Ser intressant ut, saknar sekundvisare och kanske ommålad? Fin boett.Nytillskott i guld - helnöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser intressant ut, saknar sekundvisare och kanske ommålad? Fin boett.Nytillskott i guld - helnöjd!
Ingen aning, gillar den iallafall. Tack!Ser intressant ut, saknar sekundvisare och kanske ommålad? Fin boett.
Grymt fin!Novoris
Tack! Fick den på loppis idagGrymt fin!
GillasNovoris
Om jag inte ställt mig i kö redan så gör jag det nu Fantastiskt trevlig!Härligt med sommar så det äntligen går att framhäva de blånerade indexen och visarna på bild.
Tack!Om jag inte ställt mig i kö redan så gör jag det nu Fantastiskt trevlig!
Bästa tanken på KS! Ja, efter min Reverso då!Härligt med sommar så det äntligen går att framhäva de blånerade indexen och visarna på bild.
Säker? Får dra ihop till tank-tävlig tror jag.Bästa tanken på KS! Ja, efter min Reverso då!
Haha, helt baserat på min egen smak alltså! Men ja, vi kan väl utse Klocksnacks pansargeneral!Säker? Får dra ihop till tank-tävlig tror jag.
Fullt rimligt att tävla i klockor!Haha, helt baserat på min egen smak alltså! Men ja, vi kan väl utse Klocksnacks pansargeneral!
Tror nog din reverso tar priset i mitt tycke.Fullt rimligt att tävla i klockor!
Har ingen chans mot Cartier och banan-tanker. Tur de är lite olika så man kan variera.Tror nog din reverso tar priset i mitt tycke.
Lite som att jämföra äpplen, päron och bananer iofs. Så klart att en Cartier med VC-verk i gulguld är en ädlare klocka än en bruksig sportklocka - helt olika typer av ur. Finns där nån Cintrée på forumet? För den vinner ju isåfall...Har ingen chans mot Cartier och banan-tanker. Tur de är lite olika så man kan variera.
Njae, skrev ju iofs att de är olika men kan användas till samma saker egentligen. Handlar om att jag tycker mer om de uren helt enkelt. Länge sedan jag använde Reverson.Lite som att jämföra äpplen, päron och bananer iofs. Så klart att en Cartier med VC-verk i gulguld är en ädlare klocka än en bruksig sportklocka - helt olika typer av ur. Finns där nån Cintrée på forumet? För den vinner ju isåfall...
Ändå en väldigt tidig vattentät tankFick med denna när jag köpte ett lass mögel från tratten, inget speciellt men det är något med blånerade visare som får mitt lilla vintage hjärta att klappa till..
Läcker.Platsar som vintage trots att det är en re-issue.
Tack! Inte blyg med bilder, snarare tvärt omLäcker.
Ge oss fler bilder, var inte blyg nu.
Säker? Får dra ihop till tank-tävlig tror jag.
I den tävlingen vinner @Aurum 's bananer varenda gångTror nog din reverso tar priset i mitt tycke.