Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart?Funderar på dessa.
![]()
Woodbury Common, New York.
Lär gå snabbt att sälja på typ BlocketKlickat hem ett par ultra boost uncaged i nya navy i strl 44 2/3 som jag inte tror jag vill ha kvar. De är oanvända, tror ni det är lätt att sälja dem ifall jag bestämmer mig för det? Har annars retur så jag bara kan lämna tillbaka...
![]()
Inga problem att säljaKlickat hem ett par ultra boost uncaged i nya navy i strl 44 2/3 som jag inte tror jag vill ha kvar. De är oanvända, tror ni det är lätt att sälja dem ifall jag bestämmer mig för det? Har annars retur så jag bara kan lämna tillbaka...
![]()
Kommer inte vara något problem att sälja på rätt ställeKlickat hem ett par ultra boost uncaged i nya navy i strl 44 2/3 som jag inte tror jag vill ha kvar. De är oanvända, tror ni det är lätt att sälja dem ifall jag bestämmer mig för det? Har annars retur så jag bara kan lämna tillbaka...
![]()
Om du inte får mer för de, är det väl bara stökigt att sälja och inte lämna tillbaka?Klickat hem ett par ultra boost uncaged i nya navy i strl 44 2/3 som jag inte tror jag vill ha kvar. De är oanvända, tror ni det är lätt att sälja dem ifall jag bestämmer mig för det? Har annars retur så jag bara kan lämna tillbaka...
![]()
Ja kanske det, men säljer hellre till inköpspris till någon ksare än lämnar tillbakaOm du inte får mer för de, är det väl bara stökigt att sälja och inte lämna tillbaka?![]()
Fasen va synd på storleken. Hade de varit större hade jag inte tvekat.Någon som är intresserad utav ett par Adidas Stockholm UK9 LNIB? Box och tags finns gvs kvar.
Har i princip tyckt det varit "synd" att använda dessa, och nu tycker jag att de mest samlar damm så gör hellre plats för nytt! PM vid intresse
![]()
Min storlek. Är det något limiterat påhitt med fantasipriser? Annars kan jag tänka mig att träna i ett par sådana.Någon som är intresserad utav ett par Adidas Stockholm UK9 LNIB? Box och tags finns gvs kvar.
Har i princip tyckt det varit "synd" att använda dessa, och nu tycker jag att de mest samlar damm så gör hellre plats för nytt! PM vid intresse
![]()
Vet inte hur pass eftertraktad den är men om den går att sälja när som så varför inte behålla tills dess?Hm behålla eller sälja
![]()
![]()
Tror inte den är särskilt eftertraktad egentligen men ingen större koll. Kan självklart använda dem och senare sälja men är osäker över hur mycket jag tycker om dem och isåfall känns det bättre att lägga pengarna på några andra skor.Vet inte hur pass eftertraktad den är men om den går att sälja när som så varför inte behålla tills dess?
Det låter som du inte vill behålla så gör det enkelt och returnera eller säljTror inte den är särskilt eftertraktad egentligen men ingen större koll. Kan självklart använda dem och senare sälja men är osäker över hur mycket jag tycker om dem och isåfall känns det bättre att lägga pengarna på några andra skor.
Haha jag köpte dem på ett ganska udda ställe. Var i Karlstad några dagar och gick in i intersport där någonstans, såg dem, rätt storlek framme, testade och blev kärJävla käbbel, antingen så behåller man eller så säljer man. Hur jävla svårt ska det vara..
OnT - Vem fixar svarta ultraboost.. Mina presto blev slaktade när jag besteg ett berg. Vart köpte du @joF ?