• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Tack, låter bra! Det var just sulan jag funderade över. Tror inte att jag haft sån här mjuk skumgummi-sula förut. Eller vad det nu är.

Tack för svar även fast du fick det att låta som att jag hypade dom en aning. Tycker bara att skitiga skor är fula och vill försöka hålla dom fina så länge som möjligt. :)
Det var inte meningen, sorry. Jag brukar tvätta av skorna efter varje användning och sen använder jag ett par skor Max 1-2ggr i månaden. Det är det bästa sättet att hålla dom fräscha.

Köpte ett par Nike Cortez Ultra Moire. Hur sköter man bäst om såna här skor egentligen?
upload_2016-8-15_15-33-22.png
En liten tvätt då och då så håller de sig fina. De här köpte jag i december 2012 och har använt en hel del som vinterskor. Fortfarande fräscha och håller måttet:D
2016-08-15 04.29.26 1.jpg

Det var inte meningen, sorry. Jag brukar tvätta av skorna efter varje användning och sen använder jag ett par skor Max 1-2ggr i månaden. Det är det bästa sättet att hålla dom fräscha.
1-2ggr i månaden??? Hur många skor har du egentligen? Låter som ett väääldigt överdrivet sätt för att hålla dem fräscha.

1-2ggr i månaden??? Hur många skor har du egentligen? Låter som ett väääldigt överdrivet sätt för att hålla dem fräscha.
Det är roligare att variera när man samlar på dom. Det är cirka 100par i garderoben/källaren/förrådet.
Alla i sina original kartonger. Hälften är Special/Limited (alltså Limited på riktigt och inga yeezy som släpps i flera tusen exemplar)

Senaste tiden har det dock fokuserats mer på klockor än sneakers.

Det är roligare att variera när man samlar på dom. Det är cirka 100par i garderoben/källaren/förrådet.
Alla i sina original kartonger. Hälften är Special/Limited (alltså Limited på riktigt och inga yeezy som släpps i flera tusen exemplar)

Okej, då är det en annan femma:rolleyes:

Kräver massa bilder :)

eftersom uncaged var så jävla bra så är jag givetvis redan lack för att jag inte köpte ett par grå också. nu lyckas jag inte hitta dem någonstans. nån som vet var jag kan få tag på ett par? eller som vet om dom restockar ofta? ;)

eftersom uncaged var så jävla bra så är jag givetvis redan lack för att jag inte köpte ett par grå också. nu lyckas jag inte hitta dem någonstans. nån som vet var jag kan få tag på ett par? eller som vet om dom restockar ofta? ;)
Lär komma en restock. Håll utkik på adidasalerts på twitter

image.jpeg

Dagens. Svarta tubular nova pk. Tycker de är grymma och den här cwn vart inte lika hypad som de svart/grå som släpptes i samma veva vilket är konstigt då jg tycker den här är grymmare.

Tillbaka
Topp