• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike :)

Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike :)
Valfri Nike Air-modell! Grymt sköna, stabila och snygga.

Vill du bränna pengar, köp Yeezy Boost 350!
Skönaste skön jag någonsin ägt

Senast ändrad:
Personligen - Airmax 1 framför Airmax 90. Prestos framför Roshes (äger båda, Roshe sulan är ju stenhård). Lunarforce1 > AirForce1 sommartid.

Valfri Nike Air-modell! Grymt sköna, stabila och snygga.
Hittade Air Max Tavas SE, såg verkligen schyssta ut.

Vill du bränna pengar, köp Yeezy Boost 350!
Skönaste skön jag någonsin ägt
Gillade faktiskt utseendet, kanske för att jag hittade likheter med mina Nike. Googlade pris och såg 4995:-? :eek:

Personligen - Airmax 1 framför Airmax 90. Prestos framför Roshes (äger båda, Roshe sulan är ju stenhård). Lunarforce1 > AirForce1 sommartid.
Jäklar, här var det strikt, gillar't! Nja, för mig är inte sulan på Roshe stenhård, tycker den är bekväm att gå i under både längre och kortare tid. Har väl med gångstil och preferenser att göra.

Hittade Air Max Tavas SE, såg verkligen schyssta ut.

Gillade faktiskt utseendet, kanske för att jag hittade likheter med mina Nike. Googlade pris och såg 4995:-? :eek:

Jäklar, här var det strikt, gillar't! Nja, för mig är inte sulan på Roshe stenhård, tycker den är bekväm att gå i under både längre och kortare tid. Har väl med gångstil och preferenser att göra.
Yes... Resell på Yeezy är sjuka!
750 som i butik kostar 3500kr i butik går att sälja för typ 15k

Haha, dom är eftertraktade och dom är limiterade

Asså dom är så grymt sköna verkligen, ångrar att jag sålda mina tans... Snälla gud ge mig 750's nu i helgen
20160609_232816.jpg

Hittar bara "Grey" som är beigea på bild och US4,5 och 5,5 fan är det som pågår

Och när fan släpps dom på adidas hemsida?

Kanske blir en sväng förbi SFD imorrn
Det brukar vara vid typ 10, så någon gång då skulle jag gissa...
Fick bara storlekar som typ US4,5 och 5,5 och någon i typ US11,5-12

Jaha så fick man lite inspiration och tips på inköps kanaler:)
klickade hem lite från Caliroots.1 par New Balance MD1500DT och ett par Buddy Bull Terrier Smooth.
Tack för tipsen!

SALEPREVIEW ger 25% (på nästan allt) hos END. Om någon vill ha sneakers el annat, köper nästan uteslutande därifrån.

Blir väl och försöka få tag på ett par yeezy 750 imorgon :) Det är väl runt 10-11 tiden dom brukar släppas va?

Har ett par Superga 2750 navy som ligger på utlämningsstället. Tror dom kan bli ett bra alternativ i sommar.

Dessa låg i köpkorgen idag, och när man hade fyllt i kontonr, whoops så var det borta, nä jag är int bitter. Trodde då allt om de låg i köpkorgen att de var safe ett tag...

image.jpeg

Tillbaka
Topp