Psykel
Pandion
Spännande färgskiftningar!Ny billig rackare från loppis - oklart märke (?) vet någon något? gillar den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande färgskiftningar!Ny billig rackare från loppis - oklart märke (?) vet någon något? gillar den!
Nice! Och trevligt med två visare! Tanks ska i min mening helst ha två visare, och i nödfall subsekund. Centrumsekund går ganska bort för min del.Hittade denna på en loppis för inga pengar alls. Riktigt trevlig size och väldigt tunn.
Här kommer två bilder till. En i profil och en i solljusNice! Och trevligt med två visare! Tanks ska i min mening helst ha två visare, och i nödfall subsekund. Centrumsekund går ganska bort för min del.
Har du nån bild i profil för att visa tunnheten?
Mycket bra!Här kommer två bilder till. En i profil och en i solljus
Fin, ångrar lite att jag sålde min gold filled.Idag fick guldtanken ut på lite äventyr!
Mjo. Kommer säkert ångra när jag säljer också. Har en gold filled Hamilton, och sen denna solida 14k Bulova.Fin, ångrar lite att jag sålde min gold filled.
Bulovan är så fin!Mjo. Kommer säkert ångra när jag säljer också. Har en gold filled Hamilton, och sen denna solida 14k Bulova.
Trattenexet? Isåfall kan jag sluta ha ångest över att jag inte budade.
Nytt in - blåa & goa visare
Exakt la maxbud 800 & där hamnade den, prick. Nöjd!Trattenexet? Isåfall kan jag sluta ha ångest över att jag inte budade.
Omega T17 är ju en hit. @bernoulli har min gamla och den är toksnygg.Behovet av en tank har sakta smugit sig på. Cariter är ju graalen men tror jag ska jaga rätt på någon vintage först.
Finns Omegas gamla tank i stål?
Seikoquartzen ovan var ju riktigt snygg.
Finns vintage Cartier... Beroende på vad du kallat tank finns det mycket från många olika tillverkare. Bara att börja plöja igenom ebay osv. Satsa på boetter i solitt material och inte belagda. Hittar man äldre vattenskyddade är de lite extra trevliga.Behovet av en tank har sakta smugit sig på. Cariter är ju graalen men tror jag ska jaga rätt på någon vintage först.
Finns Omegas gamla tank i stål?
Seikoquartzen ovan var ju riktigt snygg.
Stämmer! Har postat några bilder tidigare i tråden @herr_raevOmega T17 är ju en hit. @bernoulli har min gamla och den är toksnygg.
Det gör du rätt i!Dammar av tanken idag!
Tack! Gillar den mkt, borde faktiskt bära den oftareDet gör du rätt i!
Fin, den där!
Tack! Inte i nuläget, tyvärr.Vilken fin tanksamling! Speciellt hopparen och bananen. Hopparen är möjligen inte till salu?
Hade span på den! Mycket fin! Grattis!Nyinkommen överraskande bra Monel, 26 x 32mm.