Mrsheepshooter
Silver
Riktigt stiliga! Tänkte köpa dem i den färgen men det fick bli ett par vinröda, ruggigt bra kvalitet tycker jag.Dessa kom in idag
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt stiliga! Tänkte köpa dem i den färgen men det fick bli ett par vinröda, ruggigt bra kvalitet tycker jag.Dessa kom in idag
![]()
![]()
Vinröda är riktigt snygga också, blir nog ett till par lanvin snart måste bara bestämma färgRiktigt stiliga! Tänkte köpa dem i den färgen men det fick bli ett par vinröda, ruggigt bra kvalitet tycker jag.
Äntligen
![]()
![]()
5k?Vad kan man begära för helsvarta yeezy 350 använda några ggr men i fint skick? Utan tillbehör troligen.
Tror du? Känns som att det finns oanvända full-set för det priset ute, kollade lite snabbt på blocket. Storlek uk9 iofs vilket bör vara eftertraktat?
Är dom i bra skick lär man kunna få runt 5k för en 9a.Tror du? Känns som att det finns oanvända full-set för det priset ute, kollade lite snabbt på blocket. Storlek uk9 iofs vilket bör vara eftertraktat?
Vanliga eller Uncaged?Tips. Var inne på adidas Kungsgatan/Sveavägen. Hade massor UB i lager i flera färger och storlekar.
Uncaged.Vanliga eller Uncaged?
Jag älskar dem, tycker absolut du bör ge dem vinröda en chansVinröda är riktigt snygga också, blir nog ett till par lanvin snart måste bara bestämma färg![]()
grymt. jag klippte dem. aldrig testat uncaged förut. sköna?Finns ett par 42or kvar på caliroots hemsida för den som är sugen på helsvarta.
https://m.caliroots.se/search/searchbytext?key=Uncaged
![]()
Snyggt. Tycker att dom är svinsköna. Bättre än vanliga UB och nmd r1grymt. jag klippte dem. aldrig testat uncaged förut. sköna?
edit. trodde dom reserverades när jag la den i korgen. tydligen inte.måste ha snubblat på mållinjen. får kolla in adidasaffären nu när jag ändå är i storstan!
edit 2: fick tag i ett par vita uncaged på sneakernstuff!!
Vad jag har hört så är även multicolor på väg in i samlingen ;-) @fredrik!Well done tiger, men du saknar guld.
Du kommer inte att ångra dig. Mina vita är mina favoritskorDööööööör hur snygga dessa är, men känns ovärt atm att lägga 1,8kkr på ett par skor
![]()
Man tvättar dom efter varje användning och sen när dom är slitna nog slänger man dom och köper nya. Det är ju en vanlig modell precis som alla nmd/UB. inget att vara rädd omKöpte ett par Nike Cortez Ultra Moire. Hur sköter man bäst om såna här skor egentligen?
![]()
Ultra Moire varianterna är ju skitenkla att ta hand om, speciellt när de är svarta. Torka av med en fuktig/blöt trasa efter användning och skrubba lite på sulan med jämna mellanrum så håller de hur länge som helst. Mina Air Max Ultra Moire ser helt nya ut efter hård användning i sommar.Köpte ett par Nike Cortez Ultra Moire. Hur sköter man bäst om såna här skor egentligen?
![]()
Dööööööör hur snygga dessa är, men känns ovärt atm att lägga 1,8kkr på ett par skor
![]()
Synd att du har en sådan gräns, för du missar du världens skönaste sko, Ultra BoostSjysta! Min smärtgräns går vid 1500kr. Över det så börjar jag gulla och larva mig med skorna.
Tack, låter bra! Det var just sulan jag funderade över. Tror inte att jag haft sån här mjuk skumgummi-sula förut. Eller vad det nu är.Ultra Moire varianterna är ju skitenkla att ta hand om, speciellt när de är svarta. Torka av med en fuktig/blöt trasa efter användning och skrubba lite på sulan med jämna mellanrum så håller de hur länge som helst. Mina Air Max Ultra Moire ser helt nya ut efter hård användning i sommar.
Tack för svar även fast du fick det att låta som att jag hypade dom en aning. Tycker bara att skitiga skor är fula och vill försöka hålla dom fina så länge som möjligt.Man tvättar dom efter varje användning och sen när dom är slitna nog slänger man dom och köper nya. Det är ju en vanlig modell precis som alla nmd/UB. inget att vara rädd om
Synd att du har en sådan gräns, för du missar du världens skönaste sko, Ultra Boost![]()