• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden med (vintage) tanks

Nytillskott i guld - helnöjd! :)
1D4805DC-0D2C-43EC-B66D-ADCCD9065BA7.jpeg
Ser intressant ut, saknar sekundvisare och kanske ommålad? Fin boett.

Har ingen chans mot Cartier och banan-tanker. Tur de är lite olika så man kan variera.
Lite som att jämföra äpplen, päron och bananer iofs. Så klart att en Cartier med VC-verk i gulguld är en ädlare klocka än en bruksig sportklocka - helt olika typer av ur. Finns där nån Cintrée på forumet? För den vinner ju isåfall... ;)

Lite som att jämföra äpplen, päron och bananer iofs. Så klart att en Cartier med VC-verk i gulguld är en ädlare klocka än en bruksig sportklocka - helt olika typer av ur. Finns där nån Cintrée på forumet? För den vinner ju isåfall... ;)
Njae, skrev ju iofs att de är olika men kan användas till samma saker egentligen. Handlar om att jag tycker mer om de uren helt enkelt. Länge sedan jag använde Reverson.

Aldrig sett en Tank Cintrée på forumet.

Det är sant, tyvärr så har jag förlagt den någonstans. Kan säga att den är mycket saknad för tillfället, hade planer på att slänga på ett läder precis innan den försvann. Men den lär dyka upp när tiden är rätt:)

Tillbaka
Topp