Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns i storlek 40-43 1/3 på sportamore.Galet feta! Vartifrån?
Ångrar lite nu att jag inte behöll mina svartgråa uncaged. Röda är inte heller helt fel men känns som om färgerna skär sig på helröda. Bilden från p&f som har uk 8 & 9 i lager.
![]()
Junkyard har uncaged inne
![]()
Skitsnygga men gillar inte att färgerna skär sig. Blir att beställa från junkyard om min storlek finns inneGråa är lite snyggare men de där röda är ju skitsnygga. Kul med färg också!![]()
Hittade min storlek tror jag. Oklara storlekar på hemsidan i mobilen iaf. BeställdeSkitsnygga men gillar inte att färgerna skär sig. Blir att beställa från junkyard om min storlek finns innetack för tipset
Aa, ingen aning ifall de var US eller UK 10 jag tog nu. Annars får jag väl skicka tillbaks dem i värsta fallHittade min storlek tror jag. Oklara storlekar på hemsidan i mobilen iaf. Beställde![]()
Någon som kommer hänga på låset hos SNS?
Jag är riktigt sugen på de vit/svarta!
![]()
![]()
Nu äger jag tre par Saucony.Ja dom är feta. Ruskigt bra material ocksåFyndade på Caliroots rea.
Någon annan som äger Saucony?
Fick hem dessa idag...Nu äger jag tre par Saucony.
Beställde precis dessa godingar för 500 pistoler.
![]()
Nu äger jag tre par Saucony.
Beställde precis dessa godingar för 500 pistoler.
![]()
Ja, den var fan riktigt lökig.Haha vilken underbar bild!
Spara pengarna till nån bättre release istället..Fan vad feta. Alla finns på zalando som unisex. Måste motstå. Gråa och mint är galet bra.![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för att du tipsa! Beställde ett par precisJunkyard har uncaged inne
![]()
Tvärfejk! Mönstret ska gå bakåt, inte rakt uppåtServitören på en bar i Kalymnos rockar Yeezy.. Är de äkta? Tveksamt..
![]()