Den blev för billig för att släppa tycker jagHade span på den! Mycket fin! Grattis!
Edit. Tack btw!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blev för billig för att släppa tycker jagHade span på den! Mycket fin! Grattis!
Woot!? Fasiken vad alla fyndar hela tiden!!Exakt la maxbud 800 & där hamnade den, prick. Nöjd!
Den där gillade jag! Mycket stilig men samtidigt rätt rejäl.Longines tank
Så jäkla bra! Är den från någon större tillverkare?Hopptank
Tack, gillar den! Ingen aning faktiskt, tror inte det.Så jäkla bra! Är den från någon större tillverkare?
Mycket cool! Berätta gärna mer om den!Korspostar lite...
Verkligen! Som vanligt så köper jag först och researchar sen... har noll koll på den här. Har letat silverstämplar utan lycka, enligt auktionshuset är den från ca 1910, men ingen aning om huruvida de har koll eller ej...Mycket cool! Berätta gärna mer om den!
Grym! Har du fler bilder på tavlan? Ser fin ut!Korspostar lite...
Ska fixa när dagsljuset återvänder Med lite tur får jag in en drös mögel till imorgon, kanske dags för öl snart igen?Grym! Har du fler bilder på tavlan? Ser fin ut!
Spännande! Det tycker jag. Lite nyfiken på mögeldröset du dragit hemSka fixa när dagsljuset återvänder Med lite tur får jag in en drös mögel till imorgon, kanske dags för öl snart igen?
Den är cool och tanks ska vara små!Nu får jag också vara med här och har nu fått på ett band i rätt mått av @Josef B
(Snabb som alltid! Tack!). Den är liten men jag tycker den sitter riktigt nice. Svårt att fånga på bild men ser ut att vara två kopparskivor för tim och sekundvisningen!
Haha ja det ska de iofs! Men den är mindre än Cartier:s tanks t.ex bara det jag ville påvisaDen är cool och tanks ska vara små!
Ja riktigt cool. Är glaset vävt på långsidorna annars kan du nog lätt hitta ett bra glas till denVattentät, grym boett, grym tavla.. måste få tag i ett vettigt glas till denna. Dubbla gummipackningar i den, ovanligt?
Tack! Själva sidorna ser tämligen raka ut? Men det ju domeat "på toppen" Inget du sitter med hemma?Ja riktigt cool. Är glaset vävt på långsidorna annars kan du nog lätt hitta ett bra glas till den
Jo har några men säkerligen inte rätt size. Kan ju ta hem ngt till nästa beställning om det finns det du behöver. Ta en bild på profilen samt mät befintligt glas så kan jag kika!Tack! Själva sidorna ser tämligen raka ut? Men det ju domeat "på toppen" Inget du sitter med hemma?
Snygg! Är väldigt lik din Revue va? har oxå fått lite tankfeber så köpt flera stycken.. men ingen som fungerar.. än..Nytt i lådan. Daterad till 28/9-35