• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Någon som kan svara på hur common projects är i storlekarna? Läst att man ska kliva ner en storlek men någon kanske kan bekräfta :)

MR x TD
IMG_20160607_204548.jpg

Har i princip bara Stan Smiths, skulle behöva komplettera med något annat. Men så hittade jag dessa, någon som vet om det är någon kommande release eller liknande? Var uppenbarligen inte ett par ZX710 men jag beställde dom snabbt från Cali mitt under jobbstressen. Fick en smärre chock när det dök upp ett par senapsfärgade ZX710. (https://caliroots.se/adidas-originals-zx-710-m25796/p/30473)

adidas-originals-zx-710-m25796-neowhite-foxred.jpg

Annars funderar jag lite på någon av följande, behöver nåt grått/rött/svart

new-balance-mrl-996-kp-black-0.jpg

eng_pl_Mens-Shoes-sneakers-New-Balance-MRL996KD-9974_1.jpg

new-balance-996-grey-3_1.jpg

nike-lunar-flow-prm---grey-white-1.jpg

Beslutsångest.
Vad heter New Balance modellerna? Alla tre är sjukt snygga, men allra helst de röda!

Dom släpper alltså 3 par NMD's "Japan"?

2 svarta och 1 grå? Första NMD jag är riktigt sugen på. Ska försöka jaga fatt ett par

adidas-nmd-black-boost-japan-release-07.jpg

big.jpg

xadidias-nmd-r1pk-solid-grey1.jpg.pagespeed.ic.LL9GegCzZ-.jpg

Exakt!
Läser lite angående sizing. Enligt Fittingroom ska jag ha samma som vanligt i R1. Finns dock inte R1 PK och enligt någon sida ska man ner en halv storlek i R1 PK. Stökigt.

Fan. NMD känns överlag lite tighta? @Luckyluciano kör du samma storlek som i övriga skor?
Kör 42,5/43 i Converse och 44 i Nike Roshe One.
Köpte ett par NMD's i 43 1/3 och de var små. Testade sedan 44 och de satt perfekt.

Vad är grejen, 5k för det här? Seriöst?

Yeezy-Season-2-Boot-1.png

Astronaut skorna var ändå helt ok, helsvart skulle man komma undan med. Men 3k? Äääh.

kanye-west-adidas-yeezy-boost-750-1.jpg

Tillbaka
Topp