Glömde tacka dig för tipset, men laddade precis ner appen och se på fanLadda då ner appen så slipper du oroa dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde tacka dig för tipset, men laddade precis ner appen och se på fanLadda då ner appen så slipper du oroa dig![]()
Dessa blev mina förstaTänkte köpa ett par common projects, ska man köra vita , svarta, ljusgråa eller svarta med vit sula , har ingen av dom än så länge!
Snyggt! Märke och modell på jeans? @Guskleto
De var ju tråkigt att höra:/ Men sjukt fin färg på reservbrallorna iafDet är ett par Lindeberg som säkert är två år gamla. Jag är den typen av person som kan ha flera brallor men alltid har en favorit som är det par jag använder. Tyvärr så gick favoriten sönder och nu är det reservbrallan som tjänar tills alla reor är slut och jag kan köpa ett nytt par Lindeberg.![]()
Dessa kom in idag
![]()
![]()
Lanvin tycker jag inte är obekväma någonstans!jäkligt frästa, hört att dom är obekväma pga lack kanten, återkom gärna med åsikter!
Det ska du va!!Mycket nöjd med dessa.![]()
![]()
Rätt schyssta? Du menar riksfeta!Rätt schyssta ändå, bra att man behöll..
![]()
Bland dom bästa skorna jag har är ett par likadana fast blanka!Rätt schyssta ändå, bra att man behöll..
![]()
Sneakrs swedenBoost boost..
![]()
Ser riktigt feta ut!Saucony shadow 6000 premium...
![]()
Ja dom är feta. Ruskigt bra material ocksåSer riktigt feta ut!
Jag har ett par Saucony!Ja dom är feta. Ruskigt bra material ocksåFyndade på Caliroots rea.
Någon annan som äger Saucony?
Grymma! Vita eller blå? Langa bildJag har ett par Saucony!
Ett par Saucony x Universal Works Original Shadow
Har dom blåa! Dom ligger just nu i en flyttlåda i släpet bakom mig, men fixar en bild så fort jag packat upp domGrymma! Vita eller blå? Langa bild![]()