• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Såg gramshoes här i tråden. Var tvungen att testa, riktigt goa!
image.jpg

Tänkte köpa ett par Asics Gel Lyte V men hur är storlekarna? Har 43 i mina Superga och testade ett par NB 997 där 43 satt bra. Hur är Asicsen i jämförelse?

Ska resa till USA imorgon och mina Roshe Run har nyss gått sönder. Är det billigare att köpa i Sverige än i USA om det är ordinarie priser?

Galet nöjd med de nya 996orna Men hjälp mig - vilken är den snyggaste snörningen?
image.jpeg

Senaste presenten från tjejen i förgrunden, G-Shock 3427.

@JMolin, snörar inte allt oftast. Alldeles för tight snörade skor ser för jävligt ut, förstör ju formen av skon. Men allas fötter är ju olika.

Jag hade ett ärende till Jula i kungenskurva och såg då wesc hade utförsäljning på bla. sneakers 300:-kr mm samt kläder. Var bara inne och fota då jag själv inte hade tid att se mig omkring tro att utförsäljning vars till söndag. Vet inte om det är något att ha, så ni får bedöma själv om det är vårt ett besök.
IMG_20160613_134817.jpg

Nån som vet var man kan köpa Y3-sneakers i Stockholm?
Fanns på Paul and friends tidigare har jag för mig men vet ej om de fortfarande säljer det...

Om någon får för sig att beställa - kolla då längden på era skor i cm & beställ därefter. Buttero är stora i storleken. Mina UK7/41 är 27 cm långa & motsvarar därmed t.ex. en Stan Smith i UK 8.5/42 2/3 längdmässigt.

Om någon får för sig att beställa - kolla då längden på era skor i cm & beställ därefter. Buttero är stora i storleken. Mina UK7/41 är 27 cm långa & motsvarar därmed t.ex. en Stan Smith i UK 8.5/42 2/3 längdmässigt.
Kör vanligtvis 42,5EUR (27,5cm) i Converse. Tror du att 7,5UK i Butteros kan funka? Jag kör iaf.
En till fråga.. Tänkte köra på Buttero Suede, liknande kvalité som de vanliga skinn (eller vad det nu är)?

Kör vanligtvis 42,5EUR (27,5cm) i Converse. Tror du att 7,5UK i Butteros kan funka? Jag kör iaf.
En till fråga.. Tänkte köra på Buttero Suede, liknande kvalité som de vanliga skinn (eller vad det nu är)?
Ja, absolut. Jag har strl 42.5 på mina Converse Chuck ´70 & UK 7 på Buttero. Chuck är lite, lite rymligare i tåpartiet.

Tillbaka
Topp