Guden
Basic
Tack! Då var det beställt och betalt.Ja, absolut. Jag har strl 42.5 på mina Converse Chuck ´70 & UK 7 på Buttero. Chuck är lite, lite rymligare i tåpartiet.
Lägger upp en bild när de anländer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Då var det beställt och betalt.Ja, absolut. Jag har strl 42.5 på mina Converse Chuck ´70 & UK 7 på Buttero. Chuck är lite, lite rymligare i tåpartiet.
@willbur & @vaniljglass verkar nöjda!Nu blev jag sugen på ett par Lanvin också. Någon här som äger ett par och kan motivera mig lite?
Testade polarens i några sekunder och man kände verkligen kvalitén.. Kanske räcker med det.
Sjukt nöjd med mina. Sulan anpassar sig efter dina fötter så de blir super sköna att gå i. Har aldrig fått ont i fötterna eller upplevt skav. Bara att köra!Nu blev jag sugen på ett par Lanvin också. Någon här som äger ett par och kan motivera mig lite?
Testade polarens i några sekunder och man kände verkligen kvalitén.. Kanske räcker med det.
Gött! Slår nog till.Sjukt nöjd med mina. Sulan anpassar sig efter dina fötter så de blir super sköna att gå i. Har aldrig fått ont i fötterna eller upplevt skav. Bara att köra!
Lanvin, alla dagar i veckan! Gå upp ett halvnummer skulle jag sägaGött! Slår nog till.
Hur är det med storlekarna då?
Blir UK8 bra om jag har 42,5EUR i Converse? (Träningsskor vanligtvis 44EUR)
Edit: Blev sugen på ett par Common Project nu.. Svarta med vit sula.
Lanvin VS CP..?![]()
Ah fan, för sent!Lanvin, alla dagar i veckan! Gå upp ett halvnummer skulle jag säga
Vill du ha fler färger så kolla på Luisaviaroma![]()
Jag brukar ha 42 eller 43 men tyckte 43 var ganska stor så tog en 42a. Skon formar sig också ganska mycketAh fan, för sent!
Aja, beställde även dem nu.
Hopps att allt sitter som det ska.![]()
Har samma size i Lanvin som CP(43) och det funkar bra! Har en 45 vanligtvis i Nike/Vans/etc.Gött! Slår nog till.
Hur är det med storlekarna då?
Blir UK8 bra om jag har 42,5EUR i Converse? (Träningsskor vanligtvis 44EUR)
Edit: Blev sugen på ett par Common Project nu.. Svarta med vit sula.
Lanvin VS CP..?![]()
Vart? Jag beställde gråa idagHitta blåa NMD i rätt storlek för retail, men vill fan ha helsvarta.
Jag köpte från caliroots släpp som de hade idagVad hittar ni NMD öht?
Skulle gärna testat ett par.
Snyggt! Hur upplever du skorna i sin helhet?Buddy Bull Terrier,
Vita eller bruna snören?
![]()
Ja nu har jag bara haft dem på ett par minuter men känns rejäla och tar nog ett lite tag att gå in. Plösen upptill mot smalbenet skaver och måste bli lite mjukare.Snyggt! Hur upplever du skorna i sin helhet?
Och gällande skosnörena - båda gör sig väldigt bra. Gå på magkänslan.
Snygga! Lägg gärna upp en bild när du har dem på dig.New Balance Md1500dt
![]()
Kör på produkter från Crep, helt klart bäst!Vad använder ni för rengöring? Jag har testat både diverse hushållsrengöring samt vitfärg gjord för sneakers.
Har fått mycket reklam i flöden rörande den här typen av produkt. någon som testat?
http://www.terrace.se/sv/articles/2.83.6109/sneakers-er-tote-bag-complete-bag-kit
Det är en förbehandling så dojorna inte ska bli skitiga?Kör på produkter från Crep, helt klart bäst!
Finns både protect och cure. Ena för att skydda, andra för att rengöraDet är en förbehandling så dojorna inte ska bli skitiga?