3Om man pendlar mellan 40-41 i sneakers. Vilken storlek skulle du rekommendera i Yeezy?
Du om någon har ett viktigt uppdrag att följande generationer håller stilen. Kortbyxor på jobbet är förbjudet under perioden före och efter midsommar...Skönt att jobba i skola så man kan glida runt i shorts utan att någon bryr sig, dessutom är det sinnesjukt varmt i både arbetsrummet och klassrummet.
![]()
Håller med om att shorts generellt är big no no men är man lärare så får man väl klä sig som sina adepter om man nu tycker man kan undvika att signalera ålderskrisande gubbe.Du om någon har ett viktigt uppdrag att följande generationer håller stilen. Kortbyxor på jobbet är förbjudet under perioden före och efter midsommar...
http://www.dn.se/sthlm/magdalena-ribbing-absolut-inte-shorts-pa-arbetsplatsen/
Sneakers. Inte kläder, eller shorts. Sneakers.Håller med om att shorts generellt är big no no men är man lärare så får man väl klä sig som sina adepter om man nu tycker man kan undvika att signalera ålderskrisande gubbe.
På "vanliga" tjänstemannajobb är det i min värld inte att tänka på. Inte för att dinosaurien Ribbing har en åsikt utan helt enkelt för att shorts=fritid.
Du om någon har ett viktigt uppdrag att följande generationer håller stilen. Kortbyxor på jobbet är förbjudet under perioden före och efter midsommar...
http://www.dn.se/sthlm/magdalena-ribbing-absolut-inte-shorts-pa-arbetsplatsen/
Nope men dessa var feta: http://www.gramshoes.com/shoes/352g/352g-light-grey-y-pattern-nylonNågon som har skor från svenska märket Gram? Är intresserad av några av deras modeller men har aldrig hört något om dem förut.
http://www.gramshoes.com