Självklart val idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dunk id kom idag snabbt!
Kul med Marie Nordström!
Funkar impregneringen bra på textildojjor?Lite vård och skydd idag.
Absolut den är för bilklädsel men jag har den på både skor och soffa.Funkar impregneringen bra på textildojjor?
Det låter toppen, var köper du den?Absolut den är för bilklädsel men jag har den på både skor och soffa.
Där jag köper alla mina bilvårdsprodukterDet låter toppen, var köper du den?
Grymma!! Har ett par själv! Var köper du dina?Utökade mitt Saucony-innehav iom dagens leverans. Älskar det där jävla märket mer och mer. Det här är mitt 6:e par (tror jag) och mitt 4:e av denna modell som heter Jazz.
Jazz har f.ö funnits i Sauconys sortiment sedan 1981 och har alltid sett likadana ut i grundutförandet.
Sparade ner en annons från tidigt 80-tal.
Edit: Älskar det där jävla märket.
Edit 2: Om ni ska handla så köp 1/2 strl större än ni brukar ha.
Tack! Dom är svinbra. Har köpt på lite olika ställen, senast Caliroots. Dock så kom paketet fr Footway så jag gissar på nåt samarbete där. Kan va lite svårt att hitta nån butik med brett sortiment. Fick tips om karltex.se som jag såg hade några modeller. Sen vet jag att Sneakersnstuff har lite grann också.Grymma!! Har ett par själv! Var köper du dina?
Tack! Dom är svinbra. Har köpt på lite olika ställen, senast Caliroots. Dock så kom paketet fr Footway så jag gissar på nåt samarbete där. Kan va lite svårt att hitta nån butik med brett sortiment. Fick tips om karltex.se som jag såg hade några modeller. Sen vet jag att Sneakersnstuff har lite grann också.
Innehåller väl en massa PFAS?På ämnet impregnering. Denna är sjukt bra. Kör på alla skor förutom läder.
Inte en aning.Innehåller väl en massa PFAS?
Var under företagsrekonstruktion ett tag, men vet inte vad som skedde sedan.Footway har köpt upp Cali. Fattade aldrig om de konkade eller vad som hände men hemsidan var ju död ett antal månader för ett tag sedan.
Lite synd. Alltid varit bra butik.
Fast nu funkar ju caliroots-sidan och dom har i mina ögon ett lika bra sortiment som förut. Missade den ”döda” tiden så jag har gått lyckligt ovetande. Blev dock förvånad när skorna kom från Footway, men sket i det.Footway har köpt upp Cali. Fattade aldrig om de konkade eller vad som hände men hemsidan var ju död ett antal månader för ett tag sedan.
Lite synd. Alltid varit bra butik.
Mest obekväma sneakers jag haft i hela mitt liv. Kvalitén stod inte i paritet till priset heller enligt mig.Vad tycker tråden om common project achilles low?