![converse-chuck-ii-details.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.brandchannel.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F07%2Fconverse-chuck-ii-details.jpg&hash=d551a9451683c7cd4070d0cb29567dbf)
Köpte de svarta med vit sula. Ville köpa de helsvarta men snålade ur, dessa kostade bara typ 700kr med gratis frakt från sporamore. Kanske köper helsvarta också om dessa är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Köpte de svarta med vit sula. Ville köpa de helsvarta men snålade ur, dessa kostade bara typ 700kr med gratis frakt från sporamore. Kanske köper helsvarta också om dessa är bra.
Hamburg är riktigt bra!Köpte ett par Hamburg häromveckan. Förvånansvärt sköna för att vara så platta.
![]()
WowJordans och guldsub
![]()
Du får avlägga rapport om ultraboosten håller färgen även vid användning eller om den spricker
Vart fan är uncaged någonstans. Hittar ej på cali.
Tips till de som vill ha vanliga röda. Re-stockade på adidas hemsida
Crep är bossBeställde precis sådan här impregneringsspray till mina nya sneakers. Någon med erfarenhet?
Dum fråga möjligen men vad är skillnaden på olika sprayer? Jag köpte bara någon randomCrep är boss
Inget slår Nike, så är det bara. Dessa är i alla fall delvis Nike.@yonsson, klokt att byta mot helsvarta.
Dämpningen är ok, inget att hämta emot andra nike skor så därav blir mina stående iaf. Men får kanske börja rasta de..![]()
Tycker guld texten gör det rätt bra ändå! Dessa kom med UPS idag! (svennepölsen kastade sig min svåger över)Exakt
Synd att man måste leva med guldtext bara för man vill ha en vettig plös...
haha hur länge har du suktat efter den där subben nu? Börjar det inte bli dags att slå till..?Jordans och guldsub
![]()
Haha, sant!haha hur länge har du suktat efter den där subben nu? Börjar det inte bli dags att slå till..?![]()