• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Riktigt snygga, vart köpte du dom? 👍 Jag kör vidare på dessa i vår.

35E5C9ED-4816-4D46-83AF-3B59CFD746D8.jpeg
Sns. Var 40% och hittade en rabattkod med extra rabatt så landade på typ 750kr :D

Snygga!
 

falten

Cartier
Har du någon bild på? Hittade ett ställe med min storlek kvar och mina boost från typ 16 har tyvärr gett upp! Ser roligare ut än vanliga boost.

Hur är sulan jämfört med boost?
Gick ett varv i dem , de är jäkla sköna , mindre studsiga än boost men bara positivt i min mening, luftiga och nästan ihåliga under sulan så blir perfa på sommaren, tryck på köp! Jag kör samma storlek på mina ultra boost som dessa..
E29AD026-9D19-4213-9302-B56ED28D0269.jpeg
39F4FD5F-3879-4EF0-B21F-5FABA04DA9FE.jpeg
 

RosaCasio

Cartier
Bättre fredag kan det fasen inte bli, första dagen efter Corona ut i samhället igen och få hämta dessa 😍😍 jäkla tur med SNS på sistone 🙏

E3C19B9F-E81E-47F9-A971-B82D35930C31.jpeg
Känns som SNS premierar lojala storkunder. Polare som köpt hos dem i 20 år på nätet vinner typ var femte raffle. Han fick också tag på två par Sacai i veckan.
Själv var det ett år sen jag vann.
 
H

Hysteria

Guest
Känns som SNS premierar lojala storkunder. Polare som köpt hos dem i 20 år på nätet vinner typ var femte raffle. Han fick också tag på två par Sacai i veckan.
Själv var det ett år sen jag vann.
Tror också det. Dessutom har de flera gånger kickbannat konton med suspekt aktivitet (botting). Bara hoppas Nike/snkrs tar efter.
 
Vilka sidor deltar ni i raffles ifrån? Förstår ju givetvis beroende på vilket släpp man är ute efter, men generellt. Vilka är legit?

jag kör Nike, SNS & End.
 

falten

Cartier
Känns som SNS premierar lojala storkunder. Polare som köpt hos dem i 20 år på nätet vinner typ var femte raffle. Han fick också tag på två par Sacai i veckan.
Själv var det ett år sen jag vann.
Ser iofs inget problem att premiera folk som handlar hos dem, är väl att vara trogen sina kunder. Storkund är jag inte, vunnit en raffel hos dem. Bättre att de släpper länk till kunder med first come first än att bottar skall sno åt sig allt...
 

RosaCasio

Cartier
Utöver vita sneakers, så gillar jag New Balance 574. Tidigare i veckan blev det ytterligare ett par i färgen burgundy. Modellen som funnits sedan 1988 får väl anses vara en klassiker och finns i en uppsjö av färger och färgkombinationer.
2E527366-7600-4D9C-A3F5-AD7C59E23950.jpeg
Bästa skon, tills den släpper i formen och blir lite stor.
Men å andra sidan blir det då dags att köpa nya sneakers.
 

RosaCasio

Cartier
Det låter ju inte nice. Dock inget jag känt av än. Det blåa och svarta paret är ändå från juni 2018 och januari 2019, men används i rotation med en hel del andra skor.
Jag är väldigt dålig på att rotera bland skorna tyvärr, sen amvänds alla skor också som fotbollsskor på helgerna när grabben och hans polare behöver nån som står i mål haha.
 

sthlmcity

Omega
Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
 
Topp