Bestämde mig snabbt för den vita Sealandern men skulle bara kika runt lite först, när jag skulle beställa var den borta Någon som avyttrar en vit C63:a?Passa på, årets första CW rea har börjat:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bestämde mig snabbt för den vita Sealandern men skulle bara kika runt lite först, när jag skulle beställa var den borta Någon som avyttrar en vit C63:a?Passa på, årets första CW rea har börjat:
Refraktion. Ljusstrålarna bryts med olika vinkel i olika material.Hur förklarar man detta fenomen. Klar tavla, blir perfekt spegel under vattnet?
Känns som nått man borde ha lärt sig i högstadiet typ...Refraktion. Ljusstrålarna bryts med olika vinkel i olika material.
Jag kan tänka mig att det är exakt då man lärde sig det. I fysiken med han läraren som stod lite för nära och var lite för entusiastisk att visa saker.Känns som nått man borde ha lärt sig i högstadiet typ...
I fysiken med han läraren som stod lite för nära och var lite för entusiastisk att visa saker.
Haha den här känner jag igen. Grymt nöjd med den fortfarande.Som ni kanske sett ligger min gula C60 Mk2 på k&s.
Bra rabatt om någon här i tråden vill ta över den.
Kul om den stannar "inom gruppen" tycker jag
Obs, muggen följer inte med!
Haha den här känner jag igen. Grymt nöjd med den fortfarande.
Då kom årets första CW.
C60 abyss blev fångsten på årets rea.
Mycket bättre val av band än vad jag gjorde! Jag borde också valt det där. Första intryck?Där satt den på armen
Mycket bättre val av band än vad jag gjorde! Jag borde också valt det där. Första intryck?
Helt enig gällande glaset. En total blackout förtjänar bättre AR!Gillar det mesta!
Boetten är självklart perfekt.
Jag har normalt svårt för allt som inte är rostfritt men färgen funkar riktigt bra på denna.
Design/formen är supersnygg som c60 mk3 42 mm alltid är.
Bandet funkar bra men det röda är (som på din) aningen ljusare än färgen på tavla och vridring.
Tavlan med mörka index och datum och de röda detaljerna tycker jag är riktigt snyggt!
Bandet är tjock och stelt som fan. Rett så lika det jag har på Rapiden som inte är ocean tide....
Det kommer anpassa sig med tiden som det gjorde på Rapiden gissar jag.
Sämst är glaset. Lite bättre ar hade varit bra. Vill helst ha det osynligt
ÄR den i rostfritt utan PVD behandling? På bilderna såg även boetten svart ut?Gillar det mesta!
Jag har normalt svårt för allt som inte är rostfritt men färgen funkar riktigt bra på denna.
Bandet funkar bra men det röda är (som på din) aningen ljusare än färgen på tavla och vridring.
Tavlan med mörka index och datum och de röda detaljerna tycker jag är riktigt snyggt!
Bandet är tjock och stelt som fan. Rett så lika det jag har på Rapiden som inte är ocean tide....
Den har DLC i färgen "Gun metal". Den är inte helt svart alltså, utan snarare gråÄR den i rostfritt utan PVD behandling? På bilderna såg även boetten svart ut?
Där satt den på armen
Gillar det mesta!
@Nicke75 ville köa på Rizzies så jag tänkte att jag taggar in honom här.Kommer sannolikt skicka denna i retur på måndag
Superkvalitet, men färgen funkar inte för mig. Måste ha stål
För att slipa krångel med retur släpper jag den för Christopher Wards reapris (var 40%) minus 500 kr inklusive rek frakt nu under helgen om någon här inne är intresserad
Tack men kom annat i mellan @Rizzie vet.
Jojo, nu börjar CW-samlingen växa. Jag snappar upp en och annan här på forumetOm någon är sugen på en blå Super Compressor så kan ni ju höra av er, innan den läggs upp på Köp&Sälj
Då får du ju bjuda på en familjebild tycker jag!Jojo, nu börjar CW-samlingen växa. Jag snappar upp en och annan här på forumet
Kommer nästa vecka. Väntar på att @Limeee ska återvända hem till moder SveaDå får du ju bjuda på en familjebild tycker jag!