• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Subby

Rolex
Missade dagens release så jag tröstar mig med Game Royal 1:eek:r istället :)

88EA44D3-9FD1-43DB-B192-84BC1744F8CD.jpeg
 
H

Hysteria

Guest
Lustigt det där. Verkar ha kommit en uppsjö av ”fräscha vita sneakers” senaste 2-3 åren. Trodde CP skulle va lite bättre material/kvalite ändå, samtidigt som man undrar över alla de nya företagen som tar 1.5-2k för sina sneakers vilka uppenbarligen är trash
 

Kessler

Rolex
Har inte ägt ett par Nike sen typ 1997. Men blev sugen på ett par Air Jordan 1 i originalfärgen. Är de svåra att få tag på eller dyker de upp då och då?

Alltså dessa:
air-jordan-i-1-high-og-chicago-official-01.jpg
 

Subby

Rolex
Har inte ägt ett par Nike sen typ 1997. Men blev sugen på ett par Air Jordan 1 i originalfärgen. Är de svåra att få tag på eller dyker de upp då och då?

Alltså dessa:
air-jordan-i-1-high-og-chicago-official-01.jpg

Kan säga att de är omöjliga att få tag på ifall du inte vill hosta upp några tusen lappar över listpriset.

edit: finns på stockx för dryga 20k
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Vad är känslan kring OPP France?
Har två par och kvaliteten upplevs som mkt god. De vita är klart en av de bekvämaste skor jag ägt på år! Bra tyngd i skorna också. Fick hem ett par i veckan som jag beställde i mitten av april. Så just nu leveransproblem och mkt frustration på deras insta från kunderna. De skeppas från Kina och man åker på 86:- i tull och moms. Petitess men framgår inte vid beställning. Mailar man dem får man bra rabattkoder innan köp!! Så jag är mkt nöjd......kul att man också är ensam att bära dem......aldrig sett live på stan......
 
Senast ändrad:

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Behöver nytt att gå i. Ska funka både för power walks, men också kunna bäras till jeans osv.

Gillar dessa, men vad mer ska man kika på?

cm997hbp_nb_03_i
 
Någon som äger sneakers från A Days March här? Värda pengarna? Bekväma eller skoskav-deluxe? Kvalité? Tycker de ser ut att vara fullgoda alternativ till 'dressade sneakers' för det dubbla priset.
 
Topp