Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade inte heller turen på min sida. Blir nog aldrig yeezys för min del..Någon som coppade 750 kanske till och med råkade köpa 2? Jag hade inte turen på min sida tyvärr :/
Up sizea ett halvnummer! Dvs har du US8 i 997, kör US8,5 i GLVTänkte köpa ett par Asics Gel Lyte V men hur är storlekarna? Har 43 i mina Superga och testade ett par NB 997 där 43 satt bra. Hur är Asicsen i jämförelse?
Så oldschool o cleanaSåg gramshoes här i tråden. Var tvungen att testa, riktigt goa!
![]()
Du har fortfarande Trés Bien och SNS på dig!Någon som coppade 750 kanske till och med råkade köpa 2? Jag hade inte turen på min sida tyvärr :/
Redan släppta, men SNS har skjutit upp sitt släpp då dom bygger om!Någon som vet när NMD släpps? Eller de kanske redan gjort det? Är grymt sugen på de beiga.
Hm okej.. Ska ner till Alicante på måndag. Kanske finns kvar några på adidas butiken...Redan släppta, men SNS har skjutit upp sitt släpp då dom bygger om!
Citerar mig själv, verkar vara ett par 100-lappar billigareSka resa till USA imorgon och mina Roshe Run har nyss gått sönder. Är det billigare att köpa i Sverige än i USA om det är ordinarie priser?
Måste du ha från butik? Finns en del sidor på webben som har, rea dessutom.Nån som vet var man kan köpa Y3-sneakers i Stockholm?
Fanns på Paul and friends tidigare har jag för mig men vet ej om de fortfarande säljer det...
Dunka upp lite länkar till bra sneakers-sidor on-the-line please!Måste du ha från butik? Finns en del sidor på webben som har, rea dessutom.
Väldigt bra priser.END har bra pris på Buttero förövrigt.
För min del blir det mest END & Luisaviaroma, men sen är det väl också det gamla vanliga - SNS, Cali, Hanon & Footish.Dunka upp lite länkar till bra sneakers-sidor on-the-line please!
Kör vanligtvis 42,5EUR (27,5cm) i Converse. Tror du att 7,5UK i Butteros kan funka? Jag kör iaf.Om någon får för sig att beställa - kolla då längden på era skor i cm & beställ därefter. Buttero är stora i storleken. Mina UK7/41 är 27 cm långa & motsvarar därmed t.ex. en Stan Smith i UK 8.5/42 2/3 längdmässigt.
Nja, skulle vilja testa ett par innan jag klickar hem dom bara.Måste du ha från butik? Finns en del sidor på webben som har, rea dessutom.
Ja, absolut. Jag har strl 42.5 på mina Converse Chuck ´70 & UK 7 på Buttero. Chuck är lite, lite rymligare i tåpartiet.Kör vanligtvis 42,5EUR (27,5cm) i Converse. Tror du att 7,5UK i Butteros kan funka? Jag kör iaf.
En till fråga.. Tänkte köra på Buttero Suede, liknande kvalité som de vanliga skinn (eller vad det nu är)?
Ah, ok.Nja, skulle vilja testa ett par innan jag klickar hem dom bara.
Nån sida du rekommenderar?