Bara att behålla. Tar några glas skymf med några vänner. Sneakersgame? Ni som vet, ni vet.Hm behålla eller sälja
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att behålla. Tar några glas skymf med några vänner. Sneakersgame? Ni som vet, ni vet.Hm behålla eller sälja
![]()
![]()
Vafan är det där för Yeezy's? 350 Turtle Rock?Bara att behålla. Tar några glas skymf med några vänner. Sneakersgame? Ni som vet, ni vet.![]()
Förlåt men sjukt att han inte väljer "no-show" strumpor!? Sen är det väl medvetet hets med Ralph Lauren logan över skon på UB killen.Bara att behålla. Tar några glas skymf med några vänner. Sneakersgame? Ni som vet, ni vet.![]()
Turtle doves. Vunna från sns draft förra åretVafan är det där för Yeezy's? 350 Turtle Rock?
Jävlar va skev färg det var på bilden!Turtle doves. Vunna från sns draft förra året
Det är ju taget med snapchat på fyllan så kvallen är väl inte optimalJävlar va skev färg det var på bilden!
Fina! Jag har letat efter sådana Nike, men hittar inga?Fula skor att ha som prydnad hemma gick inte hem hos tjejen, även fast jag inte gillar hennes vas...
Blev ett par ergonomiska NB istället.
![]()
![]()
Ultra boost försvann snabbt, som vanligt.NMD_CS1 gray size 9, 9.5 och 11 US finns till retail hos svenska handlare, HMU om ni behöver länk så jag slipper spendera alla pengar jag har.
och UB Olympics finns på cali just nu, så skynda fynda!
Såklart. Vem är det som jobbar på en sneakers butik här?Ja, jag och @Ploprof lyckades dock fånga två olympics och ett par multicolour
Tack. Beställde hem ett par till @snoozarn som säkert sover. Jag börjar få för mycket skor. Är nöjd tills nästa par yeezy 350 släpps.20 % på svarta UB på Sportamore med koden "hejasve". Nyligen restockade.
Tack. Beställde hem ett par till @snoozarn som säkert sover. Jag börjar få för mycket skor. Är nöjd tills nästa par yeezy 350 släpps.![]()
Det är det, och båda är TTS@Luckyluciano, du har väl både UB och UB Uncaged? Samma storlek i båda modellerna?
@Luckyluciano, du har väl både UB och UB Uncaged? Samma storlek i båda modellerna?
Har ej UB. Bara UB uncaged. Kör samma size i uncaged som i Nmd iaf.Det är det, och båda är TTS
Just UB var jag faktiskt tvungen att gå upp en halv storlek från till exempel Stan Smith. Har för mig att jag läst att någon annan här också var tvungen att göra det.Det är det, och båda är TTS
US 11 i Stan Smith
US 10.5 i NMD PK
US 11.5 i ultra boost
Ladda då ner appen så slipper du oroa digJust UB var jag faktiskt tvungen att gå upp en halv storlek från till exempel Stan Smith. Har för mig att jag läst att någon annan här också var tvungen att göra det.