jacoby
Basic
Precis, fast svart med svart röd gummi.Vilken blev det? Vita trehandaren?
Då jag redan har en vit SARB så känns en svart urtavla lite mer roligare denna gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, fast svart med svart röd gummi.Vilken blev det? Vita trehandaren?
Är nog liknande nedåtböj på bandhornen som på C60.Någon i tråden som titat på C63 sealander elite - den i titan?
Med länk känns den prisvärd så det stänker.
En sak jag undrar är bandhornen?
De ser ut att peka rejält nedåt?
Ja, den är galet läcker och känns precis som du säger prisvärd sett till vad man får och det enda jag är skeptisk till är storleken som kan vara ett par mm för mycket.Någon i tråden som titat på C63 sealander elite - den i titan?
Med länk känns den prisvärd så det stänker.
En sak jag undrar är bandhornen?
De ser ut att peka rejält nedåt?
Det ska inte vara några problem. De är momsregistrerade i Sverige så det blir i praktiken som att handla från vilket svenskt företag som helst, moms tas ut direkt vid köp osv. Retur sker via DHL som antingen hämtar klockan hemma hos dig eller om du hellre vill lämna in hos ett ombud på egen hand med förbetald retursedel från CW.Känns ju seriöst.
- Vad kan gå fel?
Antingen gillas den eller så skickar jag tillbaka.
Undrar bara hur krångligt det är efter Brexit?
Det ska inte vara några problem. De är momsregistrerade i Sverige så det blir i praktiken som att handla från vilket svenskt företag som helst, moms tas ut direkt vid köp osv. Retur sker via DHL som antingen hämtar klockan hos dig eller om du hellre vill lämna in hos ett ombud på egen hand med färdigifylld retursedel.
Det enda man skulle kunna "åka dit" på är om växelkursen skiljer sig mellan köptillfället och återbetalningstillfället då det sker i €/£ men det är väl en parentes i sammanhanget med tanke på hur generös returpolicyn är och att varken de eller du kan påverka växelkursen (samt att det i bästa fall ändras till din fördel).
Du får handla och skriva en liten recension i tråden så kanske fler hakar på.
Vi får inte ha officiella trådar längre så den får kanske heta "stora tråden om Christopher Ward"? Trist att märket känns så underskattat, de slåss en bra bit över sin prisklass, har många innovativa designer som supercompressorn, glastavlor och är otroligt prisvärda.100 sidor! Det är verkligen inte illa. Egentligen är trådnamnet ganska ovärdigt. Lite charmigt kanske men borde det inte korrigeras nu i samband med 100-sidors firandet!? Vad säger trådrävarna?
Absolut! ”Stora tråden om Christopher Ward” eller något annat vore på sin plats vid det här laget100 sidor! Det är verkligen inte illa. Egentligen är trådnamnet ganska ovärdigt. Lite charmigt kanske men borde det inte korrigeras nu i samband med 100-sidors firandet!? Vad säger trådrävarna?
Som tidigare sagt så är de momsreggade i Sverige. Dock måste det ändå gå genom tullen. Min låg på Arlandas tull i en vecka innan de släppte igenom den. Allt gick bra utöver en liten extra väntan.Tack!
Hehe jo vi får se vad som händer.
Det handlar om stickprov och de flesta försändelser går rakt igenom tullen för direktleverans. Tråkigt oavsett så klart men det kan ju hända var man än beställer ifrån menar jag så det är inget som är specifikt för CW.Som tidigare sagt så är de momsreggade i Sverige. Dock måste det ändå gå genom tullen. Min låg på Arlandas tull i en vecka innan de släppte igenom den. Allt gick bra utöver en liten extra väntan.
Helt riktigt. Men hur är det med leveranser om det är inom EU. Jag tänker att de ska komma lättare/snabbare innan landet.Det handlar om stickprov och de flesta försändelser går rakt igenom tullen för direktleverans. Tråkigt oavsett så klart men det kan ju hända var man än beställer ifrån menar jag så det är inget som är specifikt för CW.
Stickprov sker både inom EU och även inrikes så det spelar ingen roll var paketet kommer ifrån om tullen bestämmer sig för att granska det.Helt riktigt. Men hur är det med leveranser om det är inom EU. Jag tänker att de ska komma lättare/snabbare innan landet.
Vi får inte ha officiella trådar längre så den får kanske heta "stora tråden om Christopher Ward"? Trist att märket känns så underskattat, de slåss en bra bit över sin prisklass, har många innovativa designer som supercompressorn, glastavlor och är otroligt prisvärda.
Okej! Härligt. Då klättrar vi upp på barrikaderna och kräver vår rätt! Är det TS eller Admin som kan hjälpa oss med detta?Absolut! ”Stora tråden om Christopher Ward” eller något annat vore på sin plats vid det här laget
TS kan ändraOkej! Härligt. Då klättrar vi upp på barrikaderna och kräver vår rätt! Är det TS eller Admin som kan hjälpa oss med detta?
Snyggt. Försökte tagga in men lyckades av någon anledning inte.
Min klocka kom nästan en månad innan det stod på hemsidan. Beställde i slutet av maj. Kom i andra hälften av juni men skulle kommit först i mitten av Juli.Fick ett mail i eftermiddags nu att den hade blivit despatched och nu med status "Väntar på avsändning" i DHL trackern
Det var initiala snabba ryck
Varsågod!
Varsågod!
Hur lång tid tog det för dig innan du kunde se den i spårningen? (Om du kollade dvs)Min klocka kom nästan en månad innan det stod på hemsidan. Beställde i slutet av maj. Kom i andra hälften av juni men skulle kommit först i mitten av Juli.
Snyggt! TackVarsågod!
Nytt från Chrille W!
C65 Divetimer Special Edition | Christopher Ward
Buy C65 Divetimer Special Edition at Christopher Ward.www.christopherward.com
KöptNytt från Chrille W!
C65 Divetimer Special Edition | Christopher Ward
Buy C65 Divetimer Special Edition at Christopher Ward.www.christopherward.com
1 av 150! Fett. Bra köp, grattis! Ser fram emot bilder. Och under morgondagen hoppas vi få se lite schyssta bilder från @jacoby
Ja det var inget att tveka på! Grymt pris och gillar verkligen tavlan. Sen kan man ju bara älska C65 boett angående koder så är det bara att googla.. Jag hittade en snabbt som gav 10% kändes ok! Hade den inte varit så limiterad hade jag säkert letat mer1 av 150! Fett. Bra köp, grattis! Ser fram emot bilder. Och under morgondagen hoppas vi få se lite schyssta bilder från @jacoby
På tal om bilder var det ett tag sen vi plågades av @Anatta
Fan vad nära det var att jag tryckte på köpknappen idag på en C63 svart GMT. Hade den i korgen men 100LOUPE21 gick ut igår så det blev inget. Kan förmodligen mejla och få en kod men jag avvaktar lite till. Eller vet någon en fungerande kod?
Absolut1 av 150! Fett. Bra köp, grattis! Ser fram emot bilder. Och under morgondagen hoppas vi få se lite schyssta bilder från @jacoby
På tal om bilder var det ett tag sen vi plågades av @Anatta
Fan vad nära det var att jag tryckte på köpknappen idag på en C63 svart GMT. Hade den i korgen men 100LOUPE21 gick ut igår så det blev inget. Kan förmodligen mejla och få en kod men jag avvaktar lite till. Eller vet någon en fungerande kod?