D..S..
Silver
Nu behöver de bara släppa 38mm dykaren med loggan på rätt plats!Chrille teasar om en ny C60 med skeleton. Det känns som att de har växlat upp på sistone och bara sprutar ur sig nya modeller på löpande band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu behöver de bara släppa 38mm dykaren med loggan på rätt plats!Chrille teasar om en ny C60 med skeleton. Det känns som att de har växlat upp på sistone och bara sprutar ur sig nya modeller på löpande band.
Kan nog lugnt säga att den mötts med uppskattning på olika forum.Vad tycker ni om CW C63?
C63 Sealander Automatic | Christopher Ward
Buy C63 Sealander Automatic at Christopher Ward.www.christopherward.com
Har dålig koll på de urverket, hur står de sig i den prisklassen?Kan nog lugnt säga att den mötts med uppskattning på olika forum.
Selitta SW200 är standardverk både i denna och lite högre prisklass. Dock sällan i lägre prisklass så det säger kanske nått om pris/kvalite-ratio.Har dålig koll på de urverket, hur står de sig i den prisklassese
Selitta SW200 är standardverk både i denna och lite högre prisklass. Dock sällan i lägre prisklass så det säger kanske nått om pris/kvalite-ratio.
Tack!The Sellita SW200 and 9 Best Watches That Have It
The Watch Company, TWC Japan brand watch shop features a huge selection of Rolex Watches, Omega Watches, Hublot Watches, Zenith Watches, Tag Heuer, Seiko, Citizen, and other watches at discounted prices. Our shop is located in Tokyo Nakano which is one of the famous local area in Japan for watch...www.thewatchcompany.com
Ja, @Waldorf har det va?Har någon beställt C63 GMT i grönt än?
Just det, det har jag också ett minne av nu när du säger detJa, @Waldorf har det va?
Då köper jag din gröna om jag inte redan köpt enJajamensan... Tusan ta dem om det kommer en med blå safirtavla nu...
Var det ingen här som köpte en vit C63 GMT redan vid släppet, eller har jag bara fått för mig det? Jag är oerhört sugen på att klicka hem en, men har på något vis ändå lyckats hejda mig.Någon med vit C63 GMT som vill dela med sig av intrycken? Tycker att kontrast mellan tavlan, index och visare gör att känns hyfsat lättavläst men har inte sett den live. Annars verkar det som att C63:ans boett är fantastiskt fin.
Kanske läge att bli med CW igen
Otroligt hur länge du lyckats hålla dig nu .Var det ingen här som köpte en vit C63 GMT redan vid släppet, eller har jag bara fått för mig det? Jag är oerhört sugen på att klicka hem en, men har på något vis ändå lyckats hejda mig.
Här finns några: https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-christopher-ward.52531/page-106Otroligt hur länge du lyckats hålla dig nu .
Jag är rätt säker på att den synts i tråden men kan inte minnas vem. Scrolla bakåt ett par sidor så lär den dyka upp.
Det var en som lade upp lite bilder på FB då han själv saknade vettiga IRL-bilder innan köp.Har någon beställt C63 GMT i grönt än?
Om det visar sig att de ska hålla på skjuta på beställningar som är lagda ska jag avbryta min beställning. Tänker inte ligga ute med 8k till CW i väntan på en klocka. Då beställer jag hellre när allt finns på plats.Aj aj aj Skulle gå in och beställa C63 Steel Bracelet nu men hittar inte den i listan mer. Finns bara titanium…
Är det möjligt att det är någon typ av stål/järn brist i för de som tillverkar CWards länkar?
Dem har skjutit fram den blåa c63 till ”Pre-order for early Nov 2021”
Nope. Ingen fullmakt nödvändigt vad jag vet. Jag behövde inte lämna någon iafTråkig första post för mig. Det blir en roligare post när pjäsen har dykt upp (förhoppningsvis på onsdag ). Jag har sökt i tråden att C.W. löser moms och tullavgifter. När ni andra beställt, har ni fått lämna fullmakt ang. tull till DHL ändå?
De är momsregistrerade i Sverige så behövdes ingen fullmakt eller liknande.Tråkig första post för mig. Det blir en roligare post när pjäsen har dykt upp (förhoppningsvis på onsdag ). Jag har sökt i tråden att C.W. löser moms och tullavgifter. När ni andra beställt, har ni fått lämna fullmakt ang. tull till DHL ändå?
Nope. Ingen fullmakt nödvändigt vad jag vet. Jag behövde inte lämna någon iaf
Tack! Har mejlat C.W på deras customerduties-adress och frågat nu. Skriver svaret här sedan så fler kan få info till kommande köpDe är momsregistrerade i Sverige så behövdes ingen fullmakt eller liknande.
Ja, jag tror att det är något nytt som DHL har infört. Jag har inte besrällt från CW på länge men har varit tvungen att lämna fullmakt för andra DHL-försändelser.Tråkig första post för mig. Det blir en roligare post när pjäsen har dykt upp (förhoppningsvis på onsdag ). Jag har sökt i tråden att C.W. löser moms och tullavgifter. När ni andra beställt, har ni fått lämna fullmakt ang. tull till DHL ändå?
Tyvärr inte. Däremot har cw en ganska generös returpolicyFinns det återförsäljare av CW i Sverige? Jag är väldigt intresserad av en C1 Moonglow men skulle gärna vilja känna och klämma innan jag betalar så mycket för en klocka.
Aah tack! Hade gärna köpt en begagnad. Känns inte som de är så vanliga på andrahandsmarknaden i Sverige. Får kanske överväga nyköp.Tyvärr inte. Däremot har cw en ganska generös returpolicy
Edit: bjussigare än så kan jag ju faktiskt vara. Här är en länk där du kan läsa mer: