Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Valfri Nike Air-modell! Grymt sköna, stabila och snygga.Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike![]()
Vill du bränna pengar, köp Yeezy Boost 350!Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike![]()
Personligen - Airmax 1 framför Airmax 90. Prestos framför Roshes (äger båda, Roshe sulan är ju stenhård). Lunarforce1 > AirForce1 sommartid.Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike![]()
Hittade Air Max Tavas SE, såg verkligen schyssta ut.Valfri Nike Air-modell! Grymt sköna, stabila och snygga.
Gillade faktiskt utseendet, kanske för att jag hittade likheter med mina Nike. Googlade pris och såg 4995:-?Vill du bränna pengar, köp Yeezy Boost 350!
Skönaste skön jag någonsin ägt
Jäklar, här var det strikt, gillar't! Nja, för mig är inte sulan på Roshe stenhård, tycker den är bekväm att gå i under både längre och kortare tid. Har väl med gångstil och preferenser att göra.Personligen - Airmax 1 framför Airmax 90. Prestos framför Roshes (äger båda, Roshe sulan är ju stenhård). Lunarforce1 > AirForce1 sommartid.
Yes... Resell på Yeezy är sjuka!Hittade Air Max Tavas SE, såg verkligen schyssta ut.
Gillade faktiskt utseendet, kanske för att jag hittade likheter med mina Nike. Googlade pris och såg 4995:-?
Jäklar, här var det strikt, gillar't! Nja, för mig är inte sulan på Roshe stenhård, tycker den är bekväm att gå i under både längre och kortare tid. Har väl med gångstil och preferenser att göra.
Tyckte bara Prestos såg plottriga ut i direkt jämförelse med Roshe...@MånsT, testa Prestos. Varför nöja sig med 116610 när det finns 116618, lite samma.![]()
Vafan... Varför?! Värdeökning på 400% är ju sjukt.Yes... Resell på Yeezy är sjuka!
750 som i butik kostar 3500kr i butik går att sälja för typ 15k
Haha, dom är eftertraktade och dom är limiteradeTyckte bara Prestos såg plottriga ut i direkt jämförelse med Roshe...
Vafan... Varför?! Värdeökning på 400% är ju sjukt.
Haha, dom är eftertraktade och dom är limiterade
Jag är med på den båten!Asså dom är så grymt sköna verkligen, ångrar att jag sålda mina tans... Snälla gud ge mig 750's nu i helgen
![]()
Hittar bara "Grey" som är beigea på bild och US4,5 och 5,5 fan är det som pågårKul att Caliroots ligger nere också... Jävla kuk! Jag vill ju ha NMD!!
Jag är med på den båten!
Har en polare som jobbar på P&F som skrev upp mig idag då jag inte hinner till stan... Alla tummar jag kan hålla - dom håller jag!
Vilken size är du ute efter?
Det brukar vara vid typ 10, så någon gång då skulle jag gissa...Hittar bara "Grey" som är beigea på bild och US4,5 och 5,5 fan är det som pågår
Och när fan släpps dom på adidas hemsida?
Kanske blir en sväng förbi SFD imorrn
Vänta va? Vad har du i dina 350?42 eu, så 8,5 uk, 9us? :S
Zanotti är sjukt feta! Galet nöjd med minaMattsvarta, kär.
![]()
Bilder! Hittat ett par feta på rea, från usa dock. Bara tull & moms blir över 1k..Zanotti är sjukt feta! Galet nöjd med mina
Ett par låga i krokodil (eller om det är någon orm...)Bilder! Hittat ett par feta på rea, från usa dock. Bara tull & moms blir över 1k..
Riksfeta.Ett par låga i krokodil (eller om det är någon orm...)
Mina håll-käften-skor
![]()
Tackar!Riksfeta.
Dubbla dragkedjor?
Hatar när saker inte blir blockerade när de ligger i korgen :/Dessa låg i köpkorgen idag, och när man hade fyllt i kontonr, whoops så var det borta, nä jag är int bitter. Trodde då allt om de låg i köpkorgen att de var safe ett tag...
![]()