• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Det behöver inte vara så komplicerat att göra rent sina sneakers... Våtservetter utan aloe vera (med kan ge fläckar) gör susen. Har fått bort allt ifrån rödvin och mangomilkshake till smuts efter våta kvällar på krogen med det.

OT: funkar lika bra på kläder. Du behöver tex inte lämna in hela kostymen på kem för en liten fläck.

Har fått mamma att börja gilla sneakers, och dessa fick jag henne att köpa igår!
AF1 W Flyknit Low Multicolour
IMG_20160605_103054.jpg

Är rätt kass på sneakers, men letar lite tips på sommarpjuck. Låga, i stil med New Balance 576 men mer slimmade. Färg är ju buskul, gärna mocka. Har ni några tips?

Åt detta håll, men som sagt lite mer slimmade.
image.jpeg

Är rätt kass på sneakers, men letar lite tips på sommarpjuck. Låga, i stil med New Balance 576 men mer slimmade. Färg är ju buskul, gärna mocka. Har ni några tips?

image.jpeg
Kolla Saucony, har dock själv inget par. Alternativt Reebok, kan nog finnas något. Asics också.

image.jpeg

New balance 420, de är mkt mer slimmade. Dock något lägre i höjd vilket gjorde att de inte satt bra på min fot som 576 gör. I övrigt är new balance som balsam för fötterna om de sitter bra... :)

• Like
Reactions: PJW
New balance 420, de är mkt mer slimmade. Dock något lägre i höjd vilket gjorde att de inte satt bra på min fot som 576 gör. I övrigt är new balance som balsam för fötterna om de sitter bra... :)
Ah! 420 såg grymma ut! De ska jag försöka få provat. Kan vara riktigt bra.

Saucony Shadow och Asics Gel-Lyte III skulle jag säga
Mjaa, lite för höga och fläskiga för min smak. Men tack för tipsen!

Vad använder ni för vit skokräm till era finare sneakers? Har ett par CP som väntas anlända i veckan och vill kunna ta hand om dom ordentligt.

Tillbaka
Topp