Vad jämför du med som är "normalt"?Jag har normalt storlek 44 i skor och jag beställde ett par ultra boost uncaged i storlek 44. Är det för lite? Läste lite efteråt att vissa säger att man ska ta lite större än normalt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad jämför du med som är "normalt"?Jag har normalt storlek 44 i skor och jag beställde ett par ultra boost uncaged i storlek 44. Är det för lite? Läste lite efteråt att vissa säger att man ska ta lite större än normalt..
De flesta skor jag har är storlek 44Vad jämför du med som är "normalt"?
Hur mycket blev det? Gissar på 542g per parInväger mina UB Uncaged LTD idag
![]()
Varit sugen på dessa många gånger! Galet fina.
Alltid END.Brukar ni beställa sneakers från utlandet? Var handlar ni då?
Går säkert att hitta på deras sida, men vad kostar frakt samt hur lång tid brukar det ta?Alltid END.
9 euro, men ibland fri frakt kampanjer så prenumerera på nyhetsbrevet. Tar ungefär 1 vecka från London.Går säkert att hitta på deras sida, men vad kostar frakt samt hur lång tid brukar det ta?
Tack för tipset![]()
Grymt, tack för informationen. Handlat 11 sneakers på under ett halvår.. detta är minst lika farligt som klockor.9 euro, men ibland fri frakt kampanjer så prenumerera på nyhetsbrevet. Tar ungefär 1 vecka från London.![]()
WWW.flightclub.comBrukar ni beställa sneakers från utlandet? Var handlar ni då?
Dior Homme..![]()
Vilken modell är det där?Förbannat nöjd.
![]()
Sneakers från Lanvin, finns på T.ex MrporterVilken modell är det där?
FlightclubTips på affärer i New York med sneakers? Inte de vanliga Foot Locker, Champs osv utan lite mer specialinriktade affärer?
Är på genomresa i New York den 1/9 och har 28h i stan så tänkte se om jag kunde hitta nåt kul.
Där har jag varit nån gång. Där alla skor står inplastade?Flightclub
812 Broadway
New York, NY 10003
Precis. Dom har ju ganska mycket specialskor och väldigt limiterade. Så förstår att dom är inplastade.Där har jag varit nån gång. Där alla skor står inplastade?
Blandade ihop dem med axel Arigato. Har liknade från AA men utan hålen på sidornaSneakers från Lanvin, finns på T.ex Mrporter